وزیر اقتصاد فرانسه از فیفا درخواست کرد تا اتفاقات دیدار تیم ملی این کشور مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی 2022 را بررسی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اقتصاد در نامه به ۶ وزیر با تاکید بر اینکه مجوزهای جدید صرفا یک شناسه یکتا است، درخواست کرد احکام مربوط به ماهیت مجوزهای جدید را به ماموران نظارتی آن نهادها یادآوری کنند.
چندی قبل محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت دوازدهم در توییتی گفت که با انتشار ۳۱۱.۵ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دو سال بیش از ۸ سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، انواع اوراق مالی منتشر کرد. این اظهارات با واکنش وزیر اقتصاد و به رو شد. حالا معاون رئیس جمهور در زمان دولت حسن روحانی با مخاطب قرار دادن رئیس جمهور نوشت: با وجود ادعا‌های مشابه در دو سال گذشته، جهت خاتمه دادن به این وضعیت، مقرر فرمایید در رسانه ملی، نماینده دولت و اینجانب در حوزه اقتصاد پاسخگوی مردم باشیم.
وزیر اقتصاد لبنان، از نواف الاحمد الصباح، امیر کویت درخواست کرد تا سیلوهای گندمی را که در انفجار بندر بیروت ویران شده بود، بازسازی کند.
رشیدپور در توئیتی نوشت: بدون شوخی و کنایه، از شما می‌خواهم نام بیست کشوری که در آن تدریس کرده اید را منتشر کنید. چه چیزی تدریس کرده اید؟ چرا رفته بودید؟ چرا برگشتید؟ آنلاین تدریس کرده اید یا حضوری؟
وانگ ونتائو وزیر بازرگانی چین از ژاپن خواسته محدودیت های صادرات نیمه رسانا را متوقف کند و آن را یک اشتباه خوانده که قوانین اقتصادی و تجاری بین المللی را نقض می کند.
وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به دبیر هیأت دولت خواستار لغو تفویض اختیار به استان فارس درباره طرح ۵۷ هکتاری پیرامون حرم حضرت شاهچراغ (ع) با هدف حفظ بافت تاریخی شیراز شد.
در حالی که ششم فروردین ماه خبری مبنی بر ابلاغ اختصاص سهام عدالت به جاماندگان رسانه ای شد؛ امروز رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی از درخواست لغو تصویب‌نامه تخصیص سهام عدالت به جاماندگان خبر داد.
الی کوهن، سه‌شنبه به عنوان بخشی از کارزار اسرائیل برای توقف برنامه هسته‌ای ایران راهی آلمان شده است.
پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون با انتشار بیانیه‌ای عنوان داشت: متاسفانه جمهوری خلق چین درخواست ما را برای برقراری تماس تلفنی میان لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا و وی فنگه، وزیر دفاع چین رد کرد؛ اما با این حال تعهد ما نسبت به خطوط باز ارتباطی میان این دو کشور ادامه خواهد یافت.
جمعی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی خواستار بازداشت وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین به دلیل سخنرانی علیه این رژیم شدند.
یک وزیر صهیونیست خواستار تخریب صدها خانه فلسطینی شد.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز درخواست ضدروسی را از پارلمان اروپا مطرح کرد.
جواد اوجی در اینستاگرام خود نوشت مردم عزیز و شریف ایران لطفاً جهت گزارش موارد مشکوک در مصرف بی رویه گاز برخی از ساکنان یا همسایگان را اطلاع رسانی کنند.
ملی پوشان هندبال ایران در بازدید وزیر ورزش از اردوی این تیم درخواست کردند به آنها هم مثل سایر رشته ها رسیدگی شود.
وزیر امور خارجه اسپانیا نیز در این گفت و گوی تلفنی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز و ابراز همدردی ملت و دولت اسپانیا با ملت و دولت ایران، بر ضرورت گفتگو تاکید کرد.
اصفهان- وزیر اقتصاد و دارایی از رسیدگی فوری به درخواست تفویض اختیارات تمام بانک‌های دولتی استان‌ها خبرداد وگفت: این موضوع در شورای هماهنگی بانک‌های کشور مطرح و با قید دو فوریت ابلاغ می‌شود.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت:در جلسه اخیر شورای اقتصاد درخواست وزارت میراث فرهنگی برای تمدید معافیت مالیاتی هتل‌ها مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری به تصویب رسید.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت:در جلسه اخیر شورای اقتصاد درخواست وزارت میراث فرهنگی برای تمدید معافیت مالیاتی هتل‌ها مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری به تصویب رسید.
راهکارهای میان مدت و بلند مدت حمایت از بازار سرمایه در نشست تخصصی وزیر امور اقتصادی و دارایی با رئیس سازمان بورس و مدیران شرکت‌های بزرگ بورسی در وزارت اقتصاد بررسی شد.
مخبر تقویت پایانه های مرزی عراق، تأمین آب و برق و افزایش تعداد باجه های کنترل گذرنامه را با اهمیت دانست و ضمن اعلام آمادگی ایران برای هرگونه کمک در این زمینه، افزود: تأمین امکانات سرمایشی، آب شرب و کمک های درمانی در پایانه های مرزی از جمله مواردی است که باعث سفر راحت تر زائران می شود.
وزیر اقتصاد گفت:برای درخواست دریافت وام سفر به عتبات کافی است سرپرست خانوار در سامانه سماح تقاضای خود را اعلام کنند، این تسهیلات بعد از دو روز به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.
اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در واکنش به بازداشت مشاور و بازرس ویژه وزیر راه و شهر سازی نوشت: رستم قاسمی باید پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد.
تولیدکنندگان گوشت مرغ خواستار بارگیری فوری نهاده های خریداری شده توسط تولیدکنندگان شده و هشدار دادند که در غیر این صورت تولید آسیب جدی خواهد دید.
وزیر دفاع عراق در نشست مشترک با حضور فرماندهان و مقامات ارشد نظامی این کشور از آنها خواست درگیر فتنه نشوند و در حمایت از گروهی علیه گروه های دیگر موضع گیری نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ