رییس سازمان شیلات ایران گفت: حوزه شیلات برای پیشبرد اهداف سازمانی و توسعه آبزی‌مصرفی، نیازمند برنامه عملیاتی ترویجی است که این امر نیازمند فرهنگ‌سازی و هدایت شبکه‌های اجتماعی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلسله وبینارهای توسعه فناوری‌های مرتبط با خودروی متصل در ایران به میزبانی ستاد اقتصاد دانش بنیان دیجیتال معاونت علمی ریاست‌جمهوری برگزار می شود.
کیش - مدیر محیط زیست کیش گفت: ایجاد زیستگاه‌های مصنوعی باعث کم کردن فشار از ایستگاه‌های طبیعی می‌شود و با این هدف اقدام به قلمه زنی و تکثیر مرجان‌ها و همچنین ساخت سازه‌ها برای زیر آب کردیم.
توسعه نیروگاه ها یکی از مسائلی است که وزارت نیرو در دولت سیزدهم توجه جدی به آن داشته و برای افزایش ظرفیت آن گام های جدی برداشته است.
رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، بهینه سازی و به روز رسانی شبکه‌های ارتباطی از مهم‌ترین برنامه‌های آینده شرکت ارتباطات زیرساخت است.
رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، بهینه سازی و بروز رسانی شبکه‌های ارتباطی از مهم‌ترین برنامه‌های آینده شرکت ارتباطات زیرساخت است.
ظرفیت کشور در تولید آبزیان فرصتی توسعه اقتصاد دریامحور بوده و در این راستا ۳۰۰ سازه زیستگاه مصنوعی در آب‌های جزیره کیش مستقر شد.
ارتقاء و توسعه اکوسیستم پژوهش و نوآوری، نقش موثری در پیشرفت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران دارد.
تحول بازار نفت خام ایران از طریق ورود و فعالسازی شرکت‌های دانش بنیان در حوزه پالایش، دستاورد قابل توجهی برای کشور بوده است. نه تنها تقاضای داخلی را برآورده کرده است، بلکه منجر به گسترش موفقیت آمیز صادرات نفت خام ایران نیز شده است.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: با توجه به تصاویر کیفیت خیام ارتقا قابل توجه ای در شیوه حکمرانی در حال وقوع است و همچنان توسعه پرشتاب صنعت فضایی ادامه دارد.
مدیر کل دفتر بازسازی و حفاظت از ذخائر ژنتیکی آبزیان شیلات ایران گفت: از سال ۲۰۱۰ که صید تجاری ماهیان خاویاری در دریای خزر ممنوع شد مزرعه پرورش انها از شمال تا جنوب کشور توسعه پیدا کرد.
اهواز- مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان شیلات ایران گفت: رکورد بزرگترین ساندویچ ماهی ایران در اهواز به طول ۶۰ متر و با استفاده از کوبیده ماهی ثبت شد.
تسهیل در صادرات آبزیان به روسیه از طریق توسعه راه‌های حمل و نقل مورد تاکید روسای شیلاتی ایران و روسیه قرار گرفت.
معاون سیستم‌ها و فناوری اطلاعات سازمان شیلات ایران گفت: بسته حمایتی نژادهای بومی آبزیان از سوی معاونت توسعه آبزی‌پروری در راستای حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال کارآفرین تهیه شده است.
رئیس سازمان شیلات ایران از انجام برنامه‌ریزی جهت تولید سالانه ۱۶۰ تُن میگو، ۵۰۰ هزار تُن انواع آبزیان از طریق پرورش در دریا و صید سالانه ۸۵۰ هزار تُن طی برنامه هفتم توسعه خبر داد.
مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات ایران اعلام کرد: خرید و عرضه سیستمی نهاده‌های تولید خوراک آبزیان در بازارگاه شیلات راه‌اندازی شد.
یکی از اهداف اساسی سازمان شیلات کشور توسعه و افزایش سهم آبزیان در امنیت غذایی کشور است.
مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات گفت: تا پایان برنامه هفتم توسعه، افزایش مصرف سرانه آبزیان در سبد خانوار باید از ۸ به ۱۱ گرم برسد.
عضو هیات مدیره صندوق بیمه کشاورزی گفت: اقتصاد کشاورزی پویا و قوی، قوانین پیشرو و فرهنگ‌سازی سه رکن اصلی توسعه بیمه هستند.
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری از تولید واکسن ویژه آبزیان برای اولین بار بدست متخصصان ایرانی خبر داد.
اهواز - مدیر اداره شیلات شهرستان کارون، تنوع گونه‌ای را راهکاری برای توسعه صادرات موفق آبزیان خوزستان پیشنهاد کرد و گفت: بازارهای هدف ظرفیت واردات محدودی دارند.
راهکارهای توسعه پوشش بیمه کشاورزی در بخش آبزیان در محل صندوق بیمه کشاورزی بررسی شد.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری روز به روز تعداد شرکتهای دانش بنیان حوزه دام، طیور و آبزیان افزایش می یابد و این موضوع به توسعه صنعت آبزیان کمک خواهد کرد.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد که توسعه صنعت دام، طیور و آبزیان با اجرای ۱۳ پروژه ملی کارآمدتر می شود.
کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار آبزیان معاونت علمی و فناوری درصدد است با شناسایی چالش های صنعت شیلات کشور، به فکر توسعه و پیشرفت در این صنعت باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ