استقلال توانست در دقایق پایانی نیمه نخست دروازه نساجی را باز کند و نیمه اول را پیروز به رختکن برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگو سازمان هواپیمایی گفت: به‌منظور اجتناب از بروز تخلفاتی نظیر فروش بالاتر از نرخ تعیین شده و صدور بلیت‌های جعلی توسط عده‌ای از دلالان از سایت‌های تایید شده اقدام به خرید کنید.
درحالیکه دو ماه و نیم از شروع عملیات تخریب نوکمپ آغاز شده تصاویر جدیدی از آخرین وضعیت ورزشگاه افسانه‌ای بارسلونا منتشر شد.
باشگاه الهلال تماسی با منچسترسیتی داشته تا شرایط جذب ادرسون، دروازه‌بان برزیلی این تیم، را جویا شود.
بارسلونا با برناردو سیلوا به توافق شخصی رسید و منچسترسیتی هم موافقت خود را برای انتقال قرضی این ستاره پرتغالی به بارسا اعلام کرده است.
پاری سن ژرمن آماده است تا با فروش نیمار، ستاره برزیلی، با قیمت مدنظرش موافقت کند.
در پایان مباحثه مجادله‌آمیز هوشنگ نصیرزاده با منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال خبر مهمی را به اطلاع بینندگان فوتبال برتر در میان گذاشت.
نشست دو روزه در شهر جده عربستان در خصوص بررسی راهکارهای حل بحران اوکراین با صدور یک بیانیه کوتاه و مبهم به کار خود پایان داد.
رادیو کادنا سِر اعلام کرد پاری سن ژرمن به تحت فشار گذاشتن کیلیان امباپه ادامه می‌دهد و به او اعلام کرده که در صورت تمدید نکردن یا جدا نشدن نیمکت‌نشینی‌اش در فصل آینده قطعی است.
بی‌بی‌سی در گزارشی اختصاصی مدعی شد پاری سن ژرمن با انتقال قرضی یک ساله ستاره یاغی‌اش کیلیان امباپه موافقت کرده است.
به احتمال فراوان لیگ برتر بعد از برگزاری شش هفته به خاطر بازی‌های تیم ملی تعطیل خواهد شد.
تجربه دولت‌های محمود احمدی‌نژاد که با یکدستی در حاکمیت همراه بود؛ این انتظار را ایجاد می‌کرد که تحرکات گروه‌های خودسر که تا آن زمان با عنوان «گروه‌های فشار» شناخته می‌شدند؛ کاهش می‌یابد و دیگر مانند دوران ریاست‌جمهوری سیدمحمد خاتمی «هر ۹ روز یک بحران» را رقم نمی‌زنند؛ اما طی این دو سالی که ابراهیم رئیسی روی کار است؛ هرازچندگاهی از درگیری این گروه‌ها و بر هم خوردن برنامه‌ای از سوی همین‌ها خبری منتشر می‌شود.
یک نهاد مهم حکومتی در آلمان اعلام کرد قاعده 50+1 درصد که مانع از خرید صد در صدی مالکیت باشگاه‌های این کشور توسط سرمایه‌گذاران بزرگ به حساب می‌آید کماکان لازم الاجرا است.
کوتاه کردن مو توسط خودتان یک از راه‌های عالی برای تغییر چهره می‌باشد و گاهی اوقات هیچ نیازی به مراجعه به سالن آرایشی نیست.
باشگاه بایرن مونیخ آماده است تا دومین پیشنهادش برای خرید هری کین، ستاره تاتنهام، را ارسال کند.
باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار پیام کوتاهی زادروز ستاره سابق خود، لیونل مسی را تبریک گفت.
باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار پیام کوتاهی زادروز ستاره سابق خود، لیونل مسی را تبریک گفت.
چلسی بار دیگر پیشنهاد یونایتد را برای خرید میسون مونت رد کرد و حاضر نشد این بازیکن را کمتر از 60 میلیون پوند بفروشد.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، تاکید دارد که از کارش در این تیم لذت می‌برد و حاضر نیست استعفا دهد.
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: از این به بعد بانک مرکزی ارز را به طور مستقیم از صادرکننده ها خریداری کرده و به وارد کننده‌ها خواهد فروخت تا هم هزینه ها کمتر شده و هم، زمان تامین ارز کوتاه تر شود.
دادستان تهران با حضور در دادسرای ناحیه ۲۰ تهران از این مجتمع قضایی بازدید و با کارکنان این دادسرا به صورت چهره به چهره دیدار کرد.
در فاصله 9 روز تا برگزاری دیدار حساس برابر اینتر، مهدی طارمی آمادگی خود را با ثبت یک پاس گل نشان داد.
شهردار تهران گفت: با تکمیل ۹۸ تقاطع، شهروندان به جای آنکه ۷۸۵ کیلومتر مسیر را طی کنند تنها ۵۷ کیلومتر طی می‌کنند.
سه متغیر نرخ رشد اقتصادی، نرخ تورم و درآمد سرانه در کنار یکدیگر می‌توانند تصویر جامعی از وضعیت رفاهی جامعه ارائه کنند. در اینکه افزایش تورم کاهنده رفاه مردم جامعه است و افزایش رشد اقتصادی شرط لازم (شرط کافی توزیع متناسب عواید حاصل از رشد است) افزایش رفاه آنهاست، شکی نیست.
پوپک که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل به یک ترفند جالب روی آورد. او امروز سه مدال برنز کسب کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ