Su-۵۷ تنها هواپیمای عملیاتی نسل پنجم در ناوگان نیروی هوایی روسیه است. در حالی که مسکو همچنین مشغول توسعه هواپیمای تک موتوره Su-۷۵ است، این پروژه هنوز در مراحل اولیه مفهومی خود است و پیش‌بینی می‌شود که چندین سال طول بکشد تا به یک پلت فرم کاملاً عملیاتی تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تغییر اسپانسر تولیدی پرسپولیس از آل اشپورت به مجید، از جمله تغییرات پرسپولیس در این فصل بوده است.
اگرچه پیش بینی آینده شهر‌ها و زندگی انسان خیلی دقیق نیست و با خطا همراه است، اما هوش مصنوعی ادعا می‌کند که می‌تواند با خطای کمتری آینده را پیش بینی کند. از این رو ما هوش مصنوعی خواستیم تا وضعیت شهر دبی در ۱۰۰ سال بعد را پیش بینی کند. در نهایت هوش مصنوعی فضایی عجیب و حیرت آور از دبی ترسیم کرد که تغییرات اقلیمی و دگرگونی این شهر را نمایش می‌دهد.
وزیر ورزش و جوانان می گوید که از سازمان خصوصی سازی درخواست کرده که برای تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس، تا آخر خرداد ماه صبور باشند.
تاکنون 10 باشگاه اماراتی مربیان خود را تغییر داده‌اند، وضعیت سه سرمربی نیز نامشخص است و مجیدی تنها مربی فصل بعد است که خیالش بابت ادامه حضور در کلباء راحت است.
استقلال در پنج بازی اخیر برابر حریفان خود، با تغییرات در خط دفاعی به میدان رفته است.
این خبر در حالی از سوی حجت کریمی اعلام شده که او برای فصل آینده تصمیم گیرنده نیست و شاید بعداز تغییرات در هیات مدیره باشگاه آبی، دیگر مسؤولیتی در این سمت نداشته باشد
سال ۱۲۶۸ قمری حاجب‌الدوله به دستور امیرکبیر تغییرات عمده‌ای در وضع میدان به‌وجود آورد و سبزه‌میدان به‌کلی از وضع ناگوار و چشم‌انداز آلوده قبل درآمد. حالا سبزه‌میدان علاوه بر مرکز تجاری، محل تجمع اهالی طهران در مراسم مختلف بود و دسته‌های عزاداری محله‌های مختلف تهران در ماه محرم در این میدان گردهم می‌آمدند.
حضور 10 بازیکن در خطر محرومیت نگرانی بزرگی را در اردوگاه سرخپوشان شکل داده و آنها امیدوارند بدون تلفات از بازی با مس کرمان خارج شوند.
با تصمیم مدیرعامل باشگاه چوکا جهانگیر عسگری به عنوان سرمربی جدید چوکای تالش معرفی شد.
مهدی حسینی نسب مدیر فنی تیم فوتبال بزرگسالان و عضو کمیته فنی سایپا شد.
بازیکن ملوان می گوید که تیم آنها برای سفر به اصفهان سیزده ساعت در راه بوده و همین مسئله باعث بروز مشکلاتی برای آنها شده است.
شکست لیورپول برابر برایتون در جام حذفی نشان داد که این تیم با تغییراتی بنیادین روبرو است و یورگن کلوپ نقشی اساسی در آینده این باشگاه ایفا می‌کند.
سبزپوشان تالشی قعرنشین جدول مسابقات لیگ دسته اول هستند و اتفاقات پیرامون این تیم هر روز وضعیت این تیم را نگران کننده تر می‌کند.
شواهد از نشان از تغییرات روی نیمکت استقلال دارد؛ البته به شرط نتیجه نگرفتن ریکاردو سا پینتو
کارشناس فوتبال گفت: روزبه چشمی مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و عجیب بود که ساپینتو او را تعویض کرد.
میل به یک غذای یکسان در مدت زمان طولانی می‌تواند از علائم اولیه آلزایمر باشد. مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۵ نشان می‌دهد که تغییراتی در عادات غذایی افراد مبتلا به آلزایمر ایجاد می‌شود. آن‌ها ممکن است در یک دوره زمانی طولانی فقط میل به یک غذا داشته باشند که علت آن هم تغییرات مغزی و ذهنی آن‌ها است که لوب پیشین که پشت پیشانی و گوششان قرار گرفته تحت تاثیر قرار می‌گیرد و عملکرد آن متفاوت می‌شود و ممکن است رفتار‌های عجیب و غریب از فرد سر بزند. تغییر در اشتها هم ممکن است در افراد آلزایمری اتفاق بیفتد و ترجیحات آن‌ها در انتخاب غذا متفاوت شود.
هافبک کروات سابق استقلال معتقد است که اگر کی‌روش تغییرات عجیب در تیمش ایجاد نکند، بازیکنان ایران می توانند ولز را شکست دهند.
با گذشت چهارماه از ابلاغ تغییرات کنکور توسط رئیس جمهور و ثبت‌نام یک میلیون دانش آموز برای شرکت در اولین کنکور جدید در دی ماه، هنوز اختلافات مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره این مصوبه به پایان نرسیده است و معلوم نیست چه زمانی تکلیف نهایی آن‌ها روشن خواهد شد.
بعد از نیاب قهرمانی در جام ملت‌های فوتسال آسیا و اتفاقات عجیب و غریب لیگ برتر، وقت تغییرات مدیریتی در این رشته فرا رسیده است.
بعد از نیاب قهرمانی در جام ملت‌های فوتسال آسیا و اتفاقات عجیب و غریب لیگ برتر، وقت تغییرات مدیریتی در این رشته فرا رسیده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییراتی که در مدیریت استقلال صورت گرفت عجیب بود گفت: امیدوارم این اتفاق به سود استقلال تمام شود.
باشگاه استقلال در سال های گذشته تغییرات متعددی را در حوزه مدیریتی خود تجربه کرده است.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی راهی کویت محل برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شد که در تیم ایران دو تغییر بزرگ ایجاد شد.
نشریه آلمانی کیکر به تغییرات ناموفق سرمربی لورکوزن در دیدار مقابل کلوب بروژ انتقاد کرد و گفت سیوانه باید هر چه سریعتر ترکیب اصلی خود را بشناسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ