اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن درخواست از نظامیان این رژیم برای دور ماندن از سیاست، مدعی شد هدف از تصویب لایحه جنجالی تغییرات قضایی این بوده است که هیچ حزبی بر قدرت تسلط نداشته باشد!
وزیر امور خارجه مصر ضمن درخواست از جامعه جهانی برای اقدام فوری به منظور توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، گفت که تلاش‌های کشورش برای برقراری‌ آتش‌بس بی‌نتیجه بوده است.
وزیر امور خارجه مصر ضمن درخواست از جامعه جهانی برای اقدام فوری به منظور توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، گفت که تلاش‌های کشورش برای برقراری‌ آتش‌بس بی‌نتیجه بوده است.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی ضمن درخواست از نخست وزیر این رژیم برای کناره‌گیری از سیاست گفت: نتانیاهو اسیر افراط‌گرایان شده و وضعیت شخصی او و وضعیت ملی ما آشفته است.
وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به دبیر هیأت دولت خواستار لغو تفویض اختیار به استان فارس درباره طرح ۵۷ هکتاری پیرامون حرم حضرت شاهچراغ (ع) با هدف حفظ بافت تاریخی شیراز شد.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی از نخست وزیر کنونی این رژیم خواست تا وزیر امنیت داخلی اسرائیل را برکنار کند.
الی کوهن، سه‌شنبه به عنوان بخشی از کارزار اسرائیل برای توقف برنامه هسته‌ای ایران راهی آلمان شده است.
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از درخواست برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت درپی یورش نظامیان صهیونیست به نابلس و شهادت و زخمی شدن ده ها فلسطینی خبر داد.
یک مقام سوری ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر درخواست کمک دمشق از این رژیم را به شدت تکذیب کرد.
بنا به ادعای چند منبع موثق اسرائیلی و اوکراینی، کی‌یف قصد دارد در جریان سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به اوکراین، برای «آزمودن» تعهد و حمایت تل‌آویو، مجموعه‌ای از درخواست‌ها را مطرح کند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهایی علیه ایران گفت: زمان آن رسیده است که نام سپاه ایران به لیست تروریستی اتحادیه اروپا اضافه شود.
یک رسانه لبنانی به سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی ودرخواستی که او از مقامات صهیونیست برای مشارکت فعالتر در جنگ اوکراین داشته است. پرده برداشتند.
جمعی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی خواستار بازداشت وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین به دلیل سخنرانی علیه این رژیم شدند.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز درخواست ضدروسی را از پارلمان اروپا مطرح کرد.
جواد اوجی در اینستاگرام خود نوشت مردم عزیز و شریف ایران لطفاً جهت گزارش موارد مشکوک در مصرف بی رویه گاز برخی از ساکنان یا همسایگان را اطلاع رسانی کنند.
یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) خواستار بازداشت مقامات سابق این رژیم از جمله یائیر لاپید نخست وزیر و بنی گانتز وزیر جنگ سابق شد.
وزیر اقتصاد فرانسه از فیفا درخواست کرد تا اتفاقات دیدار تیم ملی این کشور مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی 2022 را بررسی کند.
در ادامه تشدید تنش های سیاسی در تل آویو، یائیر لاپید نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از شهرداران شهرهای اشغالی خواست با بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود و نخست وزیر آینده این رژیم همکاری نکنند.
وزیر امور خارجه اسپانیا نیز در این گفت و گوی تلفنی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز و ابراز همدردی ملت و دولت اسپانیا با ملت و دولت ایران، بر ضرورت گفتگو تاکید کرد.
وزیر خارجه ترکیه گفت که این کشور با درخواست رژیم صهیونیستی برای اخراج رهبران حماس از خاک ترکیه مخالف است.
راهکارهای میان مدت و بلند مدت حمایت از بازار سرمایه در نشست تخصصی وزیر امور اقتصادی و دارایی با رئیس سازمان بورس و مدیران شرکت‌های بزرگ بورسی در وزارت اقتصاد بررسی شد.
اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در واکنش به بازداشت مشاور و بازرس ویژه وزیر راه و شهر سازی نوشت: رستم قاسمی باید پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد.
تولیدکنندگان گوشت مرغ خواستار بارگیری فوری نهاده های خریداری شده توسط تولیدکنندگان شده و هشدار دادند که در غیر این صورت تولید آسیب جدی خواهد دید.
وزیر دفاع عراق در نشست مشترک با حضور فرماندهان و مقامات ارشد نظامی این کشور از آنها خواست درگیر فتنه نشوند و در حمایت از گروهی علیه گروه های دیگر موضع گیری نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ