سربازان گمنام امام زمان (عج) ۱۰ نفر از تروریست‌های تکفیری - صهیونیستی داعش که قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را داشتند، دستگیر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از دستگیری ۳۰۵ نفر اعم از توزیع کننده و قاچاقچی موادمخدر طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزر از دستگیری ۳۰۵ نفر اعم از توزیع کننده و قاچاقی طی ۱۰ روز گذشته خبر داد
ساعت ۱۸:۱۰ روز گذشته ماموران یگان انتظامی و کلانتری شهر بافت با حکم قضایی برای دستگیری یک شرور به منزل وی مراجعه کردند، اما فرد شرور به محض رسیدن ماموران به جلو منزل، هنگامی که در را باز می‌کند ماموران را به رگبار گلوله می‌بندد. در این درگیری یک نفر از پرسنل یگان انتظامی شهرستان بافت به نام جواد کریمی در این حادثه به شهادت رسید و ۲ تن دیگر نیز از ناحیه دست و پا مجروح شدند.
پرونده مسمومیت ده‌ها نفر در کرج با مصرف مشروبات الکلی از جان‌باختن دست‌کم ۱۲نفر و مسمومیت ۱۰۰نفر حکایت دارد و تلاش‌های پلیس به رازگشایی از پشت پرده این ماجرا و دستگیری ۶متهم منجر شده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی در شهرهای استان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰ نفر دستگیر شدند.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک نفر مال خر اموال مسروقه خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۲۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه کشف و متهم به ۱۰ فقره مالخری اموال مسروقه اعتراف کرد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۰ عملیات ویژه پلیسی در استان به وقوع پیوسته است، گفت: در مجموع این عملیات‌ها ۱۵ نفر دستگیر شدند.
محمدی دره شوری با اشاره به اینکه به لحاظ قضائی و پلیسی در خصوص سرنوشت سما هر موضوعی محتمل و از فرضیات است، بیان کرد: پسر پیراهن قرمزی که پدر وی مدعی است که او دخترش را ربوده است نیز دستگیر و مدت‌ها در بازداشت بود که با بررسی‌های انجام شده توسط تیم ویژه پلیس آگاهی و بررسی دوربین‌ها و به دلیل فقد دلایل بزهکاری، فعلا آزاد شده است.
با رصد انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فردی با هویت نامعلوم در بستر شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش سوال تقلبی کنکور به بیش از ۱۰ نفر از داوطلبان کرده است که در همین راستا پرونده‌ای تشکیل شده و رسیدگی به موضوع به قید فوریت در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۱۰ نفر از دلالان ارزی در اجرای طرح‌های مبارزه با اخلالگران بازار ارز خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع چهار عملیات ویژه پلیسی در سرخه، دامغان، شاهرود و میامی خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰ نفر متخلف دستگیر شدند.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۴ نفر به شهادت رسیده و ۲۵ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۳ نفر به شهادت رسیده و ۲۱ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
شیراز- یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیده و ۴۰ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود.
شیراز- سه فرد مسلح عصر امروز در حرم شاهچراغ(ع) به زائران حمله کردند که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیدند.
رییس کل دادگستری لرستان افزود: به طور قطع برخورد دستگاه قضائی نیز در این رابطه به استناد قانون است و مجازاتی که قانون در این رابطه مقرر کرده اجرا می‌شود.
سند مالکیت این سه جزیره به نام دولت جمهوری اسلامی صادر و مالکیت مطابق قانون تثبیت شده است. بر اساس این سند رسمی، مالکیت جزیره تنب بزرگ در استان هرمزگان به مساحت ۱۰ میلیون و ۸۳۲ هزارو ۲۵۰ متر مربع و سند رسمی مالکیت تنب کوچک در استان هرمزگان به مساحت یک میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۷۹ متر مربع به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.
سند مالکیت این سه جزیره به نام دولت جمهوری اسلامی صادر و مالکیت مطابق قانون تثبیت شده است. براساس این سند رسمی مالکیت جزیره تنب بزرگ در استان هرمزگان به مساحت ۱۰ میلیون و ۸۳۲ هزارو ۲۵۰ متر مربع و سند رسمی مالکیت تنب کوچک در استان هرمزگان به مساحت ۱ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۷۹ متر مربع به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.
سند مالکیت این سه جزیره به نام دولت جمهوری اسلامی صادر و مالکیت مطابق قانون تثبیت شده است. براساس این سند رسمی مالکیت جزیره تنب بزرگ در استان هرمزگان به مساحت ۱۰ میلیون و ۸۳۲ هزارو ۲۵۰ متر مربع و سند رسمی مالکیت تنب کوچک در استان هرمزگان به مساحت ۱ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۷۹ متر مربع به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.
تبریز- جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری دو نفر که با ارائه رسید پرداخت جعلی از شهروندان کلاهبرداری می کردند، خبر داد.
مسعود ستایشی گفت: از قتلی که در رفسنجان رخ داده متاسفیم و نگرانیم. در این رابطه یک تبعه افغانی بنام صمد سلیمانی در تاریخ ۱۶ مرداد سال جاری اقدام به قتل ۶ نفر از اتباع منطقه خود و ۴ نفر هم ایرانی در رفسنجان بوده اند که اقدامات انتظامی و قضایی فوری انجام شده و با اینکه فرد قصد فرار داشته، ولی او را دستگیر کردند.
سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: در این حادثه ضارب با چاقو ۶ تبعه افغانستانی و چهار نفر ایرانی را به قتل رساند، قاتل در حال فرار و خروج از استان کرمان بود که توسط عوامل پلیس در شهرستان انار دستگیر می‌شود.
سربازان گمنام امام زمان (عج) در سه روز گذشته، ۱۰ نفر از تروریست‌های تکفیری – صهیونیستی داعش را که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اعزام شده بودند، دستگیر نمودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ