در بازدید سرپرست حجاج ایرانی از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه اعلام شد که از ۱۲ خرداد ماه تا دوم تیر، حدود ۶۰۰ بیمار خدمات دندانپزشکی دریافت کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان ورزش دانشجویان ایران هر چند در روز ششم هم چند مدال به اندوخته های خود اضافه کرد اما در جدول رده بندی از رده پنجم روز قبل به رده ششم سقوط کرد.
کاروان پارادوومیدانی ایران در رده چهاردهم رقابت‌های قهرمانی جهان در پاریس قرار گرفت.
ایران با یک پله سقوط به رتبه دوازدهم جدول رده‌بندی خواهد رفت.
در بازدید سرپرست حجاج ایرانی از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه اعلام شد که از ۱۲ خرداد ماه تا دوم تیر، حدود ۶۰۰ بیمار خدمات دندانپزشکی دریافت کرده‌اند.
دومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، آمریکا، اسلوونی، لهستان و آرژانتین مقابل حریفان به برتری رسیدند.
متروی تهران: در لحظه بروز حادثه با توقف پله برقی از گسترش حادثه جلوگیری شده است. این پله برقی در حال حاضر در مدار سرویس‌دهی است و مسافران از آن استفاده می‌کنند.
مصدومیت ۴ نفر درپی سقوط از پله برقی در مترو
محمد اسماعیل توکلی، سرپرست اورژانس تهران درباره جزییات یک حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۱ امروز بر اثر سقوط از پله برقی در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) ۴ نفر مصدوم شدند.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از مصدوم شدن ۴ شهروند در حادثه سقوط از پله برقی مترو در ایستگاه امام خمینی خبر داد.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران از مصدوم شدن ۱۸ نفر بر اثر سقوط از پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی تهران خبر داد.
سرپرست اورژانس استان تهران گفت: بر اثر سقوط‌پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی ۱۸ نفر مصدوم شدند.
در جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی تیراندازی هانیه رستمیان ۱۳ پله و امیرمحمد نکونام ۱۷ پله سقوط کرده‌اند.
تیم ملی بسکتبال دو پله در رنکینگ جهانی سقوط کرد
تیم ملی بسکتبال ایران در رده‌بندی جدید فدراسیون جهانی، 2 پله سقوط کرد.
ویدئوی در حال انتشار است که نشان می‌دهد مردی از روی پله هواپیمای حامل بایدن در لهستان سقوط می‌کند. برخی کاربران معتقدند بایدن از روی پله‌های هواپیما سقوط کرده است.
تیم فوتبال تراکتور در هفته بیستم لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک متوقف شد.
میانه سرعت اینترنت موبایل ایران در دسامبر ۲۰۲۲ میلادی ۳۹.۳۲ و میانه سرعت اینترنت ثابت ۱۱.۶۶ مگابیت برثانیه بوده است. ایران در رده بندی کشور‌هایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل با ۷ پله سقوط در رده ۵۵ قرار دارد.
ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز ایران با ۴۴ پله صعود توانست سقوط عجیبی که در رنکینگ جهانی داشت را جبران کند.
تیم‌های پیکان تهران، هورسان رامسر، نیان الکترونیک خراسان، گیتی‌پسند اصفهان، پاس گرگان، لبنیات هراز آمل و شهرداری ارومیه در هفته هفدهم لیگ برتر مردان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
نخستین رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس روی میز در سال جدید میلادی در حالی برادران منتشر شد که برادران عالمیان با سقوط مواجه شده اند.
فوتبال ایران که در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با دو شکست و یک پیروزی از دور مسابقات کنار رفت، در تازه ترین رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال چهار پله سقوط کرد.
میانه سرعت اینترنت موبایل ایران در نوامبر ۲۰۲۲ میلادی ۴۰.۹۷ مگابیت برثانیه بوده و میانه سرعت اینترنت ثابت ۱۱.۶۲ مگابیت برثانیه بوده است.
رده بندی میانه سرعت اینترنت موبایل ایران در نوامبر ۲۰۲۲ میلادی ۴۰.۹۷ مگابیت برثانیه بوده است. در فهرست کشور‌هایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل در جهان جایگاه ایران ۲پله سقوط کرده و در رده ۴۸ است. همچنین میانه سرعت اینترنت ثابت ایران در یازدهمین ماه میلادی ۱۱.۶۲ مگابیت برثانیه بوده و جایگاه آن در رده بندی جهانی با ۳ پله سقوط ۱۴۴ اعلام شده است.
تیم ملی فوتسال ایران در رده بندی جهانی یک پله سقوط کرد و در جایگاه هفتم قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ