برج میلاد با همکاری ۵ دانشگاه کشور، مراسم ویژه حافظ خوانی و نقاله خوانی را به مناسبت طولانی‌ترین شب سال برگزار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم پاکسازی پیست اسکی مجموعه بین المللی توچال ۱۹ مرداد با حضور مسئولان ، اسکی بازان ،کوهنوردان و جمع زیادی از علاقه مندان به حفظ محیط زیست برگزار شد.
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: در ساعات منتهی به برگزاری آزمون ۷ مرداد ۱۴۰۲ (۲۹ جولای ۲۰۲۳)، بر اساس گزارش ناظرین این سازمان به دلیل افشای سوالات و با هدف حفظ سلامت آزمون، پیشگیری از تقلب و تخلف و جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان با اطلاع مؤسسه IDP آزمون مذکور لغو شد.
«پیمان راپمی» که یک میثاق منطقه ای بین کشورهای حاشیه خلیج فارس و دریای عمان برای حفظ محیط زیست دریایی منطقه است، امسال در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز با اعلام حمایت از یحیی گل محمدی برگزار شد.
ریکاردو ساپینتو روز گذشته جلسه مهمی را با دو کاپیتان استقلال برگزار کرد.
جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی فوتبال برگزار شد.
رئیس جمهور به حضور بانوان در استادیوم‌ها با حفظ کرامت آنها در حین برگزاری رویدادهای ورزشی تاکید کرد.
دکتر ابراهیم رئیسی به حضور بانوان در استادیوم‌ها با حفظ کرامت آنها در حین برگزاری رویدادهای ورزشی تاکید کرد.
تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات بانکی ایران، حفظ و کنترل مرز و ضرورت اعمال حاکمیت کامل عراق در جلوگیری از هرگونه تحرکات تهدید آمیز علیه ایران، تقویت خطوط مواصلاتی و حمل ونقل، برگزاری دور بعدی نشست کمیته عالی مشترک و نهایی سازی سند جامع همکاری از موضوغات مهم مطرح شده از سوی حسین امیرعبداللهیان بود.
مجیدی مهر در نشست خبری سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن گفت:در سی و نهمین دوره مسابقات المللی قرآن ۳۳ کشور با رقابت ۵۲ قاری و حافظ و ترتیل خوان برگزار می شود.
یازدهمین جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
یکی از معیار‌هایی که در رابطه با حفظ مشتری در بانک‌ها بسیار حائز اهمیت است موضوع بازاریابی رابطه‌مند بروفاداری مشتریان است که بانک‌ها از جمله ایران زمین تلاش می‌کند با استفاده از روش‌ها و برگزاری کلاس‌ها آموزشی براین مهم دست پیدا کنند.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با برگزاری رژه شناورهای سطحی و زیر سطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالکردهای هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگردهای نیروی دریایی ارتش پایان یافت.
جلسه رسیدگی به اتهامات مجید رهنورد عامل شهادت دو بسیجی حافظ امنیت در مشهد، امروز سه شنبه (۸ آذر) به ریاست قاضی سید هادی منصوری در دادگاه انقلاب شهر مشهد برگزار شد.
جلسه رسیدگی به اتهامات عامل شهادت دو بسیجی حافظ امنیت در مشهد، امروز به ریاست قاضی سید هادی منصوری در دادگاه انقلاب شهر مشهد برگزار شد.
تیم ملی استرالیا امروز دومین بازی خود را در دور گروهی جام جهانی برگزار خواهد کرد.
کاشمر ـ مراسم تشییع پیکر مطهر بسیجی حافظ امنیت حسن براتی عصر امروز در شهرستان شهید پرور کاشمر برگزار می‌شود.
نمایش صنایع دستی در جام جهانی،بررسی ایرادات قانون حفظ آثار تاریخی،برگزاری نشست شورای جهانی سفر،نگرانی برای ده برابر شدن تعرفه برق از جمله خبرهای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در این هفته بود.
هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری هفت دیدار پشت سر گذاشته خواهد شد.
هیات رییسه دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر حفظ آرامش و استقبال از فعالیت‌های قانونمند و برگزاری برنامه‌های دارای مجوز، تکرار هرگونه رفتار‌های دور از شان دانشگاه را مردود دانست و از کمیته انضباطی خواست که از تمام ظرفیت‌های قانونی خود همچون تعلیق، اخراج و ... برای برخورد با این موارد استفاده کند.
لیگ ستارگان قطر بعد از برگزاری بازی‌های هفته هفتم تعطیل شده و بعد از جام جهانی و از تاریخ ۱ دی ماه از سر گرفته می‌شود؛ بنابراین شجاع و کنعانی‌زادگان تا جام جهانی فقط تمرین خواهند کرد تا آمادگی بدنی‌شان حفظ شود.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: از شروع حوادث دوشنبه در عراق من و همکارانم تمام اتفاقات را با دقت پیگیری کرده و در تماس مستمر با طرف‌های مختلف عراقی تمام تلاش خود را برای برگزاری پرشور اربعین حسینی و حفظ سلامت زائران ایرانی عتبات عالیات به کار بسته‌ایم.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در تماس مستمر با طرف‌های مختلف عراقی تمام تلاش خود را برای برگزاری پرشور اربعین حسینی و حفظ سلامت زائران ایرانی عتبات عالیات به کار بسته‌ایم.
رئیس سازمان سینمایی، در حالی از ادغام جشنواره‌های ملی و جهانی فیلم فجر پس از شش دوره برگزاری مجزا از سال ۱۴۰۱ خبر داد که مشخص نیست، آیا پس از این اقدام بخش بین المللی جشنواره که اکنون در قالب جشنواره جهانی فجر، به عنوان یکی از پانزده جشنواره معتبر بین المللی در فیاپف به ثبت رسیده، امکان حفظ این موقعیت را خواهد داشت یا به کل این جایگاه سلب می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ