نشست کارگروه VAR (سیستم کمک داور ویدئویی) امروز در دفتر دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها از تخلیه ۳ مدرسه پلیس فرانسه در چند شهر این کشور به‌دلیل دریافت تهدیدات تروریستی خبر می‌دهند.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از پیدا شدن سه مفقودی جنگل ابر شاهرود خبر داد و گفت: این سه نفر اهل سبزوار پس از ساعت‌ها جستجو توسط عوامل امدادی پیدا شدند.
ورزشگاه تیم فوتبال وستهام انگلیس که روز یکشنبه میزبان تیم چلسی خواهد بود طی سه ماه اخیر پذیرای دوستداران بیسبال، دو و میدانی و کنسرت موسیقی بوده است.
سه کشتی‌گیر آزادکار ایران در جریان مسابقات جوانان قهرمانی جهان به میزبانی اردن به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.
اصفهان- جدال دو تیم تراکتورسازی و سپاهان عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد.
براساس آخرین خبر بازسازی ورزشگاه آزادی ۳ سال طول می‌کشد.
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
پیش از شروع بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی، بلیت این دیدار به مبلغ ۳ میلیون تومان بیرون از ورزشگاه به فروش می‌رسید.
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی امروز پنجشنبه بین تیم های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید.
بعد از حواشی و جنجال‌های فراوانی که در ورزشگاه مستایا و در جریان دیدار والنسیا و رئال مادرید رخ داد و توهین‌هایی که به وینیسیوس جونیور شد، حالا پلیس اسپانیا چند نفر را در این رابطه شناسایی و دستگیر کرده است. پلیس والنسیا ۳ نفر را که در حین توهین نژادپرستانه به وینیسیوس شناسایی شده بودند را بازداشت کرده و باشگاه والنسیا آن‌ها را مادام العمر از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف تیم مس کرمان رفت که این بازی ۳ بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید.
دیدار تیم‌های منچسترسیتی و بایرن‌مونیخ در چارچوب مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب در ورزشگاه اتحاد با قضاوت خسوس خیل برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.
تیم فوتبال پرسپولیس امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان بندرانزلی بود که این دیدار با برتری ۳ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.
این بازی که در ورزشگاه خانگی الاهلی برگزار شد در نهایت با پیروزی ۳ بر یک اف سی قطر به پایان رسید تا این تیم سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
فصل گذشته پرسپولیس و تراکتور در حالی با حضور هواداران تبریزی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت نیمه‌کاره ماند و کمیته انضباطی حکم به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی داد. در آن بازی، هواداران تراکتور در چند مورد به امید عالیشاه، ستاره پرسپولیس، حمله کردند و همین موضوع کافی بود تا داور دستور به پایان بازی بدهد. پس از آن، کمیته انضباطی رأی به برگزاری بدون تماشاگر بازی این دو تیم در فصل آتی داد و به همین دلیل دیدار رفت این دو در ورزشگاه آزادی هم بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
تیم ملی عراق با شکست ۳-۲ عمان در دیدار پایانی جام خلیج فارس برای چهارمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این مسابقه که در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد عراق در دقیقه ۲۴ توسط ابراهیم بایش گل رساند. صلاح یحیایی در دقیقه ۹۶ از روی یک ضربه پنالتی گل تساوی عمان را به ثمر رساند تا اینکه امجد عطوان در دقیقه ۱۱۶ گل دوم عراق را به ثمر رساند. در ادامه عمر محمد در دقیقه ۱۲۰ بازی را به تساوی کشاند و سرانجام مناف یونس در دقیقه ۱۲۲ گل سوم و پیروزی‌بخش عراق را به ثمر رساند. این اولین قهرمانی عراق در این رقابت‌ها با هدایت یک مربی خارجی است.
بزرگترین ورزشگاه جام جهانی از همان ابتدا مخصوص بازی‌های قهرمان این رقابت‌ها بود!
تیم‌های ملی آرژانتین و فرانسه در دیدار فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه لوسیل به مصاف هم رفتند که پس از تساوی ۳-۳ در دیداری هیجان‌انگیز، آلبی‌سلسته در ضربات‌پنالتی ۴-۲ پیروز و قهرمان شد.
اولین فینالیست جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در چمن سبز ورزشگاه لوسیل مشخص شد، جایی که آرژانتین با شکست کرواسی برای ششمین مرتبه به بازی نهایی رسید.
دیدار معوقه از هفته ششم لیگ برتر بین دو تیم ملوان انزلی و فولاد خوزستان در ورزشگاه سیروس قایقران شهر انزلی برگزار شد که این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان مازیار زارع به پایان رسید.
دو تیم ملی فوتسال ایران و ژاپن در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا در ورزشگاه سعد عبدالله کویت به مصاف هم رفتند که شاگردان وحید شمسایی با قبول شکست ۳ بر ۲ ژاپن برای دومین‌بار به مقام نایب‌قهرمانی فوتسال آسیا رسیدند. ویدئویی از مهدی اسدشیر، ملی‌پوش فوتسال کشورمان پس از شکست مقابل ژاپن منتشر شده است.
تیم ملی انگلیس در دیداری از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه ومبلی مقابل آلمان متوقف شد.
استقلال بعد از دو تساوی بدون گل در لیگ برتر موفق شد یک برد پرگل را در ورزشگاه آزادی به دست بیاورد.
ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر هنوز برای انجام یک مسابقه لیگ برتری فوتبال به طور کامل آماده نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ