سعید مهری به جای مهدی مهدی پور در ترکیب استقلال قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالد آرائوخو به دلیل مصدومیت در دقیقه 33 بازی با تاتنهام مجبور به ترک زمین شد.
با بالا رفتن سن بیش از هر چیز باید تلاش کنید ۱۵۰ دقیقه در هفته ورزش کنید با تمرینات هوازی با شدت متوسط تا شدید و دو جلسه تمرین قدرتی (۱۵ تا ۲۰ دقیقه در هر جلسه) که همراه با یکدیگر می‌توانند طول عمر و کیفیت زندگی را افزایش دهند
سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر به شدت نسبت به شایعاتی که نسبت به تغییر دستورالعمل نقل و انتقالاتی و همینطور تعویض در زمان شروع لیگ برتر به وجود آمده معرتض است.
شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: ساعت کار بانک‌ها تا ۱۵ شهریورماه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه شروع و ۱۲ و ۳۰ دقیقه پایان می‌یابد.
به دنبال تهدید هواداران منچسترسیتی، اتحادیه فوتبال انگلیس ناچار شد زمان برگزاری سوپرجام انگلیس را 90 دقیقه زودتر تعیین کند.
سرکو کاتانچ در نیمه مربیان سرنوشت ازبکستان مقابل تاجیکستان را تغییر داد.
انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت:از دولت تقاضا کردیم ساعت آغاز به کار مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند، تا ۸ و ۳۰ دقیقه شناور باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدارش با سرمربیان فرانسه و آرژانتین گفت: به دشان گفتم اگر در فینال توپ دقیقه ۱۲۲ گل می‌شد، نتیجه تغییر می‌کرد!
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدارش با سرمربیان فرانسه و آرژانتین گفت: به دشان گفتم اگر در فینال توپ دقیقه ۱۲۲ گل می‌شد، نتیجه تغییر می‌کرد!
اگر عملکرد تیم‌ها در فقط یک نیمه مقایسه می‌شد و نتایج آن نیمه ملاک قرار می‌گرفت، اتفاقات عجیبی را در مسابقات شاهد بودیم.
سازمان لیگ ایتالیا اعلام کرد بازی ناپولی-سالرنیتانا روز یکشنبه 30 آوریل ساعت 16:30 دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.
بر اساس این اطلاعیه، حال حاضر طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا (محدوده زوج یا فرد سابق) از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۸ اجرا می‌شوند با این تفاوت که در روز‌های پنج‌شنبه طرح محدوده ترافیک اجرا نمی‌شود، اما طرح محدوده کنترل آلودگی هوا از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ اجرا می‌شود.
روایت امریکایی‌ها از نتیجه این دیدار ناامیدکننده است. روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از یک مقام ارشد امریکایی می‌نویسد: «ما همیشه امیدوار باقی می‌مانیم که روس‌ها تصمیم خود را تغییر خواهند داد و برای درگیر شدن در یک فرآیند دیپلماتیک با هدف پایان جنگ آماده خواهند شد.» این مقام امریکایی همچنین تاکید می‌کند که «انتظار نمی‌رفت که در پی این دیدار کوتاه تغییری جدی حاصل شود.»
میوه‌ها را داخل ترکیب آب و آبلیمو بریزید و بگذارید چند دقیقه خیس بخورد. این کار مانع تغییر رنگ میوه‌ها به قهوه‌ای می‌شود.
فرهاد مجیدی در لحظات پایانی دیدار اتحاد کلباء مقابل خورفکان غافلگیر شد.
هافبک استقلال خبر وارد شدن دقیقه نودی نامش به ترکیب تقابل با پرسپولیس را رد کرد.
با سوت پایان دو مسابقه حساس گروه D، یک شیرجه و دو پرچم سرنوشت برنده و بازنده و صعود کننده را تغییر داد.
مهدی ترابی همانند بازی اول ایران بازیکن تعویضی کارلوس کی‌روش بود که تاثیر زیادی در تغییر جریان بازی داشت.
محمد شریفی تنها 10 دقیقه فرصت می خواست تا بعد از ورود به میدان نام خود را به عنوان گلزن در بازی نساجی با نفت مسجد سلیمان ثبت کند.
سرمربی پرتغالی تیم ملی تیمش را با چهار تغییر در نیمه دوم مصاف با سنگال راهی میدان کرده است.
در دقیقه ۶۰ دیدار دو تیم پیکان و نساجی صحنه‌ای مشکوک رخ داد که با جنجال بزرگی همراه شد.
در دقیقه ۶۰ دیدار دو تیم پیکان و نساجی صحنه‌ای مشکوک رخ داد که با جنجال بزرگی همراه شد.
با اعلام سازمان لیگ، دیدار استقلال و سپاهان، 30 دقیقه زودتر برگزار می شود.
داده‌های بدست آمده به وضوح نشان می‌دهد که سندرم پس از کووید فقط یک بیماری نیست بلکه به نظر می‌رسد در چندین زیرگروه وجود دارد. درک علل ریشه‌ای این زیرگروه‌ها ممکن است به یافتن راهکار‌های درمانی کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ