وزیر امور خارجه در گفتگو با همتای اسپانیایی ضمن انتقاد از مواضع غیرسازنده برخی کشورهای اروپایی در اغتشاشات اخیر، گفت: برخی مقامات اروپایی به اهداف حزبی بیش از منافع ملی کشورشان توجه دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست های نظامی میان عربستان و آمریکا درباره امنیت دریایی و آبراه‌ها و برخی از موضوعات دیگر ادامه دارد.
یک اشتباه تایپی سبب شده میلیون ها ایمیل ارتش آمریکا که برخی از آنها حاوی اطلاعات بسیار حساس بودند به کشور مالی ارسال شوند.
دولت کانادا در ادامه اقدامات خصمانه خود تحریم‌های جدیدی علیه مقام‌های ایران وضع کرد.
اعتراض و دوری مردم اروپا از راهبرد تداومِ جنگ در اوکراین و اعتراض آشکار برخی از مقامات اروپایی به وابستگی بروکسل به آمریکا از نشانه‌های اصلی تضعیف موقعیت واشنگتن در عرصه بین‌المللی است.
برخی از مقامات خارجی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به وزیر امور خارجه تبریک گفتند.
اهواز - سخنگوی دولت گفت: تورم و خلق پول به وجود آمده در دولت یازدهم و دوازدهم در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: متأسفانه مقامات برخی کشورهای اروپایی حقوق بشر را دستمایه بازی‌های سیاسی برای مداخله در امور داخلی دیگر کشورها قرار داده‌اند.
برخی از مقامات اروپایی از سیاست های افراط گرایانه کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نتانیاهو و با حضور راستگرایان افراطی ابراز نگرانی کرده اند.
پلیس کره جنوبی می گوید سهل انگاری برخی مقامات این کشور منجر به فاجعه مرگبار جشن هالووین سال گذشته شده است.
در واکنش به اظهارات مداخله جویانه برخی مقامات اروپایی، سفیر سوئد در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.
در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه برخی مقامات اروپایی، «ماتیاس لنتز» سفیر سوئد در تهران در جایگاه ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه به وزارت امور خارجه ایران احضار شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نشست و برخاست برخی از مقامات غربی با دشمنان ایران و منافقین اقدام درستی نیست و این اقدامات را فراموش نخواهیم کرد.
برخی مقامات کره‌جنوبی می‌گویند قرار است پس از برگزاری نشست گروه ۲۰، ولیعهد عربستان به سئول سفر کند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم اظهارات برخی مقامات غربی، آمریکا تشنه برجام است و می‌خواهد این توافق هرچه زودتر احیا شود؛ این اشتیاق درباره اروپا جدی‌تر و شدیدتر است.
رسیدگی به جرم و آیین دادرسی آن در دادسرا چگونه و برعهده معاون وزیر کشور است یا قوه قضائیه، اینکه آیا وزیر کشور می‌تواند شخصی از اشخاص شهروند یک کشور را ولو به فرض ارتکاب و انتساب جرم تا محاکمه بازداشت کند؟!
با وجود تاکید مسولان و مقامات رسمی کشور بر پی‌گیری مطالبات تجمعات اخیر امروز تهران دومین شنبه ناآرام خود را تجربه کرد.
وزیر امور خارجه گفت: از مواضع و مداخلات برخی مقامات اروپا در وقایع اخیر ناخرسندیم و اگر اتحادیه اروپا بخواهد با رفتاری دوگانه، اقدامی شتابزده و نسنجیده انجام دهد، باید منتظر اقدام موثر و متقابل جنهوری اسلام ایران باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه مواضع مداخله جویانه برخی مقامات آمریکا، اتحادیه اروپایی و تعدادی از کشورها در خصوص فوت خانم مهسا امینی را محکوم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به مواضع مداخله جویانه برخی مقامات آمریکا، اتحادیه اروپایی و تعدادی از کشورها در خصوص فوت خانم مهسا امینی با تسلیت به پدر و مادر و خانواده داغدار ایشان، مواضع مداخله‌جویانه خارجی در مورد این حادثه تأسف‌بار را محکوم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه درپی اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها در خصوص تعامل نامناسب مقامات محلی در تیرانا با سفارت جمهوری اسلامی ایران و اعضای آن، مراتب نگرانی کشورمان در این زمینه را اعلام کرد.
سخنگوی وزارت خارجه درپی اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها در خصوص تعامل نامناسب مقامات محلی در تیرانا با سفارت جمهوری اسلامی ایران و اعضای آن، مراتب نگرانی کشورمان در این زمینه را اعلام کرد.
نشریه آمریکایی گزارش داد مقامات مجارستان از اتحادیه اروپا خواسته‌اند اسم برخی از تُجار و بازرگانان روسیه را از فهرست تحریم‌های این اتحادیه علیه مسکو، حذف کند.
کمیسیون تماس با شخصیت‌ های افغان مقیم خارج در دولت موقت طالبان از ادامه بازگشت برخی دیگر از مقامات دولت سابق این کشور به کابل خبر داد.
قیس سعید رئیس جمهور تونس در دیدار با یک هیئتی از کنگره آمریکا به سخنان اخیر برخی مقامات آمریکایی واکنش نشان داد و این مواضع را غیرقابل قبول توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ