بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، به مانند هفته گذشته، وضعیت کرونایی در ایران بهبود یافته است تا جایی که تنها چند نقطه از نقشه به رنگ قرمز باقی مانده و شاهد افزایش گستره رنگ آبی هستیم که کم خطرترین وضعیت کرونایی را روایت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیرعامل آبفا خراسان رضوی گفت: ۵۷ پروژه بخش آب در ۲۴ شهرستان خراسان رضوی به مناسبت هفته دولت افتتاح و یک پروژه هم کلنگ زنی می‌شود.
وانت تویوتا لندکروزر در بازار‌های دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد و انواع آن را در نقاط مختلف خصوصا مناطق جنگی دیده‌اید.
آستارا- معاون نخست وزیرجمهوری آذربایجان با بیان اینکه این کشور به توسعه همکاری‌ها با ایران باور دارد، گفت: ترانزیت بین‌ الملل ایران و آذربایجان ۵۸ درصد افزایش داشته است.
میام- فرماندار میامی با بیان اینکه اعتیارات این شهرستان نسبت به سال مالی گذشته ۵۸ درصد افزایش یافته است، گفت: پروژه های دستگاه های اجرایی استان برای پیگیری اولویت بندی شده است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد از توقیف ۲ دستگاه تریلر حامل ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.
رویداد تبادل فناوری صنایع غذایی روز سه‌شنبه، نهم خرداد ماه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.
مشروبات الکلی از جرائم اولویت‌دار استان یزد است و برخورد با خاطیان این حوزه با نهایت سختگیری انجام خواهد شد.
وزیر اقتصاد در حصن علنی مجلس گفت:: ۵۸ هزار میلیارد تومان واگذاری اموال مازاد بانک‌ها از ابتدای دولت تا پایان اسفند ۱۴۰۱ انجام شد.
تبریز- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۵۸ درصد ظرفیت سدهای استان خالی است.
به گفته وزیر بهداشت، از آغاز سال جدید تاکنون مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی رشد ۵۹ درصدی داشته و حدود ۲۷ هزار پزشک متخصص و ۴ هزار و ۵۰۰ پزشک فوق تخصص در این ایام مشغول به فعالیتند که این آمار، فقط مربوط به ۶۶۴ بیمارستان دانشگاهی است و حال آن که مجموعا هزار و ۶۶ بیمارستان در ایام نوروز و تعطیلات آماده خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به مردم هستند.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۵۸ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۵۸ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان خبر داد.
در پی ادامه اعتراض‌ها و درگیری معترضان و نیروهای پلیس در شهرهای مختلف کشور پرو، ده‌ها نفر زخمی شدند.
مسمومیت ۵۸ دخترتیزهوش اردبیلی با گاز سمی
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: هیچ کدام از مصدومان این حادثه بدحال نیستند و هم اکنون جهت مراقبت بیشتر در مراکز درمانی حاضرهستند و همه آن‌ها تا ساعتی دیگر از مراکز درمانی مرخص می‌شوند.
طی روز‌های گذشته بیشترین میزان بارندگی در فیروزآباد استان فارس بیش از ۵۸ میلیمتر و شهرستان جم در استان بوشهر به میزان حدود ۵۵ میلیمتر ثبت شده است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ۵۸ نفر از نمایندگان خواستار استیضاح وزیر بهداشت و درمان هستند که هیئت رئیسه موظف است آن را به کمیسیون ذیربط ارجاع دهد.
رئیس جمهور ترکیه از اکتشاف ۵۸ میلیارد متر مکعب گاز در دریای سیاه طی یک عملیات حفاری خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه: ارزش گاز طبیعی که در دریای سیاه کشف کرده‌ایم، با بهای امروز در بازارهای بین‌المللی، بالغ بر یک تریلیون دلار است.
وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد که برای بررسی لایحه قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در ۱۸ نشست فوق العاده و در سه شیفت با حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت ۵۸ ساعت کار کارشناسی صورت گرفت.
تربت جام ـ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: امسال بیش از ۵۸ هزار تن ذرت علوفه‌ای از مزارع زیر کشت این شهرستان برداشت گردید
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم ترین این حوادث را بخوانید.
مجموع خرید تضمینی گندم امسال به ۷ میلیون و ۱۶۹ هزار تن رسیده است که نسبت به سال گذشته که ۴ میلیون و ۵۳۴ هزار تن بود، ۲ میلیون و ۶۳۵ هزار تن افزایش و به عبارتی، ۵۸ درصد رشد داشته است.
دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه دشمن اشغالگر نتوانست هیچ شرطی را بر ما تحمیل کند، گفت: ۵۸ شهرک صهیونیستی به طور همزمان زیر باران موشک‌های گروهان‌های قدس بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ