وقتی از اهل هنر آواز می‌خواهند کنسرت موسیقی برگزار کنند و صدای آقای علم‌الهدی هم در مشهد درنمی‌آید و مسؤولین مربوطه برگزار نشدن یا پاسخ ندادن به این دعوت را به حساب فشارِ گروه‌های فشار مجازی می‌گذارند و صدای گروه‌های فشار واقعی درنمی‌آید که چرا از برند ما استفاده می‌کنید یلدا که جای خود دارد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قوه قضائیه اعلام کرد: دادگاه یلدا معیری را به خدمات عمومی رایگان در پارک بانوان نه پاکبانی محکوم کرده است.
میهمانی شب یلدا زوج جوان را به دادگاه کشاند
سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب توییتری خود نوشت: آمریکای حامی اغتشاش و تروریسم و اعمال کننده تحریم و فشار حداکثری علیه ملت ایران، در شب یلدا برای ایرانیان اشک تمساح می‌ریزد!
تلاش رسانه‌ای جریان ضدایرانی به‌منظور سوری‌سازی ایران اسلامی با پاسخ منفی مردم در آخرین روز از پاییز مواجه شد.
با علی‌محمد مودب درباره شعر، ادبیات، شب یلدا و داشته‌های فرهنگی ایران صحبت کردیم. نکاتی در این گفتگو طرح شد که بی مناسبت با مسائل جاری کشورمان نیست.
مردم دیگر عادت کرده‌اند که پیشاپیش شب یلدا را تبریک بگویند چه تبریک یلدا به معلم چه به دوستان و خانواده رسمی دیرپا در خانواده‌های ایرانی است.
امسال وضعیت قیمت‌ها در بازار میوه و تره بار به نسبت خوب بوده و کمترین نوسان قیمتی را در این بخش شاهد بودیم.
میدان مرکزی میوه و تره بار تهران قیمت انواع میوه را در روزهای پایانی پاییز تعیین کرد.
غلامرضا معیری، پدر یلدا معیری در توییتر خبر آزادی او را اعلام کرد.
زمستان در بین ایرانیان به دو قسمت چله بزرگ و چله کوچک تقسیم می‌شده؛ چله بزرگ از اول دی ماه تا دهم بهمن ماه و چهل روز کامل و چله کوچک از یازدهم بهمن تا پایان بهمن ماه ۲۰ روز کامل بوده است؛ و به همین دلیل، چون بیست روز کمتر است، چله کوچک نامیده شده است. در واقع چله بزرگ از اول دی که همان شب معروف و به یاد ماندنی ما ایرانیان یلدا یعنی طولانی‌ترین شب سال است، شروع می‌شود.
در آستانه شب یلدا نمایشگاهی از محصولات تولیدی مددجویان بهزیستی کرمانشاه در زمینه مواد غذایی و صنایع دستی در محوطه اداره کل بهزیستی استان گشایش یافت.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آماده سازی پایتخت برای استقبال از شب یلدا خبر داد.
فارغ از رسم و رسومات و دورهمی‌ها و سفره‌های رنگین، بسیاری از افراد در این شب هیچ اهمیتی به خورد و خوراک و تغذیه شان نمی‌دهند و انواع خوراکی‌ها را بدون در نظر گرفتن طبع و کالری آن مصرف می‌کنند، در صورتی که باید در شب یلدا برخی نکات تغذیه‌ای را رعایت کرد که این شب خاطره‌انگیز برایتان تلخ نشود.
قیمت اقلام ویژه شب یلدا که در بازارهای میوه و تره‌بار عرضه می‌شوند، اعلام شد.
آخرین خبر پر سر و صدایی که درباره گیاهخواری دیدیم همین چندی پیش در منهتن بود. فعالان حقوق حیوانات برای جلوگیری از کشتار حیوانات تظاهراتی در خیابان برگزار کردند و از مردم خواستند که برای جلوگیری از کشتار حیوانات گیاهخوار شوند؛ البته آنچه این تظاهرات را به‌صورت جهانی بازتاب داد تصویر مردی بود که در مخالفت با گیاهخواری با یک سیخ کباب وارد این جمعیت شده بود.
برج میلاد با همکاری ۵ دانشگاه کشور، مراسم ویژه حافظ خوانی و نقاله خوانی را به مناسبت طولانی‌ترین شب سال برگزار می‌کند.
قیمت آجیل شب یلدا؛ حداکثر ۳۵۰ هزار تومان
رئیس اتحادیه قنادان با بیان اینکه افزایش قیمتی در شیرینی شب یلدا نداریم، گفت: تعیین قیمت شیرینی بر اساس مواد استفاده شده و در اختیار واحد صنفی است، البته اتحادیه بر آن نظارت دارد.
شب یلدا از طولانی‌ترین شب‌های سال است. از قدیم در این شب آشنایان در کنار هم جمع می‌شدند و این شب را جشن می‌گرفتند. در این شب غذا‌ها و خوراکی‌های ویژه‌ای مصرف می‌شود که برای شما پیشنهاد‌هایی برای شام شب یلدا را آورده ایم. می‌توانید از آن‌ها برای شام ایده بگیرید.
شب «یلدا» که با همکاری ایران و افغانستان به عنوان پرونده چند ملیتی تهیه شده بود لحظاتی پیش در کمیته میراث ناملموس یونسکو بررسی و ثبت شد.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم برای تأمین میوه شب یلدا گفت: اجازه نمی‌دهیم قیمت میوه برای شب یلدا بالا رود.
تحقیقات به عمل آمده قضایی و گزارش پزشکی قانونی نشان می‌دهد که در خصوص فوت یلدا آقافضلی فرضیه خودکشی مطرح نیست.
تحقیقات به عمل آمده قضایی و گزارش پزشکی قانونی نشان می‌دهد که در خصوص فوت یلدا آقافضلی فرضیه خودکشی مطرح نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ