وزیر کشور گفت: فرایند‌های اداری باید آسان شود و کار مردم با دلسوزی پیش برود. کارآمد بودن افراد مهم است در مجموعه انقلابی نباید مسئول ناکارآمد حضور داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن اسبق پرسپوليس و استقلال که اکنون به عنوان رییس مجموعه انقلاب انتخاب شده، در راستای تکریم اصحاب رسانه اقدام کرد.
برخى حواشى در مجموعه ورزشى انقلاب باعث تغييرات دوباره در راس شركت توسعه و تجهيز اماكن ورزشى شده است.
مدیرورزشی فصل گذشته پرسپولیس بعد از جدایی از این باشگاه به یک سمت تازه منصوب شد.
محسن خمارلو و محسن محمدی به عنوان سرپرستان مجموعه های شیرودی و انقلاب معرفی شدند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.
رونمایی از کتاب مجموعه بیانات رهبر انقلاب درباره حضرت فاطمه(س)
رونمایی کتاب مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب درباره حضرت فاطمه(س)
ریکاردو ساپینتو در روز تعطیلی تمرینات استقلال تصمیم گرفت در کنار یکی از پیشکسوتان شاخص این تیم پدل بازی کند.
ریکاردو ساپینتو در روز تعطیلی تمرینات استقلال تصمیم گرفت در کنار یکی از پیشکسوتان شاخص این تیم پدل بازی کند.
امیر عزیزی‌پور که در ۱۲ دی با حکم اعضای مجمع به عنوان رییس فدراسیون اسکواش انتخاب شده بود پس از گذشت بیش از یک ماه حکم ریاست خود را از سوی وزیر ورزش و جوانان دریافت کرد.
مجموعه ورزشی انقلاب که از مهرماه وارد تغییر و تحولات مدیریتی شد اخیرا صاحب سومین مسئول جدید طی چهارماه گذشته شده است؛ مسئول جدید از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی آمده است.
مجموعه ورزشی انقلاب به دلیل بارش سنگین برف و عدم امکانات و تجهیزات لازم برای مواجه با آن تعطیل شد.
ستایشی با تاکید بر اینکه پرونده با مداقه از ناحیه بازپرس در حال بررسی و تحقیقات است، افزود: تحقیقات تا این مرحله طبق مدارک و مستندات حاکی از آن است که اختلافی میان افراد مجموعه باشگاه فوتبال وجود داشته و تعدادی از والدین توسط هدایتی که صورت گرفته با ۶ امضاء شکایتی را طرح و گلایه کرده‌اند که رفتار فرزندان ما تغییر کرده است و تمایل و رغبتی به شرکت در جلسات فرهنگی و انقلابی ندارند و به هیچ وجه نسبت به تجاوز و تعرض جنسی اشاره‌ای نشده است و هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندانشان نشده‌اند.
مدیرعامل سابق باشگاه سایپا به عنوان سرپرست جدید مجموعه ورزشی انقلاب منصوب شد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی طی حکمی بیت اله رضایی را به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی انقلاب را منصوب کرد.
واکنش جریان انقلابی به شعار «زن، زندگی، آزادی» گستره‌ای ناموزون از تفسیر‌ها یا نگاه‌های مجزا بوده است. نوع استقبال این جریان از این شعار در دوقطب ناهمخوان و بسیار دور از یکدیگر قابل خوانش است که نمی‌توان آن‌ها را اساسا در یک مجموعه یک‌دست قرار داد.
در روزهای که همه حواس ها به دو بازی تیم ملی در اتریش بود ساپینتو هموطن کی روش در مجموعه انقلاب سعی در بالا بردن روحیه مبارزه و آمادگی آبی پوشان داشت.
زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب برای میزبانی لیگ برتر تنیس در اختیار فدراسیون این رشته قرار گرفت.
عضو شورای شهر تهران گفت: در مجموعه باشگاه انقلاب، دادگاه رای به عمدی نبودن خشک شدن درختان دارد اما موضوع ما عمدی یا غیر عمدی بودن آن نیست، بلکه طبق قانون حفظ درختان وظیفه مجموعه‌ها و نهاد‌هاست و هر گونه اقدامی در این خصوص باید با مجوز شهرداری صورت بپذیرد.
روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اعلام کرد: خبر قطع درختان مجموعه ورزشی انقلاب به هیچ‌عنوان صحت نداشته و تنها تعدادی از درختان به دلایل کاملا کارشناسی و مطابق با اصول حفظ درختان و فضای سبز زیر نظر کارشناس فضای سبز شهرداری تهران و به‌طور معمول و مرسوم در همه جای کشور، سرزنی شده است.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خشکاندن و قطع ۱۸۷ درخت در مجموعه ورزشی انقلاب از وزارت ورزش و جوانان خواست به موضوع ورود کند.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: براساس بررسی‌های انجام شده در سال ۹۸ تعداد ۱۳۰ اصله درخت این مجموعه خشک شده و ۵۷ درخت نیز قطع شده است؛ که مجموع آن‌ها ۱۸۷ درخت است.
یک منبع آگاه در شورای شهر تهران اعلام کرد: طی بازدید‌هایی که از مجموعه ورزشی انقلاب داشتم، متوجه شدم که حدود ۳۰ اصله درخت در این مکان قطع شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ