با توجه به روندی که بازار سهام در روزها و هفته گذشته در پیش داشت بسیاری از تحلیلگران اعتقاد دارند که بورس تهران در طول خرداد ماه روزهای پرچالش تری را در پیش داشته باشد و احتمالا با افت به مراتب بیتشری نسبت به آنچه در طول هفته گذشته شاهدش بودند مواجه می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی ها نشان می دهد بخش عمده ای از خودروهای وارداتی موجود در گمرک غرب تهران در ۹ خرداد ماه سال جاری به گمرک اظهار و در انتظار صدور مجوز سازمان استاندارد جهت ادامه تشریفات گمرکی بوده اند.
بررسی ها نشان می دهد بخش عمده ای از خودروهای وارداتی موجود در گمرک غرب تهران در ۹ خرداد ماه سال جاری به گمرک اظهار و در انتظار صدور مجوز سازمان استاندارد جهت ادامه تشریفات گمرکی بوده اند.
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام گروه‌ها بیشترین ورود و خروج پول حقیقی را داشتند؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نماد‌ها حجم مشکوک خوردند؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نماد‌ها ورود پول هوشمند داشتند؟
فهرست اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت در رشته‌های بورسیه و دارای شرایط خاص، براساس ظرفیت پذیرش دانشجوی بورسیه ارگان‌های مختلف و مؤسسات آموزش عالی دارای شرایط خاص و با توجه به نمرات امتحانی در هر یک از کد رشته محل‌های انتخابی در تاریخ ۲۸ خرداد ماه جاری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.
خبرهای مهمی روزهای گذشته در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند.
خبرهای مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
پیش بینی می شود در معاملات روز چهارشنبه تک سهام هایی که موج اصلاحی خود را پایان دادند با تقاضا مواجه شوند.
خبرهای مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نمادها ورود پول هوشمند داشتند؟
امروز بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر امروز جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند.
صنعت فولاد و سیمان از مهم ترین صنایع جهان در توسعه اقتصادی کشور ها هستند. سیمان پس از آب پرمصرف ترین محصول جهان بشمار می آید. در این مطلب قصد داریم تا به تحلیل بنیادی سیمان اردستان یکی از شرکت های فعال در حوزه صنعت سیمان بپردازیم. شرکتی که در سال های اخیر سهام آن در بورس برای اولین بار عرضه شد.
در حال حاضر شاهد چرخش نقدینگی در تک سهم ها بوده و باید به احتیاط نمادهای مثبت را رصد کرد.
در حال حاضر شاهد چرخش نقدینگی در تک سهم ها بوده و باید به احتیاط نمادهای مثبت را رصد کرد.
در معاملات فردا صرفاً می‌توان بهره گیری از نوسانات نمادها و بازدهی در تک سهم‌ها  در نمادهای غالباً ریالی را مدنظر داشت.
روند رو به رشد صنایع بورسی که از خرداد امسال آغاز شده در آذر به اوج خود رسیده است و در این ماه شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی به بالاترین سطح سال ۱۴۰۱ رسیده است.
مدیر نظارت بر بورس‌ها سازمان بورس از فروش 65 هزار برگه بیمه سهام یار طی دو روز دربازار سهام کشور خبرداد.
این پسر جوان که دانشجوی دکترای دانشگاه شریف بود از خرداد سال ۹۹ به اتهام قتل دوستش بازداشت شد. در ادامه مشخص شد مقتول به نام پرهام نیز از نخبه‌های دانشگاهی و دارنده مدال المپیاد شیمی در دوره دبیرستان و بورسیه یکی از دانشگاه‌های امریکا بوده است.
مجید عشقی در نامه‌ای به رئیس سازمان امور مالیاتی کشور خواستار اجرای مصوبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ و ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ شورای عالی بورس در راستای معافیت مالیاتی کارمزد اعطایی به مشتریان کارگزاری ها شد.
واحدهای دو صندوق دولتی دارایکم و پالایشی یکم سال گذشته توسط دولت به مردم و سهامداران واگذار شد. این دو صندوق عملکرد چندان خوبی را در یک سال گذشته نداشته اند. روند این دو نماد چگونه خواهد بود؟
دولت سیزدهم به‌طور رسمی در ۱۴ مرداد ماه روی کار آمد؛ در آن زمان شاخص کل بورس بر روی کانال یک میلیون و چهارصد هزار واحد قرار داشت و طولی نکشید که در بازه زمانی شش‌ماهه شاخص کل بورس با افت‌های پی‌درپی به کانال یک میلیون و صد هزار واحدی نزدیک شد.
همواره در بازار سرمایه بسیاری دنبال این هستند که سهامی بخریم تا سود کنیم؟ این بار ما می خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که چه سهامی را نخریم؟ سهامی که باید نخرید یازده ویژگی دارد و نباید آن ها را بخرید وگرنه احتمال زیان سنگین وجود دارد!
شورای عالی بورس درباره آزاد سازی سهام عدالت، تقسیم سود از طریق سپرده گذاری مرکزی، انتخاب بازرس و حسابرس یا تغییر نمایندگان شرکت های سرمایه گذاری استانی، مواردی را به تصویب رساند.
عملیات اجرایی ۴۸ ابر پروژه صنعتی با اعتبار ۱۷ میلیارد دلاری و مسئولیت ۶ شرکت بزرگ بورسی دیروز با حضور رئیس جمهور آغاز شد و شب گذشته رئیس سازمان بورس مدعی شد ۵۰ میلیون سهامدار از انجام ۴۸ ابر پروژه صنعتی توسط ۶ شرکت بزرگ بورسی و با اعتبار ۱۷ میلیارد دلاری، منتفع می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ