اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در هفته سوم لیگ امارات به پیروزی دست پیدا کرد تا شش امتیازی شود و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه ملوان بندر انزلی با انتشار ویدئویی جذاب و شاهکار از پیراهن خود برای فصل جدید لیگ برتر رونمایی کرد.
شاهکار شاگردان مقانلو در یونیورسیاد تنها با ۳ تکواندوکار
شاهکار تاریخی ایران با صعود به دسته ۲ تنیس دیویس
باشگاه بارسلونا جزئیاتی از طرح مد نظر باشگاه برای استادیوم نوکمپ جدید را منتشر کرد. به گفته باشگاه این استادیوم بعد از تکمیل 105هزار نفر ظرفیت خواهد داشت.
مدل هوش مصنوعی AudioPaLM گوگل از زبان‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند که یکی از آن‌ها، فارسی است.
گزارش عجیب و باور نکردنی گزارشگر شمالی حین بازی فوتسال را ببیند.
دانشمندان با استفاده از تلسکوپ فضایی جیمزوب تصویری پراز کهکشان را شکار کردند، تقریباً هر چیزی که در این تصویر می‌بینید کهکشان کامل پر از ستاره است.
شاهکار لئوناردو داوینچی که شاید بتوان عنوان مشهورترین نقاشی جهان را به آن داد،‌ حالا سوژه جدیدی برای نمایش توانایی‌های هوش مصنوعی شده است. منبع: خبرفوری
فایرفلای ابزار جدیدی است که به لطف پیشرفت‌های اخیر هوش مصنوعی به فتوشاپ اضافه شده است و می‌تواند با دریافت توضیحات کاربر تصاویر را ویرایش کند و تغییر دهد.
سیف الله یکی از ساکنان غزنی افغانستان، یک ماشین زرهی بر پایه یک خودروی تجاری ساخته است که به گفته او پنج ماه و ۵۰۰۰۰۰ افغانی ( ۵۷۰۰ دلار ) برای او هزینه برداشت. او با حمایت سرکرده‌های طالبان قول ساخت ماشین آلات عجیب و غریب جدید را داده است.
جدیدا عکس‌هایی از طرح جدید شهرداری برای تشویق به فرزندآوری دیده می‌شود. این بیلبورد را هم ببینید.
بیشتر تغییرات ظاهری این تیونینگ مربوط به ادوات فیبرکربنی است. بخش‌های ورودی هوا در پایین سپر و همچنین جلوپنجره از جنس فیبرکربن شده‌اند. همه این تغییرات باعث عضلانی‌تر شدن نمای جلویی خودرو شده است.
این تصاویر نشان‌دهنده این است که این تکنولوژی که برای بازسازی تصاویر از طریق خواندن فعالیت‌های ضبط شده مغز انسان طراحی شده، کامل و بی عیب و نقص نیست. البته تیمی از محققان دانشگاه استنفورد، دانشگاه ملی سنگاپور و دانشگاه چینی هنگ‌کنگ توانسته‌اند تا به خلق چنین شاهکاری نزدیکتر شوند.
مرسدس بنز از اولین خودروی «آینده» چهارصندلی مفهومی سازگار با محیط زیست خود که با الهام از فیلم «آواتار» در بخش توسعه پایدار با عنوان «بلندپروازی ۲۰۳۹» رونمایی کرد.
لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن به یک رکورد جدید در بازی با نانت دست یافت.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران اعلام کرد که سابریست‌های ایران وسایل خود را در نخستین روز جام جهانی ایتالیا در اختیار نداشتند و همین موضوع باعث شد که روی تمرکزشان تاثیر بگذارد و بازی‌های خود را از دست بدهند.
شاهرود- مردم متدین شاهرود با حضور در نمازجمعه این هفته این شهر با حمل پلاکاردهایی بار دیگر مطالبه تجات شاهوار را از مسئولان استانی و کشوری خواستار شدند.
پورشه ویژن ۳۵۷ در تالار درایو گروه فولکس واگن واقع در برلین آلمان، به نمایش گذاشته شده؛ همان‌طور که قابل حدس است، این مفهومی یک پروژه مطالعاتی در زمینه طراحی محسوب می‌شود و پورشه برنامه‌ای برای تولید انبوه آن ندارد.
در بین این همه نام بزرگ، آخر این لیونل اسکالونی بود که لیونل مسی را به آرزوی دیرینه اش رساند.
گوشی جدید موتورولا مجهز به نرخ بروزرسانی (refresh rate) ۱۶۵ هرتزی و شارژ سریع (fast charging) ۱۲۵ واتی است. با قیمتی حدود ۴۹۰ دلار این دستگاه به طرز باور نکردنی ارزان است.
تمیروف برای زدن یک گل، ۳۶ شوت زده بود، ولی لوکادیا با ۵ شوت ۲ گل زده است.
کوشنر احتمالا نمی‌داند که مدیریت مشکلات شاهکاری دشوار است به اندازه‌ای دشوار که هر رهبری این روزها بتواند انجام دهد اما گناه اصلی «تیلرسون» در روایت این کتاب آن بود که برای همیشه قصد داشت کوشنر و «ایوانکا» همسرش یا بهتر بگویم دختر رئیس جمهور را از ایفای هر نقشی در سیاست خارجی منع کند.
استقلال که کل فصل گذشته را بدون شکست پشت سر گذاشته و قهرمانی تاریخی را رقم زده بود، در نخستین بازی لیگ جدید، در خانه به سپاهان باخت. تیم ساپینتو با کمترین تغییر در ترکیب نسبت به پارسال، همان ضعف‌های گلزنی فصل قبل را داشت.
کافی است نگاهی به سایت‌های خریدوفروش و اجاره بیندازید، آن‌وقت دست‌تان می‌آید که حدفاصل چهارراه ولیعصر تا انقلاب و از آن‌طرف ویلا و شریعتی بیشترین پانسیون‌های تهران را در خودش جا داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ