آرتورو ویدال، ستاره فوتبال شیلی، به مصاحبه چند ماه قبل کیلیان امباپه واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نزدیک‌ترین جرم به سیاره ما ماه است که ما می‌توانیم آن گاه حتی در طول روز هم ببینیم. اما تصور کنید که بجای ماه یکی از سیارات دیگر منظومه شمسی به ما نزدیک بود، انگاه آن‌ها را به چه شکلی در آسمان می‌دیدیم؟ ویدئوی زیر یک تصویر سازی از سیارات دیگر منظومه شمسی در صورتی که اگر نزدیک زمین بودند به ما می‌دهد.
تلسکوپ آتی ناسا به نام « نانسی گریس رومن» سیاره های سرگردان و بدون ستاره را در کهکشان راه شیری جستجو می کند.
یک ستاره‌شناس فرازمینی در یک کهکشان دور اگر با تلسکوپ به کهکشان راه شیری در آسمان شب نگاه کند، چه چیزی را می‌بیند؟ دانشمندان آنچه را که راه شیری ممکن است برای ستاره شناسان بیگانه به نظر برسد، بازسازی کرده‌اند.
مهدی شیری در یک استوری از مردم خوزستان و باشگاه فولاد خداحافظی کرد.
گز و همکارانش بیش از ۲۰ سال در حال مطالعه مرکز کهکشانی بودند. بر اساس این داده‌ها، تیمی از ستاره‌شناسان به رهبری آنا سیورلو، ستاره شناس UCLA، چهار جرم دیگر را شناسایی کردند: G ۳، G ۴، G ۵ و G ۶. آن‌ها در مدار‌های بسیار متفاوتی از G ۱ و G ۲ قرار دارند. در مجموع، اجرام G دارای دوره‌های مداری هستند که از ۱۷۰ سال تا ۱۶۰۰ سال متغیر است.
اسکارفیس پس از نمایش در برنامه‌های حیات وحش در National Geographic و Big Cats Diary بی بی سی به ستاره محبوب میلیون‌ها نفر تبدیل شد تا اینکه در سال ۲۰۲۱ در سن ۱۴ سالگی درگذشت.
قرارداد طولانی‌مدت کوین یامگا با باشگاه استقلال به شکلی است که مدیران این باشگاه می‌توانند از فروش او درآمدخوبی به دست بیاورند.
گروهی از محققان با بررسی میزان عجیب و غریب بودن مدار بیش ۱۵۰ سیاره که دور ستاره های کوتوله M مدار می زنند، پیش بینی کردند حدود یک سوم سیارات کهکشان راه شیری احتمالا آب مایع در خود دارند.
پپ گواردیولا در نشست خبری بازی برابر برایتون به شکلی ویژه از روبرت دی زربی و تیمش تعریف کرد.
کهکشان مارپیچی با وسعت صد هزار سال نوری دارای حداقل ۱۰۰ میلیارد ستاره است که توسط سیاه‌چاله‌ای بسیار پرجرم که چهار میلیون برابر خورشید ما جرم دارد، در کنار هم نگه داشته شده است.
ستاره شناسان در سازمان فضایی اروپا(ESA) با استفاده از تلسکوپ فضایی جیمز وب تصویری از یک کهکشان مارپیچ ثبت کرده اند که شباهت زیادی به راه شیری دارد.
محمد سیاوشی، ستاره تیم ملی هندبال ایران در جام جهانی معتقد است بازیکنان این تیم بعد از صعود تاریخی در لهستان مظلوم واقع شده اند.
دونده مشهور آمریکایی و قهرمان جهان مدعی شد که او را به شکلی نادرست قبل از پرواز از هواپیما بیرون کرده‌اند.
یک تحقیق جدید از صفحه کهکشان راه شیری ۳.۳۲ میلیارد جرم کیهانی را با جزئیاتی دقیق نشان داده است. چنین صفحه ای در حقیقت از وسط قرص کهکشان می گذرد.
این بقایا پایان عمر یک ستاره را نشان می‌دهند و ابری در حال گسترش از گاز و غبار هستند. پیش از آن که برنامه‌ها باعث اتحاد نیرو‌ها شوند بقایای ابرنواختری مشاهده شده توسط پژوهشگران بسیار اندک بودند.
ستاره تیم هاکی مولینا اسپورت به خاطر تبعیت از قوانین داخلی اسپانیا مجبور شد با سرطان در لیست تیمش قرار بگیرد.
اخترشناسان موفق شده‌اند دورترین ستاره در کهکشان راه شیری را شناسایی و برای مرز بیرونی کهکشان ما تعریف جدیدی ارائه کنند.
اخترشناسان موفق شده‌اند دورترین ستاره در کهکشان راه شیری را شناسایی و برای مرز بیرونی کهکشان ما تعریف جدیدی ارائه کنند.
ستاره دهه نود فوتبال شیلی به ستایش لیونل مسی پرداخت و خولین آلوارز را ستاره آینده آرژانتین نامید که حتی بهتر از امباپه و هالند است.
محققان این دو سیاره را با استفاده از ابزار ESPRESSO در تلسکوپ بسیار بزرگ شیلی و CARMENES در رصدخانه «کالار آلتو» در جنوب اسپانیا مشاهده کردند. آنها اکنون امیدوارند که در تحقیقات بعدی بتوانند دریابند که چه اتفاقاتی در اتمسفر آنها در حال وقوع است.
جایگاه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در تیم ملی کشورش با خطر جدی روبرو است.
تلسکوپ هابل یک تصویر جدید از منطقه ای مملو از ستاره در صورت فلکی کمان ثبت کرده است.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، به شکلی کنایه‌آمیز وعده داد که چهارشنبه هفته بعد برناردو سیلوا در نوکمپ بازی خواهد کرد.
گزارش‌ها در ایتالیا حاکی است قرارداد الکسیس سانچس، ستاره اهل شیلی اینتر با این باشگاه فسخ شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ