دروازه‌بان ملوان معتقد است تیمش شایسته پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گئورگی گولسیانی به یمن تجربه چند ساله حضورش در لیگ برتر در اولین فصل حضور در پرسپولیس نمایش‌هایی درخشان ارائه کرد و بواقع اگر قرار باشد بهترین خرید فصل قبل یحیی را انتخاب کنیم حتماً او بالاتر از نفراتی مثل دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی و ... قرار خواهد گرفت.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی به سِمت ریاست کل دادگستری استان گیلان منصوب شد.
امیرحسین صادقی در جمع هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه حضور یافت و نسبت به شرایط تیم اعتراض کرد.
مربی تیم ملی هندبال گفت: به نظر کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش واقف نیستم اما مراحل کار به شکلی است که فکر می‌کنم تیم به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شود.
در جدال دوستانه تیم ملی و تیم‌ امید، یکی از تقابل‌های جالب توجه بین امیرعلی صادقی و حسین کنعانی شکل گرفت.
صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی، نویسنده و تحیلگر سیاسی اصلاح طلب به تازگی در توییتر خود به کوچک شدن اندازه نان و افزایش قیمت آن در مقایسه با دوران پهلوی اشاره کرده و با اشاره به فضای سیاسی دوران قبل از انقلاب اسلامی ۵۷، به وضعیت سیاسی فعلی کشور طعنه زد که با واکنش هایی روبه‌رو شد.
رییس مجلس چهارم: کار غلط در مجلس سوم اتفاق افتاد که این دانشگاه را از مستثتا بودن مالیات مستثنا کردند یعنی این دانشگاه را انتفاعی دانستند.
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان تاکید کرد که مهم‌ترین هدف در بازی برابر پیکان حفظ روند صعودی تیم است.
درخشش در خط دفاعی، آمار قابل قبول پرسپولیس در فاز تدافعی و از آن مهم‌تر، گل‌های این بازیکن، نشان داده که نه سعید صادقی و نه یورگن لوکادیایِ از ایران کوچ‌کرده، بلکه ستاره این فصل پرسپولیس همین گولسیانی است که در سکوت به درخشش در باشگاه ادامه می‌دهد
شاگردان مهدی تارتار در پنج بازی اخیر میانگین دو امتیاز در هر دیدار کسب کرده اند.
کاپیتان اسبق استقلال با ابراز گلایه بابت شرایط این تیم، مدعی است که اعضای هیات مدیره باید تلاش بیشتری برای مدیریت اوضاع آبی‌پوشان برای برون رفت از اوضاع کنونی داشته باشند.
اگر باید رانندگی کنید، صبح، ظهر یا شب فرقی ندارد، فقط فراموش نکنید که خوردن وعده غذایی مناسب قبل راهی شدن، مهم است. یعنی غذای متعادل و کامل که نه خیلی سنگین و نه سبک باشد. همان‌طورکه وعده غذایی بسیار سبک منجر به مشکل در تمرکز می‌شود، برعکس آن هم صادق است وغذای سنگین خواب‌آلودگی ایجاد می‌کند.
صادق زیباکلام تاکید کرد: این آتش همچنان شعله‌ور است، هرچند ممکن است برای مدتی زیر خاکستر برود، اما وزش یک باد یا یک متغیر پیرامونی کافی است تا این شعله‌ها را قوی‌تر از قبل شناور کند.
صادق زیباکلام نوشت: جناب روحانی خوب شد تیم ملی ایران برد که جنابعالی با پیام پیروزی سکوتتان را بشکنید. والا در قبال اعتراضات اخیر و کشته شدن بیش از چهارصد نفر از هموطنانمان آنچنان سکوت کرده اید کانه هیچ نقشی در وضعیت امروز نداشته اید. کمترین گناه شما پشت کردن به مطالبات ۲۴ میلیون رای دهنده بود.
صادق زیباکلام نوشت: جناب روحانی خوب شد تیم ملی ایران برد که جنابعالی با پیام پیروزی سکوتتان را بشکنید. والا در قبال اعتراضات اخیر و کشته شدن بیش از چهارصد نفر از هموطنانمان آنچنان سکوت کرده اید کانه هیچ نقشی در وضعیت امروز نداشته اید. کمترین گناه شما پشت کردن به مطالبات ۲۴ میلیون رای دهنده بود.
چلسی با کسب پیروزی دو بر یک مقابل دینامو به عنوان تیم اول گروه E به دور حذفی صعود کرد. یاران صادق محرمی نیز با قبول شکست و قرار گرفتن در رتبه چهارم از حضور در لیگ اروپا نیز بازماندند.
مجتبی محفوظی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با عدم مشروعیت رسانه‌های داخلی بین مردم در رویارویی با حوادث و اتفاقات و پیگیری از طریق رسانه‌های خارجی گفت: پیامبر اسلام قبل از بعثت به محمدامین معروف بودند و صادق یکی از القابشان بود. شخصی که بعدها بین مردم فرمودند که بنده فرستاده خدا هستم درصد بسیار کمی به حرف ایشان باور کردند بنابراین اگر مردم واقعیتی را نپذیرفتند دلیل بر کذب خبر نیست مردم چه بپذیرند چه نپذیرند این واقعیت است.
بعد از باخت ملوان مقابل هوادار در هفته هشتم لیگ برتر، ایمان صادقی قول ماندن در لیگ برتر و بهبود شرایط را به انزلیچی‌ها داد.
یکی از هشت دستور رییس جمهوری برای حل مشکلات صنعت خودروسازی کشور، تعیین تکلیف واگذاری مدیریت دولتی دو شرکت‌ خودروسازی بود که در راستای تحقق این دستور، روز گذشته آگهی واگذاری ۴۱ درصد سهام سایپا اعلام و منتشر شد.
وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: رشد قیمت مواد غذایی و بهای انرژی تاثیرات «رکورد تورمی» دارد که به معنای کاهش تولید و افزایش تورم در سراسر جهان است.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: اینکه در حال حاضر دارو پیدا نمی‌شود، مشکل از دولت قبل است اما اینکه مشکل واکسن کرونا حل شده، مربوط به دولت فعلی است؟ ارز را اینها گران کردند، دارو در نتیجه اقدامات اینها کمیاب شد، این موارد مربوط به دولت قبل است؛ صادق بودن چیز دیگری است.
نشریه «صبح صادق» در پاسخ به انتقاد علی جنتی مبنی بر کمک جمهوری اسلامی به دیکتاتوری اسد در سوریه دوسال قبل از شروع داعش نوشت: «اعتراضات به معنای مردمی آن در دو استان کوچک – درعا و سویدا – در حاشیه مرز اردن روی داد که اجتماعات از ۱۰۰ نفر و دویست نفر فراتر نمی‌رفتند. در این مقطع جمهوری اسلامی از برخورد خشن دستگاه امنیتی سوریه با آنان انتقاد کرد.»
حضرت محمد (ص) فرمود: «خواب روزه‌دار عبادت است، سكوتش تسبیح، عملش قبول شده و دعایش پذیرفته است‌» و امام صادق (ع) فرمود: «هر مؤمن روزه‌‌دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت در راه خدا ‌خونش ریخته شده است‌.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ