دبیر ستاد توسعه زیست فناوری از تولید واکسن ویژه آبزیان برای اولین بار بدست متخصصان ایرانی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین ایران و روسیه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین ایران و روسیه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا گفت: ما در حوزه بهداشت امنیت سایبری با چهار رویکرد اصلی مواجه هستیم. اولین و مهم‌ترین رویکرد به عنوان کاربر، مدیریت رمز عبور است.
بررسی تأثیر توسعه ابزارهای هوش مصنوعی بر حوزه امنیت سایبری حکایت از آن دارد که این فناوری جدید می تواند در آینده چهره حفاظت از داده را تغییر دهد و به منزله مدافع و مهاجم در این حوزه عمل کند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در مطلبی به بیان الزامات تداوم کارکردهای ضروری وابسته به فضای سایبری و پایداری و امنیت آنها در برابر تهدیدات پرداخت.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در قرارگاه نوروزی امین گفت: امروز در حوزه مقابله با معضلات و مشکلات اقتصادی حجت بر همگان تمام شده است و هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری در این مصاف پذیرفتنی نیست.
دبیر شورای عالی امنیت هیچ‌گونه اعلام موضعی در خصوص تحولات اخیر در منطقه قفقاز نداشته است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: آمار پرونده‌های تشکیل شده در حوزه مبارزه با فرار مالیاتی در ۱۱ ماه بالغ بر ۲۱۴ پرونده بود و ۳۱۴ متهم فرار مالیاتی با هماهنگی سازمان مالیاتی دستگیر شدند.
سردار رادان با بیان اینکه باب شهادت در سیستان و بلوچستان همچنان باز است، گفت: این استان امروز از نظر همه شاخص‌های امنیتی در شرایط خوبی قرار دارد، البته حتماً حوادثی هم در استان رخ می‌دهد که چنین مسائلی در همه جا وجود دارد.
موافقت‌نامه همکاری مشترک در حوزه امنیت غذا، به امضای معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و وزیر جهادکشاورزی رسید.
محققان جهاددانشگاهی بعد از انقلاب دستاوردهای بزرگی در زمینه امنیت غذایی، اصلاح نژاد، پرورش ماهی و ... داشته است.
نخستین دوره «رویداد تخصصی کارآفرینی در حوزه‌های امنیت غذایی، زیست‌فناوری و سلامت IHFEED 13 » بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
همکاری های دوجانبه ایران و قزاقستان، هشدار نسبت به خرد شدن زمین های کشاورزی و نوسان قیمتی کالاهای اساسی در یک ماه از اخبار داغ حوزه کشاورزی در هفته جاری بود.
نیشابور ـ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به هموطنان وعده داد تا قبل از سال جدید بخشی از دغدغه‌های مردم در حوزه امنیت که برایشان نگران کننده بوده، رفع می‌شود.
خطیب تاکید کرد: هجمه اخیر صورت گرفته به آقای دکتر شمخانی غیرمنصفانه بود و وی در حوزه امنیت ملی تلاش‌های ویژه‌ای داشته است.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد با نفوذ فناوری به حوزه امنیت غذایی و توسعه مرغ لاین می‌توانیم وابستگی کشور به بازارهای جهانی را در حوزه تامین امنیت غذایی کاهش دهیم.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: سردار رادان یک نیروی با تجربه در حوزه انتظامی بوده که انتظار می رود با حضور وی شاهد تقویت نیروی انتظامی در حوزه های آموزشی و تخصصی و ارتقای امنیت عمومی در جامعه باشیم.
اصفهان- معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ارتقای گردشگری در حوزه هوایی یک هدف مهم برای توسعه و امنیت کشور بوده و لازم است دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع موجود همکاری کنند.
اصفهان- معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ارتقا گردشگری در حوزه هوایی یک هدف مهم برای توسعه و امنیت کشور بوده و لازم است دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع موجود همکاری کنند.
ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی اعلام کرد ۳ دانشگاه با ورود به حوزه زراعت و باغبانی به تامین امنیت غذایی کمک می‌کنند.
تسهیلگری در حوزه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و از بین بردن شکاف میان دانشگاه، صنعت و بازار از اهدافی است که کانون هماهنگی دانش، صنعت، بازار افتا در سیاست خود قرار داده است.
واشنگتن به کشور‌های حوزه هند – آرام متعهد می‌شود و در مورد ترویج دموکراسی انعطاف بیش‌تری از خود نشان می‌دهد تا شرکایش را در برابر چین در کنار خود قرار دهد.
ایرانسل با حضور در سومین رویداد امنیتی CTB، در خصوص برنامه‌ها و طرح‌های موجود برای ارتقای امنیت سایبری، با کارشناسان و شرکت‌های حاضر در این رویداد، به گفت‌وگو نشست.
معاون ستاد توسعه زیست فناوری، معاونت علمی از راه اندازی صندوق سرمایه گذاری مشترک خصوصی بورسی با هدف جذب سرمایه های مردمی برای سرمایه گذاری شرکتهای حوزه امنیت غذایی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ