سالاروند گفت: این دریاچه زیبا که بعنوان نگین اشترانکوه از آن یاد می‌شود در جنوب شرقی شهرستان دورود و در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه قرار گرفته و در ارتفاع ۲ هزارو۳۵۰ متری از سطح دریا قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سمندر تمساح دریاچه زایمِنگ در پنج منطقه کوهستانی مانیپور پیدا شده است. محدوده‌ی کامل این سمندر‌ها ناشناخته است، اما احتمالاً در کوه‌های اطراف زندگی می‌کنند.
سیمرغ و دریاچه ارومیه دو شاخصه مهم هویت بصری قهرمانی مردان آسیا هستند
کیومرث هاشمی که امروز در مجموعه آزادی حاضر شده بود، شخصا پیگیر وضعیت دریاچه آزادی شد.
تا چشم کار می‌کند، سفره نمک پهن است. سپیدی یکدست سفره را نقش‌های نمکی پر کرده‌اند؛ نقش‌هایی که برچهره دریاچه موج می‌اندازند را آب و نمک و خورشید خلق کرده‌اند. در شرق قم و شمال آران و بیدگل دریاچه‌ای است که یک دریا نمک و نقش و چند جزیره و قدری هم آب دارد. اینجا بزرگ‌ترین معدن سطحی ایران است.
شدت تبخیر به طور ویژه در حوضه آبریز ارومیه بسیار زیاد بوده و باعث شده تا دریاچه ارومیه علیرغم تلاش‌هایی که برای احیای آن انجام شده، بازهم در شرف خشک شدن قرار گیرد. تصاویر ماهواره‌ای هم که جدیداً ناسا از آخرین شرایط دریاچه ارومیه منتشر کرده، باعث نگرانی بیشتر هموطنان درباره سرنوشت دریاچه شده است.
سخنگوی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه انتقال آب از دریاچه خلیج فارس به دریاچه آزادی نه منطقی است و نه امکان پذیر، گفت: تصور می‌کنم با توجه به محدودیت دسترسی شهروندان به دریاچه آزادی و استفاده تعداد نفرات کمتر از این دریاچه، طبیعی است که عکس این موضوع اتفاق بیافتد.
در ادامه تمرینات سخت و فشرده آزادکاران، دیروز ستاره های ملی پوش به تپه های اطراف دریاچه آزادی رفتند.
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، برنامه های ویژه ای برای تجهیز ویلای فوق لاکچری و گرانقمیت خود دارد.
حالت رانندگی داینامیک معمولی یک قدم فراتر رفته است؛ زیرا خودرو را ۱۵ میلی متر پایین می‌آورد و همچنین واکنش دریچه گاز، فرمان و سرعت واکنش گیربکس هشت سرعته اتوماتیک را افزایش می‌دهد.
صدف‌های مروارید آب شیرین که به شدت در خطر انقراض هستند در دو دریاچه اسکاتلند کشف شده‌اند.
ساختمان میوستارنت (Mjøstårnet) که در ساحل دریاچۀ میوسا و در منطقه‌ای جنگلی در نروژ واقع شده است، به نوعی سرآغاز عصر تازه‌ای در ساخت سازه‌های چوبی به شمار می‌رود.
تصور می‌شود که گربه‌ها نیز سه‌رنگ‌بین هستند، اما نه مانند انسان‌ها. بینایی گربه شبیه به انسان کوررنگ است. آن‌ها می‌توانند سایه‌های آبی و سبز را ببینند، اما قرمز و صورتی می‌توانند برای آن‌ها گیج‌کننده باشند.
نورپردازی جالب کابین در کنار فرمان D کات و سبک خاص دریچه تهویه هوا از دیگر عوامل جذابیت آفرین در فضای داخلی هستند.
جزئیات زرد رنگی در سراسر رولزرویس ریث به چشم می‌خورد. این رنگ زرد به دلیل الهام گرفتن از تاندربولت دهه ۳۰ میلادی است که رکوردار سرعت زمینی بود. تاندربولت توانست رکورد سرعت ۵۷۵.۳ کیلومتر بر ساعت را به ثبت برساند. به دلیل دشواری بدنه آلومینیومی پولیش خورده در دریاچه نمک، رنگ زردی روی جا‌های مختلف بدنه آن رسم شد.
ورزشگاه تختی ارومیه در حالی از دقایقی بعد میزبان بازی پیکان خواهد بود که هیچ اثری از چمن سبز در این ورزشگاه دیده نمی‌شود.
آزمایشگاه قمری و سیاره‌ای دانشگاه آریزونا می‌گوید: «الگوی شکستگی دایره‌ای ممکن است به دلیل ته نشین شدن یک رسوب بر روی دهانه برخوردی مدفون باشد. شاید بینی یک دریچه آتشفشانی یا گِلی است.»
دریاچه ارومیه که از دریاچه های مهم ایران است دچار بی‌آبی شده است. این عکس روایتی‌ست فصیح از احیای «دریاچه ارومیه» و نجات «گوزن زرد ایرانی». دریاچه ارومیه خشک شد و گوزن‌ها زیر نمک مدفون شدند.
نمایی تلخ از دریاچه ارومیه از فراز ایستگاه فضایی بین المللی که حکایت از خشک شدن این دریاچه زیبا دارد.
او در این استوری نوشت: طرف در ۲۰ سال یک شهر میسازه و تبدیل می‌کنه به توریستی‌ترین شهر منطقه و صد البته کسانی داریم که یک پدیده طبیعی چند هزار ساله با کلی بودجه نابود کردند؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ