بارسلونا برای خرید مارکوس آلونسو و ثبت قرارداد او نیاز به انتقال میرالم پیانیچ دارد. ستاره بوسنیایی شب گذشته از این قضیه مطلع شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن بورکینافاسویی سپاهان به زودی با ثبت قرارداد به لیست این تیم اضافه می‌شود.
ایلکای گوندوگان بعد از ثبت قراردادش با بارسلونا از شماره پیراهن خود رونمایی کرد.
بر اساس اعلام وزارت صمت، ثبت اطلاعات خرید و فروش طلا در سامانه جامع تجارت الزامی است.
شایعه شده که به واسطه مبلغ بالای این انتقال، مجوز ثبت قرارداد رضا اسدی تا کنون میسر نشده است؛ شایعاتی که با غیبت مشکوک رضا اسدی در تمرین دیروز داغ‌تر نیز شده است
النصر، تیمی که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد، از ثبت قرارداد بازیکنان جدید محروم شد چرا که آنها بخشی از مبلغ انتقال احمد موسی به لسترسیتی را هنوز نپرداخته اند.
بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در دفتر باشگاه استقلال حاضر شده تا شاید به زودی قراردادش را با آبی ها ثبت کند.
بارسلونا به ایلکای گوندوگان قول داده که در ثبت قراردادش مشکلی وجود نداشته و او فصل آینده را بدون مشکل آغاز خواهد کرد. اما آیا بارسا به راحتی قادر به ثبت قرارداد این ستاره خواهد بود؟
صاحبخانه ها براساس پول مورد نیاز ملک را در سایت های خرید و فروش قرار می دهند و بعداز اینکه با مشتریان به توافق می رسند به مشاوران املاک برای ثبت قرارداد مراجعه می کنند.
سازمان خصوصی سازی کل کشور نامه امیر سالمی زاده برای خرید باشگاه استقلال را در دبیرخانه خود ثبت کرده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
سه شنبه هفته جاری سه خودروی هایما (ایران خودرو)، لاماری ایما (آرین پارس موتور) و خودروی T۵ اتوماتیک (فرداموتور) در بورس کالا عرضه خواهند شد. شرایط و مبلغ پیش پرداخت این خودروها چگونه است؟
سرانجام بعداز دو هفته اخبار ضد و نقیض، النصر عربستان به رویای فوتبال آسیا جامه عمل پوشاند و بزرگترین خرید تاریخ فوتبال قاره را با امضای قرارداد کریستیانو رونالدو ثبت کرد.
بورس کالا شرایط چگونگی خرید لاماری ایما را که قرار است روز نخست آبان روی تابلو عرضه شود، اعلام کرد. همچنین اطلاعیه جدید دیگری نیز در زمینه شرایط جدید خرید وانت کارا که قرار است ۲ آبان عرضه شود، منتشر شد.
رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: در مزایده هزار و ۴۰ دستگاه خودرو به ارزش هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان، ۲۳ هزار و ۱۸۰ ثبت نام و ۱۳ هزار نفر پیشنهاد قیمت دادند.
بعد از ثبت قرارداد ژول کنده، خرید تابستانی بارسلونا، ژاوی نام او را در فهرست بازیکنان این تیم برای دیدار امشب مقابل وایادولید وارد کرد.
قرارداد ژول کُنده، مدافع فرانسوی بارسلونا، در سازمان لالیگا ثبت شد و این بازیکن می تواند اولین بازی خود را مقابل وایادولید انجام دهد.
ژول کُنده تنها در صورتی می تواند مجوز بازی برابر رئال سوسیداد را کسب کند که تا یکشنبه، حداقل دو بازیکن از بارسلونا بروند. ژاوی به شدت نگران این موضوع است.
بارسلونا دیگر نمی تواند برای خرید بازیکن جدید و ثبت قرارداد بازیکنانش، دارایی‌های خود را بفروشد.
ژول کُنده، مدافع فرانسوی بارسا، تنها خرید جدید این تیم است که قراردادش به صورت رسمی ثبت نشده است.
ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسا، تنها خرید جدید این تیم است که قراردادش به صورت رسمی ثبت نشده است.
ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسا، تنها خرید جدید این تیم است که قراردادش به صورت رسمی ثبت نشده است.
خائومه رورس، رئیس شرکت اورفئوس مدیا، که امروز 24.5 درصد از بارسا استودیو را به ارزش 100 میلیون یورو خرید، اطمینان دارد که قرارداد روبرت لواندوفسکی و دیگر خریدهای بارسا ثبت خواهند شد.
با توجه به اینکه قرارداد آندریاس کریستنسن با باشگاه بارسلونا هنوز ثبت نشده، اینتر قصد دارد برای خرید این مدافع دانمارکی اقدام کند.
برنامه همکاری مشترک با گروه بهمن را در دستور کار داریم/ با شرکت اسنا برای خرید ۹۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری تفاهم نامه ای را منعقد کرده ایم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ