لیونل مسی و دیگر بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال آرژانتین پس از قهرمانی در جام جهانی به کشورشان بازگشتند. لیونل مسی در حالی که جام قهرمانی را در دست گرفته بود از هواپیما خارج شد. آرژانتین در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پس از تساوی مهیج ۳-۳ در طول ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی فرانسه را شکست داد و قهرمان جهان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی در روزی که اولین جام قهرمانی خود را با تیم اینترمیامی به دست آورد، عنوان پرافتخارترین بازیکن فوتبال جهان را نیز به خود اختصاص داد.
توقف لیونل مسی پس از دیدن یک هوادار با پیراهن آرژانتین و کاپ جام جهانی
با رای کاربران وب‌سایت یوفا گل لیونل مسی مقابل بنفیکا به عنوان بهترین گل فصل ۲۰۲۲/۲۳ لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.
ساعت‌ها انتظار، یک اتاق هتل گران‌قیمت و یک تعقیب و گریز طاقت فرسا در سراسر پکن برای یک هوادار چینی که در نهایت با قهرمان آرژانتینی خود، لیونل مسی عکس سلفی تار گرفت، ارزشش را داشت. لیو یوهانگ، یک برنامه نویس کامپیوتری ۲۶ ساله گفت: لیونمل مسی فقط یک ورزشکار نیست، بلکه یک هنرمند است. او به من معنای بیشتری در زندگی بخشیده و به نوعی باور برای من تبدیل شده است. لیونل مسی با تیم ملی آرژانتین برای دیدار دوستانه مقابل استرالیا در چین بسر می‌برد.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی به دلیل مشکلات پاسپورت خود برای دقایقی در فرودگاه پکن بازداشت شد. یک سایت آرژانتینی تایید کرد که رودریگو دی پائول هافبک آتلتیکو مادرید که به بادیگارد مسی معروف است تصمیم گرفت در کنار بهترین دوست خود بماند، در حالی که بقیه بازیکنان آرژانتین در یکی از سالن‌ها منتظر او بودند. تیم ملی آرژانتین و استرالیا روز پنجشنبه در ورزشگاه کارگران پکن چین که اخیراً بازسازی شده است، به مصاف یکدیگر می‌روند. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به تازگی به اینتر میامی پیوسته است.
موندو دپورتیوو نوشت: مقامات عربستان در انتقال احتمالی لیونل مسی مهاجم پاری‌سن‌ژرمن به الهلال نقش دارند. انتقال احتمالی این بازیکن آرژانتینی در سطح محلی تحت کنترل عربستان است.
لیونل مسی یک ماه پس از قهرمانی با تیم ملی فوتبال آرژانتین در پستی اینستاگرامی درباره احساس خود نوشت.
پاری سن ژرمن در شبی که مسی دوباره به ترکیب اصلی برگشت به پیروزی دست پیدا کرد. این بازیکن آرژانتینی بازگشت خود به تیم پاریسی را با گل جشن گرفت.
به مناسبت قهرمانی تیم آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲، یک هنرمند کلمبیایی بزرگترین پیراهن بادی جهان را به افتخار لیونل مسی تولید کرده است.
ویدئوی منتشر شده از متئو مسی، فرزند لیونل مسی، پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
ویدئوی لحظه‌ای که نصرت گوکچه بازوی لیونل مسی را می‌گیرد و به سمت خود می‌کشاند، عجیب‌ترین ویدئوی فینال جام جهانی 2022 است.
بعد از قهرمانی آلبی‌سلسته در جام جهانی قطر و بازگشت این تیم به کشور آرژانتین، بوینس آیرس شاهد صحنه‌های عجیبی است که در جدیدترین مورد، ذوق‌زدگی عجیب آرژانتینی‌ها از دیدن سگ مسی سوژه رسانه‌های اجتماعی شد.
در حاشیه مراسم جشن قهرمانی آرژانتین در جام جهانی مسی در معرض حادثه بدی قرار گرفت.
ویدئویی از مسی و امباپه پس از پایان جام جهانی قطر منتشر شده که تاکید کرد رابطه این دو ستاره همچنان فوق العاده است.
در نیمه دوم وقت‌های اضافه لیونل مسی به زیبایی دروازه هوگو لوریس را باز کرد تا آرژانتین ۳-۲ پیش بیفتد.
در دقیقه ۲۲ بازی فرانسه و آرژانتین لیونل مسی از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را به ثمر رساند.
آرژانتین و فرانسه فرداشب دیدار نهایی جام جهانی را برگزار می‌کنند جایی که قرار است مسی و امباپه به مصاف هم بروند.
لیونل مسی هنگام شروع مصاحبه خود با شبکه TyC Sports خطاب به واوت وگهورست بازیکن تیم ملی هلند گفت: «به چی نگاه می‌کنی احمق؟! آره با خود توام، از اینجا دور شو احمق...»
تیم ملی فوتبال آرژانتین با برتری ۲ بر یک استرالیا را شکست داد.
عربستان سعودی اولین معجزه واقعی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با غلبه بر آرژانتین محبوب انجام داد. در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه با توجه به تک گل مسی ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
عربستان سعودی اولین معجزه واقعی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با غلبه بر آرژانتین محبوب انجام داد. در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه با توجه به تک گل مسی ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، مسی گل اول تیمش را از روی ضربات پنالتی وارد دروازه حریف کرد.
تیم ملی فوتبال آرژانتین پیش از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ از هواپیمای ویژه یاران لیونل مسی برای شرکت سفر به قطر رونمایی کرد.
به نظر می‌رسد جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آخرین حضور کریستیانو رونالدو با پرتغال و لیونل مسی با آرژانتین باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ