تیم ملی کشتی آزاد ایران با شکست 6 بر 4 در فینال جام جهانی کشتی آزاد مقابل آمریکای میزبان به عنوان نایب قهرمانی رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی رسانه‌ها در ایتالیا مدعی‌اند باشگاه اینتر مانع مذاکره الاهلی عربستان با هاکان چالهان‌اوغلو شده است.
ارتباط بین فوتبال حرفه‌ای و خطر ابتلا به یک بیماری عصبی به نام آنسفالوپاتی تروماتیک مزمن (CTE) به خوبی شناخته شده است.
این روز‌ها برای خریداران دلار پرریسک شده و کمتر کسی به فکر سود خرید دلار است.
متاسفانه ما در بخش سیاست گذاری‌های پولی نیز، مشکلاتی جدی داریم. در این حوزه برای تامین کسری بودجه سیاست‌های درستی را اتحاذ نکرده ایم. ما از بدترین محل‌ها یعنی چاپ پول و استقراض از بانک مرکزی استفاده کرده ایم که هر دو تورم زا است و باعث رشد نقدینگی و افزایش پایه پولی بدون ایجاد ارزش افزوده شده است. نکته دیگر این که متاسفانه، دولت بزرگ‌ترین مصرف کننده است که نتوانسته کنترل درستی داشته باشد. در نهایت تمام این سیستم سیاست گذاری‌های اقتصادی و پولی، همزمان در یک چرخه رو به نزول قرار گرفته است. این بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای یک دولت رخ دهد.
عضو اتاق مشترک ایران و عراق گفت: تجار عراقی برای معامله با طرف ایرانی از ارز آزاد استفاده می کنند، بنابراین برای کاهش ریسک باید معاملات بر اساس یک نرخ ارز ثابت غیر از دینار و ریال صورت گیرد.
انتقال علی قلی زاده بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به تیم لخ پوزنان لهستان واکنش‌های زیادی را در این کشور به دنبال داشته است.
محققان دقیقاً مطمئن نیستند که چگونه بیخوابی بر خطر سکته مغزی تأثیر می‌گذارد، اما تحقیقات قبلی نشان می‌دهد که ممکن است باعث التهاب مضر شود.
مهمترین نکته در صحبت‌های اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان حمله به کمیته داوران بود.
یک مطالعه جدید به ارتباط بین مصرف مکرر غذا‌های سرخ شده و موارد بیشتر اضطراب و افسردگی پی برده است.
ترکیب پرسپولیس نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی برای سه امتیاز کامل به کرمان سفر کرده و از بازیکنان در آستانه محرومیت خود حداکثر استفاده را در ترکیب اصلی کرده است.
قیمت نفت تحت تاثیر نگرانی سرمایه‌گذاران نسبت به احتمال بروز رکود در آمریکا و تقاضای ضعیف‌تر برای سوخت، در معاملات روز پنجشنبه به روند افزایشی که در دو روز گذشته داشت پایان داد و کاهش پیدا کرد.
بر اساس تحقیقات جدید، دختران باردار بسیار جوان که فقط ۱۰ تا ۱۵ سال سن دارند، با خطر بیشتر عوارضی مانند پره اکلامپسی و سزارین روبرو هستند.
محمود قائدرحمتی بازیکن سابق سپاهان موفق شد در دقیقه 15 دروازه تیم سابقش را در پست غیرتخصصی باز کند.
به گفته محققان، بسیاری از بیماران سرطانی که به کووید۱۹ آلوده می‌شوند، علائم طولانی مدت در آن‌ها باقی می‌مانند.
رضا عنایتی کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان انتخاب شد.
گزارشگر و مفسر کشتی ایران اعتقاد دارد برخی اتفاقات باعث شده تا نتیجه فینال جام جهانی به سود آمریکا رقم بخورد.
با توجه به برنامه‌ای که یحیی از بازی هفته دهم کلید زد و حالا در دو بازی تدارکاتی اخیر تست کرده احتمال بازی با دو مهاجم نوک از ابتدای مسابقه در دربی بسیار بالا رفته است. تا کنون و در یازده بازی گذشته این ترکیب به میدان نرفته و این حرکت می‌تواند انتحاری، ریسکی و تازه باشد
ریسک زلاتکو دالیچ برای تعویض سه بازیکن نامدارش در وقتهای اضافه و پیش از ضربات پنالتی موفق بود و کرواسی موفق شد با عبور از ژاپن راهی مرحله یک‌چهارم نهایی بشود.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، قصد دارد کایل واکر را در فهرست بازیکنان مدنظرش برای حضور در جام جهانی 2022 انگلیس قرار دهد.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تیم ملی با ترکیبی از ورزشکاران جوان و باتجربه به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌شود و به موفقیت همه نفرات خیلی امیدوارم.
کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم به نیمکت نشینی مهاجم جدید در سومین دیدار فصل جاری لیگ برتر دارد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، احتمالا امشب جایی در ترکیب ثابت این تیم برابر لیورپول نخواهد داشت.
بورس اوراق‌بهادار تهران نخستین روز معاملاتی هفته را در حالی شروع کرد که معامله گران در یک بی خبری تمام‌عیار نسبت به وضعیت برنامه جامع اقدام‌مشترک قرار داشتند، درحالی‌که یک هفته گذشته سهامداران با توجه به سیگنال‌هایی پیرامون سیاست خارجه غالبا به سمت خرید گروه‌های ریالی سوق پیدا کرده بودند، اما فضای معاملاتی تالار شیشه‌ای در روز شنبه ملتهب آغاز شد به‌گونه‌ای که تمام نماگر‌های اصلی پا در مسیر نزول گذاشتند. شاخص کل بیش از ۱۲‌هزارو ۵۰۰واحد ریزش پیدا کرد و به سطح یک‌میلیون و ۴۳۸ واحدی بازگشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ