فرمانده کل انتظامی کشور درباره برنامه‌های خود در فراجا توضیحاتی داد و گفت: مبنای من برای جهش در کار انتظامی در فراجا معماری فراجای آینده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با بیان اینکه حضور پژمان درستکار اصلا به معنای دخالت او در کارش نبوده است، گفت: من خودم از او خواستم همراه تیم ما باشد و حضور او خیلی به ما کمک کرد.
روز گذشته اخباری مبنی بر احتمال حضور مهدی هاشمی نسب در کادرفنی استقلال تهران منتشر شد.
نولان می‌گوید: وقتی من با محققان پیشرو در زمینه هوش مصنوعی در حال حاضر صحبت می‌کنم، آن‌ها به معنای واقعی کلمه این را - در حال حاضر - به عنوان «لحظه اوپنهایمر» خود می‌دانند. آن‌ها به تاریخ نگاه می‌کنند تا بگویند: مسئولیت دانشمندان در حال توسعه فناوری‌های جدید که ممکن است عواقب ناخواسته‌ای داشته باشد، چیست؟
رئیس مجلس گفت: مجلس هیچوقت از وزیر کشور درخواستی مبنی بر تغییر معاون سیاسی وزارت کشور را نداشته است. آقای وحیدی از من خواست تا وساطت کنم یک هفته تا ۱۰ روز از نمایندگان مهلت بگیرم تا معاون سیاسی وزارت کشور را تغییر دهد.
حسین سلاح ورزی رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: من هیچ نامه‌ای مبنی بر رد صلاحیت از وزارت اطلاعات دریافت نکردم.
. اگر آن چارچوب نظری را که می‌گوید فرهنگ دموکراتیک پیش‌نیاز یک جامعه دموکراتیک است را فرض بگیریم و مبنا قرار دهیم، به نظر من توئیتر مانع گذار به دموکراسی است. آنچه من در تز خودم به آن رسیدم این است که توئیتر در شکل‌گیری فرهنگ دموکراتیک در ایران، اختلال ایجاد می‌کند.
یان زومر سنگربان بایرن به وعده خود مبنی بر خرید یک کامیون شکلات عمل کرد.
گروسی افزود که دستیابی به این امر بسیار مهم خواهد بود، زیرا به آژانس اجازه می‌دهد تا یک مبنای جدیدی را در صورت ازسرگیری اجرای تعهدات هسته‌ای ایران تحت برجام، ایجاد کند. مدیرکل آژانس اضافه کرد: اکنون مشتاقانه منتظر بحث‌های فنی بعدی و اجرای سریع و کامل تضمین‌های ایران و بیانیه مشترک من و معاون رئیس جمهور اسلامی هستم.
ابدالی در واکنش به خبر منتشر شده مبنی دیالیز همیشگی پیروز توضیح داد: این خبرها شایعه است. من در جریان مراحل مداوا و حال پیروز هستم. هرگونه اظهار نظر درست تنها منوط به گفته‌های تیم دامپزشکی او خواهد بود.
امید حامدی‌فر به صحبت‌های رییس سازمان خصوصی‌سازی مبنی بر افزایش چند برابری قرارداد او، واکنش نشان داد.
یزدی خواه گفت: از جهت اقتصادی ما هنوز هیچ آمار رسمی نداریم که چند درصد از مردم در این فضا مجازی کسب و کار دارند، شما می گویید دو میلیون هستند، اما من می گویم صد هزار نفر هستند یعنی هیچ مبنایی وجود ندارد، ما نه مبنای مالیاتی داریم و نه مبنای آماری. این‌که بگوییم چون اینستا بسته شده پس کسب و کار آنها هم نابود شده، ما چنین چیزی را قبول نداریم.
خزعلی در پاسخ به سوالی مبنی بر‌ این که آیا بند مذکور برای زنان مجرد نیست و برای زنان متاهل است، گفت: مسئله، خانم‌های مجرد نیستند اشتباه گفتند من هم وقتی این مسئله را شنیدم اعتراض کردم، پیغام دادم و گفتند که اصلاح می‌کنیم.
خزعلی در پاسخ به سوالی مبنی بر‌ این که آیا بند مذکور برای زنان مجرد نیست و برای زنان متاهل است، گفت: مسئله، خانم‌های مجرد نیستند اشتباه گفتند من هم وقتی این مسئله را شنیدم اعتراض کردم، پیغام دادم و گفتند که اصلاح می‌کنیم.
مصطفی ملکیان گفت: هر گفت‌وگویی که بخواهد صورت بگیرد یا باید براساس «عقلانیت» باشد یا «اخلاق» یا «قانون» و وقتی حکومت قائل است که ایدئولوژی و حتی سخنان خردستیزشان را هم باید بپذیریم، «ما» نمی‌توانیم با آن‌ها گفتگو کنیم. من می‌گفتم، چون آن‌ها برای ایدئولوژی، حق وتو قائل هستند نسبت به عقلانیت، راه گفتگو بین ما بسته است وگرنه اگر خودِ ایدئولوژی، محل بحث قرار بگیرد با عقلانیت می‌شود نشان داد که آن ایدئولوژی خطاست.
سردار رادان فرمانده جدید فراجا گفت: مبنای برنامه‌های من در فرماندهی کل انتظامی کشور، معماری فراجای آینده است.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
جرارد پیکه به ادعای داور بازی بارسا-اوساسونا مبنی بر اینکه او به مادرش توهین کرده واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
رئیس دانشگاه صنعتی شریف در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر اطلاع رئیس دانشگاه از حضور افراد با لباس شخصی در محیط دانشگاه عنوان کرد: راجع به حضور لباس‌ شخصی‌ها در دانشگاه اطلاع نداشتم و من هم مصلحت دانشگاه را به مسئله شخصی ارجح می‌دانم.
سرمربی نساجی تاکید کرد که با وجود عملکرد اخیر، باید توقعات از بازیکنان این تیم منطقی باشد.
سردار «مرتضی طلایی» رییس اسبق تهران درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر لغو و ابطال ویزایش در کانادا گفت: ویزایم تمام شده و دیگر خبری درباره لغو ویزا ندارم.
دارنده مدال برنز بوکس جهان گفت: هیچ حرف و حدیثی مبنی بر کنار گذاشتن من از تیم ملی وجود ندارد و فقط آمادگی لازم برای حضور در قهرمانی آسیا را نداشتم.
شروین بزرگ که در جدال با فولاد خوزستان با بازوبند کاپیتانی این تیم برابر حریف حاضر شد، نسبت به گلایه حریف مبنی بر وقت‌کشی نارنجی‌پوشان واکنش نشان داد.
شروین بزرگ که در جدال با فولاد خوزستان با بازوبند کاپیتانی این تیم برابر حریف حاضر شد، نسبت به گلایه حریف مبنی بر وقت کشی نارنجی‌پوشان واکنش نشان داد.
اریک تن‌هاخ به صحبت‌های اخیر اریک بایی مبنی بر اینکه منچستریونایتد به نفع فوتبالیست‌های انگلیسی تبعیض قائل می‌شود واکنش نشان داد و این ادعا را رد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ