سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات تکراری و اظهارات خارج از نزاکت رئیس جمهور اوکراین در کنگره آمریکا در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره اقدام احتمالی شرکت آلمانی برای ساخت کارخانه تانک‌سازی در اوکراین هشدار داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه هشدار داد که اوکراین در حال برنامه‏‌ریزی برای انجام یک حمله تروریستی علیه نیروگاه هسته‏‌ای زاپروژیا است.
سخنگوی وزارت خارجه چین نسبت به رویکرد آمریکا در قبال این کشور هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز ضمن هشدار درباره استفاده اوکراین از اورانیوم ضعیف شده گفت: حضور نمایندگان ۱۳۰ کشور در مجمع اقتصادی سن پترزبورگ نشان داد که نمی‌توان روسیه را منزوی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانسی خبری گفت، این پرتاب، نقض چندین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در مورد برنامه موشک بالستیک کره شمالی خواهد بود که راکت‌های استفاده شده در فضاپیما را نیز پوشش می‌دهند.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، با تایید اظهارات سخنگوی وزارت خارجه ایران درباره برجام، اقدامات تهران را شفاف توصیف کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین به آمریکا درباره فروش سلاح به تایوان هشدار داد و آن را بازی با آتش خواند.
سخنگوی وزارت خارجه اردن در واکنش به درخواست تل‌آویو مبنی بر بیرون کردن نمازگزاران فلسطینی از مسجدالاقصی، به اسرائیل هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه نسبت به اقدامات اوکراین در راستای تغییر نام کشور روسیه به یک واژه اوکراینی هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین با هشدار به آمریکا، گفت که این کشور در جایگاهی نیست که روابط روسیه و چین را تعیین کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به وزیر خارجه آلمان درباره پیامدهای ارتکاب اشتباهات جبران‌ناپذیر درباره اوکراین، هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی گفت که این کشور به هرگونه اقدام نظامی آمریکا بر اساس اصل بمب هسته ای در مقابل بمب هسته ای و مواجهه همه جانبه در برابر مواجهه همه جانبه، پاسخی قوی خواهد داد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به فلسطینی ها درباره پیگیری موضوع شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه کیفری بین المللی (لاهه)، هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در خصوص تعامل رسمی بروکسل و جزیره تایوان به اتحادیه اروپا هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز هشدار داد: به تحریم‌های اخیر آمریکا پاسخ می‌دهیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه هشدار داد که اگر قطعنامه ضد ایرانی در آژانس تصویب شود، پاسخ ایران قاطع و موثر خواهد بود.
سخنگوی وزارت خارجه چین نسبت به سفر وزیر تجارت انگلیس به تایوان هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین هشدار داد توافق امنیتی آکوس بین آمریکا، انگلیس و استرالیا رقابت تسلیحاتی در منطقه را تشدید می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: آمریکا در ابتدا در ماه جولای هشدار داد که ایران برنامه دارد به روسیه پهپاد‌هایی برای استفاده در جنگ علیه اوکراین بدهد و در حال حاضر مدارکی داریم که این پهپاد‌ها برای حمله به شهروندان غیرنظامی و زیرساخت‌های مهم غیرنظامی به کار گرفته می‌شوند.
سخنگوی وزارت خارجه چین بار دیگر به دولت آمریکا هشدار داد از ارسال سیگنال های محرک به جدایی طلبان تایوان دست بردارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز هشدار داد: مسکو از غرب می خواهد تا درباره نیروگاه اتمی «زاپروژیا» خودکشی نکند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام حضور سفیر روسیه در واشنگتن در این وزارتخانه، مدعی شد که به وی درباره تشدید جنگ در اوکراین هشدار داده شده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد که امیدوار است آمریکا پیامدهای اعلام کشورش به عنوان «حامی تروریسم» را درک کند؛ چرا که این موضوع می تواند به قطع روابط میان دو کشور منجر شود.
«ژائو لیجیان»، سخنگوی وزارت خارجه چین در یک نشست خبری گفت: «اگر پلوسی به تایوان بیاید، به مفهوم مداخله آشکار در امور داخلی چین خواهد بود و عواقب بسیار جدی به دنبال خواهد داشت».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ