مربی جدید نفت مسجدسلیمان می گوید که تمام مطالبات سه سال اخیر را به تیم سابقش یعنی استقلال ملاثانی بخشیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: پس از دو سال معطلی، کار به جایی رسیده که پس از شش بار اعلام آزاد شدن منابع مالی ایران در کره‌جنوبی با یک میلیارد کمتر از رقم واقعی پذیرفته‌اید که در ازای آزادی چند زندانی دوتابعتی این پول‌ها در حسابی در قطر و برای خرید برخی کالا‌های بشردوستانه مثل مواد غذایی و دارویی واریز شود، ریشه این رفتار فقط یک چیز است؛ قدرت‌طلبی، قدرت‌طلبی و قدرت‌طلبی.
عباس عبدی نوشت: پس از دو سال معطلی، کار به جایی رسیده که پس از شش بار اعلام آزاد شدن منابع مالی ایران در کره‌جنوبی با یک میلیارد کمتر از رقم واقعی پذیرفته‌اید که در ازای آزادی چند زندانی دوتابعتی این پول‌ها در حسابی در قطر و برای خرید برخی کالا‌های بشردوستانه مثل مواد غذایی و دارویی واریز شود، ریشه این رفتار فقط یک چیز است؛ قدرت‌طلبی، قدرت‌طلبی و قدرت‌طلبی.
در راستای ایجاد آسایش بیش‌تر سرنشینان خودرو و سهولت در اعمال تغییرات مهندسی و تسریع در تامین به‌موقع، گرم کن صندلی خودرو مجهزبه آخرین فناوری گرم‌کن روز دنیا (سامانه TCU)، با برنامه‌ریزی هدفمند ساپکو و مشارکت یکی از سازندگان زنجیره تامین داخلی‌سازی و به تولید انبوه رسید.
عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته با رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران مقرر شد مجموعه شهدای دولاب در مدت یک تا دو ماه دیگر تعیین تکلیف شود.
زهره ادهمی ۴۸ ساعت پیش به دلیل به تخلفات متعدد پوششی در مجموعه حافظیه شیراز و عدم توجه به نکات آموزشی ارائه شده و ثبت شکایات متعدد مردم در سامانه مردم رسی، کارت قرمز دریافت کرده و بازداشت شده بود.
مجموعه سینمایی گلشن مشهد به دلیل نقض قوانین مربوط به کشف حجاب در اماکن عمومی پلمب شد.
رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس فرمودند: اگر قوا و دستگاه‌ها مکمل هم نباشند، دیگر به کار نخواهند آمد.
کاشان - یکی از مجموعه های گردشگری کاشان به دلیل عدم رعایت قانون نظام صنفی از جمله رعایت نکردن شئونات اسلامی پلمب شد.
اصفهان- دادستان عمومی و انقلاب اصفهان خواستار عمل به تکالیف قانونی در مجموعه‌های تفریحی و گردشگری اصفهان در حوزه نظارت بر وضعیت حجاب و پوشش مراجعه کنندگان شد.
روابط عمومی دادگستری مازندران در اطلاعیه‌ای آورده است: در پی انتشار فیلم رقص خانم‌های بدون حجاب در این واحد تفریحی که در ماه مبارک رمضان انجام و در فضای مجازی منتشر شد؛ این مرکز تفریحی پلمب شد.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزاری رویداد توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها(تانا) برای همفکری و هم اندیشی درباره حل مسئله خبر داد.
مسئولان ورزشگاه ازادی در فاصله چند ساعت مانده به بازی امروز پرسپولیس و هوادا شروع به برف روبی از استادیوم کردند.
نمایشگاهی از «مجموعه آثار لاکی نیاوران»به مناسبت دهه فجر در موزه کوشک احمدشاهی برپا شد.
مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد به مدت ۳ روز تعطیل می‌شود.
شهردار منطقه دو تهران از راه‌اندازی دومین مجموعه شهردخت پایتخت به‌مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن خبر داد.
وزیر کشور گفت: فرایند‌های اداری باید آسان شود و کار مردم با دلسوزی پیش برود. کارآمد بودن افراد مهم است در مجموعه انقلابی نباید مسئول ناکارآمد حضور داشته باشد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی طی حکمی بیت اله رضایی را به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی انقلاب را منصوب کرد.
رئیس مجلس در دیدار با خانواده شهید فریدالدین معصومی گفت: مجموعه کارهایی که فریدالدین معصومی انجام داد، مایه افتخار است.
مدیر عامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر گفت: مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس طی روزهای آینده میزبان جشنواره فرهنگی گردشگری وحدت اقوام می‌شود.
صندوق بازنشستگی کشوری مجموعه‌ای از خدمات زیارتی شامل برپایی موکب، اسکان بازنشستگان مشترک این صندوق و خانواده آنان و برنامه‌های فرهنگی را ارائه می‌کند.
مجموعه مقررات ارزی منطبق با تغییرات فرآیند تجارت خارجی در هفت بخش، پس از ۱۰ سال بازنگری، اصلاح و تکمیل شد و بر روی پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی در دسترس عموم قرار گرفت.
رئیس قوه قضائیه گفت: حتی با وجود شناسایی و رفع آسیب‌ها نیز کار مجموعه حفاظت و اطلاعات پایان نمی‌یابد، بلکه باید برای تعالی و رشد هر چه بیشتر مجموعه قضائی عمل کرد.
مجموعه های تحت پوشش سازمان ورزش شهرداری تهران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ