نماینده ویژه آمریکا در امور ایران می‌گوید که برجام هنوز «نمرده» و واشنگتن همچنان به دیپلماسی با تهران ادامه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس در حین بازرسی خانه لتبی، مجموعه‌ای از یادداشت‌های دست‌نویس را پیدا کرد که به‌طور مثال روی یکی از آن‌ها نوشته شده بود: «من شیطانم، من این کار را کردم.»
پلیس در حین بازرسی خانه لتبی، مجموعه‌ای از یادداشت‌های دست‌نویس را پیدا کرد که به‌طور مثال روی یکی از آن‌ها نوشته شده بود: «من شیطانم، من این کار را کردم.»
روزنامه اطلاعات ۹ مرداد ۱۳۴۲ در صفحه حوادث خود نوشت که حسن نیازی، مستخدم مطب یک پزشک عمومی در خیابان کارون تهران با همدستی مرد جوانی به نام مجید خطیبی با استفاده از غیبت پزشک، خود را به عنوان دکتر جا زده و بیماران را ویزیت می‌کرده.
خسوس وایخو معتقد است دو فصل پیش برابر سیتی در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، نمایشی عادی داشت و بیش از اندازه به بازی او پرداخته شد.
بهروز بهزادی نوشت: انتظار داشتم کسی یا کسانی بیایند سپاسگزار من باشند که ۵۶ سال از زندگی‌ام را صرف خدمت به وطن در هیات روزنامه‌نگار کرده‌ام و چه کسی هست که نداند این کار من فقط عشق است و عشق است و عشق و مابه‌ازایی ندارد تا آنجا که بعد از این همه سال در خانه‌ای اجاره‌ای می‌نشینم و با سیلی صورت سرخ می‌کنم. اینک من مانده‌ام و به قول رییس دادگاه که «سابقه‌دار» شده‌ام.
حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پرحاشیه ، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند. هیات امنا، آیاتی را برای این کار در نظر داشت و روحانی مسجد، دوست داشت آیات دیگری دور محراب نقش ببندد. این که نهایتاً چه شد، مهم نیست؛ شاهد مثال ماجرا این است که در آن دعوا، روحانی مسجد برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند، از رهبری هزینه می کرد! چگونه؟! این گونه: من منصوب رییس سازمان تبلیغات استان اصفهان هستم، او منصوب رئیس سازمان تبلیغات کشور و ایشان هم منصوب رهبری است. پس من با دو واسطه منصوب رهبری ام و این که می گویم فلان آیات باید نوشته شوند، همانند این است که رهبری چنین نظری دارند! بنابراین شما مخالف رهبری هستید!
تسنیم نوشت: لیلا کریمی خواهر علی کریمی گفته است اولین بار برای خرید تیم سپیدرود، از من خواست به بانک بروم و دسته‌چک بگیرم. برادرم بود و به او علاقه داشتم برای همین پذیرفتم، ولی او از اول می‌دانست می‌خواهد چه کار کند وگرنه می‌توانست دسته‌چک خودش را استفاده کند.
پپ گواردیولا معتقد است او هم مثل مسی ماموریت اصلی‌ای که باید انجام می داد را به بهترین شکل تمام کرد.
مجتبی حسینی می‌گوید تغییر محل میزبانی بازی با پرسپولیس و همچنین اتفاقات دیدار با سپاهان، ناجوانمردی در حق پیکان بود.
در تصاویر منتشر شده از این دیدار، میز کار شلوغ هیگینز توجه بسیاری را به خود جلب کرد و کاربری در توییتر نوشت: من احترام زیادی قائلم برای تعهد مایکل به اتاق نامرتبش!
آرنولد شوارتزنگر، بازیگر هالیوود و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا، پس از آنکه یک چاله در محله‌ای که او زندگی می‌کند باعث شکایت همسایه‌ها شد با تیم خود دست به کار شد. او و دوستانش اقدام به پر کردن این چاله کردند. او با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود نوشت: «امروز پس از اینکه این چاله بزرگ باعث خراب شدن دوچرخه‌ها و خودرو‌های عبوری شد، با تیم خود بیرون رفتم تا آن را تعمیر کنیم. من همیشه می‌گویم، بیایید شکایت نکنیم، بیایید کاری کنیم.»
محسن برهانی نوشت: خروجی نظارت استصوابی، پدیده‌هایی بی‌نیاز از نظر ملت هستند.
ریکاردو آلوز می‌گوید نمایش تراکتور در این مسابقه بهتر از پرسپولیس بوده و تسلیم نخواهند شد.
وقتی بعد از ۶ سال از زندان آزاد شدم، دختر یکی از فامیل‌هایمان را به من معرفی کردند و با هم ازدواج کردیم. به او گفتم که سابقه دارم و خلاف کردم، اما گفت مشکلی نیست. ولی بعد از چند ماه هر چه داشتم و نداشتم را از من گرفت و رفت. من ساناز را دوست داشتم و زمانی که با من این کار را کرد، انگار بی‌رحم شدم او مرا وادار کرد از همه انتقام بگیرم. اما این دفعه آزاد شوم دیگر سرقت نمی‌کنم. به خاطر مادرم این دفعه توبه کرده‌ام و حتی توبه نامه‌ام را نوشتم.
حسین شریعتمداری نوشت: کمترین تردیدی باقی نمی‌ماند که جمشید شارمهد، از سوی دولت آلمان مأموریت انجام عملیات تروریستی را بر عهده داشته است و اقدام وزارت خارجه آلمان در احضار کاردار ایران و اخراج دو کارمند سفارت جمهوری اسلامی ایران از نوع عملیات فریب و «فرار به جلو» برای پاک کردن ردپای دولت آلمان در این عملیات تروریستی بوده است.
مربی اسپانیایی مس کرمان در جملاتی جالب نسبت به اتفاقات رقم خورده در دیدار با استقلال واکنش نشان داد.
پمپئو با طرح اینکه همچنان انتظار انتقام‌جویی ایران را دارد، در کتابش نوشته است: «ما می‌دانیم که ایران توانایی عملیات در داخل ایالات‌متحده را دارد بنابراین یک سال و نیم پس از خروجم از کار در بخش دولتی، من هنوز پروتکل‌های امنیتی را حفظ می‌کنم.»
فرمانده کل انتظامی کشور درباره برنامه‌های خود در فراجا توضیحاتی داد و گفت: مبنای من برای جهش در کار انتظامی در فراجا معماری فراجای آینده است.
به نوشته اشپیگل، در پارلمان هوا به شدت سرد است خیلی سرد.«رناته کوئناست»، یکی از قانونگذاران حزب سبز شکایت دارد: من با ژاکت در داخل دفتر کارم نشسته‌ام و برای گرم کردن خودم مدام این پا و آن پا می‌کنم. با این حال هنوز بینی‌ام یخ است.
اندرو مک‌کارتی در صفحه توئیتر خود نوشت: یکی از دقیق‌ترین عکس‌های من از ستاره ما. این کار با استفاده از یک تلسکوپ اصلاح‌شده خاص انجام شد و شامل گرفتن حدود ۷۰ هزار عکس جداگانه بود.
بهنام قرار بود پراید بخرد مسافرکشی کند. اما آگهی‌های روزنامه کار دستش داد. یک روز که در جستجوی خرید پراید بود میان آگهی‌ها چشمش به آگهی کار روی آمبولانس افتاد. شغلی که نوشته بود درآمد ماهیانه اش دست کم ۵ برابر حقوق یک کارمند است. خب او ازدواج کرده بود و فرزند دومش هم در راه بود. این در آمد وسوسه اش کرد. تماس گرفت و پیگیری کرد. وقتی به آدرس محل استخدام رفت متوجه شد آمبولانس نعش کشی است نه حمل بیمار. او تصور می‌کرد منظور از کار روی آمبولانس، حمل بیمار است!
ایمانیه بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه نوشتن بودجه هستیم و شهریور موقع نوشتن بودجه‌هاست، درخواست ما این است که مسئولان ذیربط با تمام قوا به بحث بودجه ۱۴۰۲ ورود کنند و به شکل جدی به مسائل فرهنگی هم از نظر نرم‌افزاری و هم سخت افزاری توجه شود.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: از شروع حوادث دوشنبه در عراق من و همکارانم تمام اتفاقات را با دقت پیگیری کرده و در تماس مستمر با طرف‌های مختلف عراقی تمام تلاش خود را برای برگزاری پرشور اربعین حسینی و حفظ سلامت زائران ایرانی عتبات عالیات به کار بسته‌ایم.
پرسش من این است که اساسا نهاد صنفی چه کاری انجام می‌دهد؟ آیا باید صرفا نقش تسهیل‌کننده اجرای اوامر وزارت ارشاد را داشته باشد؟ گاهی اوقات این موقعیت خطا را با سکوت یا با بی‌عملی یا حتی با انفعال تسهیل می‌کنیم. اگر قرار است این نقش را داشته باشیم، بی‌شک باید منتظر این هم باشیم که ضلع سوم که خود هنرمندان هستند، برای دفاع از کیانشان وارد ماجرا شوند. این فرمولی نیست که من آن را کشف کرده باشم. سیر طبیعی امر است که اگر ضلع اول کار خودش را درست انجام ندهد و ضلع دوم دچار انفعال باشد، ضلع سوم کارش را خودش انجام می‌دهد، حالا هرکسی به طریق خودش؛ یعنی یکی با نوشتن نامه، دیگری با رفتن یا نرفتن به جشنواره داخلی یا خارجی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ