سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب توییتری خود نوشت: آمریکای حامی اغتشاش و تروریسم و اعمال کننده تحریم و فشار حداکثری علیه ملت ایران، در شب یلدا برای ایرانیان اشک تمساح می‌ریزد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شب گذشته در نمایشگاه هوایی «میشیگان» یک فروند میگ ۲۳ ساخت شوروی هنگام اجرای حرکات نمایشی سقوط کرد و خلبان و سرنشین توانستند با خروج اضطراری خود را نجات بدهند. گفته می‌شود این هواپیما روی یک پارکینگ سقوط کرده و به چند دستگاه خودرو آسیب زده اما کسی مجروح یا کشته نشده.
بارسلونا یکی از پرتنش‌ترین شب های خود در تور آمریکا را پشت سر گذاشت چرا که دیشب خبر رسید عثمان دمبله پیشنهاد پی اس جی را قبول کرده است.
مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن سه‌شنبه شب گفت که آمریکا مانع از هرگونه برقراری صلح در یمن است.
آکسیوس نوشته که وزیر خارجه آمریکا همزمان با آغاز شورش ۲۴ ساعته و ناموفق ارتش خصوصی واگنر علیه مسکو، به تمام مقامات آمریکایی در سراسر جهان پیامی فوری مخابره کرده است!
حواشی حضور تیم ملی والیبال ایران در آمریکا برای هفته سوم لیگ ملت‌ها ادامه دارد.
یک نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اذعان کرد که خودکشی در میان نظامیان این کشور رو به افزایش است.
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای عملیات‌های شهادت طلبانه جمعه شب در قلب سرزمین‌های اشغالی از جمله در تل آویو را محکوم کرد.
شب گذشته، یائیر نتانیاهو، پست توئیتری یک کارشناس صهیونیست روابط بین‌الملل در این خصوص را مجدد پست کرد که نوشته بود: «مارک لوین گزارش می‌دهد که وزارت امور خارجه آمریکا با هدف سرنگونی نتانیاهو، احتمالا ًبه منظور بستن توافق با ایرانیان، پشت اعتراضات کنونی در اسرائیل قرار دارد».
جریانی از پلاسمای خورشیدی شب گذشته به زمین رسید و اتمسفر زمین را با ذرات باد خورشیدی باردار کرد که باعث نمایش شفق‌های قرمز کمیاب در بخش‌های وسیعی از کانادا، شمال ایالات متحده و اروپا شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب توییتری خود نوشت: آمریکای حامی اغتشاش و تروریسم و اعمال کننده تحریم و فشار حداکثری علیه ملت ایران، در شب یلدا برای ایرانیان اشک تمساح می‌ریزد!
سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب توییتری خود نوشت: آمریکای حامی اغتشاش و تروریسم و اعمال کننده تحریم و فشار حداکثری علیه ملت ایران، در شب یلدا برای ایرانیان اشک تمساح می‌ریزد!
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم حمایت از ناآرامی های ایران ادامه داد: به گفته سازمان‌های معتبر حقوق بشر، مقامات ایرانی از سه ماه پیش که اعتراضات مسالمت‌آمیز آغاز ش،٫ صدها معترض از جمله ده‌ها کودک را کشته‌اند و بیش از ۱۸۰۰۰ نفر را دستگیر کرده‌اند.
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید چهارشنبه شب اعلام کرد: مذاکره با ایران در دستور کار نیست.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با شکست 6 بر 4 در فینال جام جهانی کشتی آزاد مقابل آمریکای میزبان به عنوان نایب قهرمانی رسید.
با وجود عدم صعود تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی با دو شکست مقابل انگلیس و آمریکا، وعده داده شده به بازیکنان انجام شد و آنها نامه ورود یک خودروی خارجی را دریافت کردند
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران شب بازی با آمریکا مجوز ورود یک دستگاه خودروی خارجی را دریافت کردند.
بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در جام‌جهانی قطر در حالی شب گذشته در سینماهای کشور روی پرده رفت که به گفته سخنگوی «سینماداران» این اکران هیچ حاشیه‌ای به همراه نداشته است.
در شب شکست مقابل آمریکا، شاگردان کارلوس کی‌روش نمایشی پایین‌تر از حد انتظار داشتند.
کارلوس کی روش شب گذشته در حاشیه تمرین تیم ملی دقایقی با گلرهای تیم ملی صحبت کرد.
در آخرین بازی از شب دوم جام جهانی، تیم‌های ملی آمریکا و ولز از گروه B در ورزشگاه الریان برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رسید.
دو تیم ولز و آمریکا دومین دیدار گروه B رقابت‌های جام جهانی قطر را برگزار خواهند کرد.
تیم آمریکا يك شب مانده به پايان مسابقات، به عنوان قهرمانی تیمی کشتی آزاد قهرمانی جهان دست پیدا کرد.
مصطفی خوش‌چشم در خصوص واکنش اولیه آمریکا به پاسخ شب گذشته ایران گفت: به نظر می‌رسد که اقدام طرف آمریکایی یعنی آنچه که ارزیابی اولیه خود را از پاسخ دیشب ایران بیان می شود بیشتر به منزله اهرم فشار و ادامه یک تاکتیک نخ نما است که توپ را به زمین ایران بیاندازد و از دادن پاسخ درست طفره بروند.
علیرضا فیروزجا موفق شد در رقابت‌های آمریکا به پیروزی دیگری دست پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ