همتی نوشت: گشت ارشاد را بی‌محابا تشدید کرده و گوش‌ها را بر روی مطالبات زنان و جوانان بستید. وضع موجود نتیجه حکمرانی غلط شماست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری برنامه فوتبال برتر به انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات هفته اول لیگ برتر پرداخت.
روزنامه ایران نوشت: آقایان اگر مدعی هستند دانشگاه آزاد خصوصی است بهتر است از عضویت هیأت علمی در دانشگاه دولتی استعفا دهند و مأموریت خود را از دانشگاه‌های دولتی لغو کنند و به عضویت هیأت علمی دانشگاه درآیند؛ نمی‌شود از دولت حقوق بگیریم و یک مؤسسه خصوصی را اداره کنیم و عضو شورا‌ها و نهاد‌های حاکمیتی باشیم.
دونالد ترامپ سه‌شنبه در جمع هواداران خود در ایالت نیوهمشایر با ابراز ناخرسندی از طرح اتهامات دنباله‌دار دیوان قضائی علیه وی اعلام کرد که آنان از پیشتازی من در نظرسنجی‌های انتخاباتی نگرانند.
دونالد ترامپ سه‌شنبه در جمع هواداران خود در ایالت نیوهمشایر با ابراز ناخرسندی از طرح اتهامات دنباله‌دار دیوان قضائی علیه وی اعلام کرد که آنان از پیشتازی من در نظرسنجی‌های انتخاباتی نگرانند.
یاپ استام، ستاره سال‌های نه چندان دور منچستر یونایتد، بعد از دیدن عملکرد آنتونی در بازی‌های پیش فصل اظهار کرده است که این بازیکن باید سطح بازی خود را افزایش دهد.
روزنامه جوان: یادمان بیاید که وقتی پس از تکمیل کار ساخت حرم، گلایه و اعتراضات بالا گرفت که این سنگ‌های پر زیور و نقش و نگار مطابق سبک زندگی امام مستضعفان نیست، دفتر حفظ و نشر می‌گفتند آنجا برای مردم ساخته شده و برای آسایش مردم هر کاری باید کرد. هر کاری کردن فقط سنگ چیدن و تشریفاتی کردن حرم امامی بود که از مال دنیا و زندگی پر زرق و برق گریزان بود؟!
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عجیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه تو، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عحیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه شما، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
برخی افراط‌گرایی (Extremism) را با اصول گرایی (Fundamentalism) یکی می‌پندارند. اما در مفهوم یکی نیستند، اصول گرایی به معنای بازگشت به اصولی است که معرف یا اساس یک ایدئولوژی باشد، اما افراط‌گری یعنی دفاع تیز و تند از دیدگاه‌هایی که بنیاد چندانی ندارد یا کنش‌های خشن و تیز در برابر هرگونه نقد و اصلاحگری خیرخواهانه.
لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، به موج انتقادها در آلمان علیه جاشوا کیمیش انتقاد کرد و گفت هیچکس نباید به کیفیت هم‌تیمی‌اش در بایرن مونیخ شک داشته باشد.
کلودیو مارکیزیو، بازیکن سابق یووه به شدت از رفتار هواداران رم انتقاد کرد و گفت حمله آنها به داور بازی با سویا، رفتاری جنایتکارانه بوده است.
میکا ریچاردز، بازیکن سابق منچسترسیتی و کارشناس مشهور فوتبال انگلیس، اظهاراتی تند علیه رئیس لالیگا مطرح کرد و گفت تحمل شنیدن حرفهای خاویر تباس را ندارد.
علی مطهری، نماینده ادوار مجلس گفت: یک عده از تحریم لذت می‌برند! می‌گویند روی پای خودمان هستیم. سختی‌های غیرضروری بر مردم تحمیل می‌شود.
مرادمند از انگیزه‌های خود و هم‌تیمی‌هایش برای دربی می‌گوید. او امیدوار است که بتواند انتقام شادی بیرانوند در پایان شهرآورد یکصد را بگیرد و در این میان با ستاره‌های استقلال، برای رقبا کری خواند.
بازگشت به اندیشه امام راه برون‌رفت از بن‌بست کنونی است، به همین دلیل هم به اسم امام خلاف رسم امام عمل می‌شود و به جوانان آدرس غلط می‌دهند تا اندیشه و سیره امام ناشناخته بماند، در چنین شرایطی اتهام زدن و حملات ناجوانمردانه به امام در خدمت حفظ وضع موجود بوده و هیچ کمکی به بهبود و اصلاح اوضاع نخواهد کرد.
حمیدرضا علیمی، مداح معروف در توئیترش از حامیان دولت انتقاد کرد و نوشت: عین همین مشکلات زمان دولت‌قبلی هم بود.
حمیدرضا علیمی، مداح معروف در توئیترش از حامیان دولت انتقاد کرد و نوشت: عین همین مشکلات زمان دولت‌قبلی هم بود.
روزنامه جوان نوشت:انصاری طوری صحبت می‌کند، گویی صد سال پیش قاسم سلیمانی شهید شده است! حاج قاسم در همین فضای فرهنگی زیست می‌کرد و مواضع خودش را داشت و انقلابیون هم طرفدار او بودند و از قضا این اصلاح‌طلبان بودند که مشی او و سیاست‌هایی را که او در منطقه اجرا می‌کرد، زیر سؤال می‌بردند.
همتی نوشت: «برای تصمیمات و برنامه های خود فکر هم می کنید؟ واردات سواری دست دوم؟ فروش روزانه ۶ هزار ربع سکه؟ توزیع کالا برگ؟ عوارض از قبور؟ برای تصمیمات و برنامه های خود فکر هم می کنید؟»
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان انتقاداتی را نسبت به دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان وارد کرد.
کریمی، تولیدکننده محصولات حجاب گفت: در فیلم‌های تلویزیونی از لباس‌های متعارف کمتر استفاده می‌شود. همیشه در سریال‌ها خانمی که مشکل فقر دارد، پوشش چادر دارد. در سریال‌های تلویزیون شاهد لباس‌های جلوباز و بدون دکمه هستیم. با این شرایط نمی‌توانیم تولیدکننده لباس را قانع کرد که لباس متعارف تولید کند.
باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در کافه خبر خبرآنلاین، در خصوص مسائل روز کشور صحبت کرد و در همین ارتباط مدعی شد که هماهنگی برای حل مشکلات بین مسئولان وجود ندارد. / خبرآنلاین
عبدالناصر همتی در توئیتی به مواضع اخیر دولت درباره کاهش نرخ تورم انتقاد کرد.
آلونسو: همیلون فقط بلد است مسابقه را از جایگاه اول شروع و در جایگاه اول تمام کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ