در دقیقه ۶۰ دیدار دو تیم پیکان و نساجی صحنه‌ای مشکوک رخ داد که با جنجال بزرگی همراه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون کاراته چهار سهمیه خود برای حضور در بازیهای آسیایی را به کومیته اختصاص داد تا کاتاروها شانس هنرنمایی روی تاتامی بازیهای آسیایی را از دست بدهند.
هواداران استقلال در انتظار رونمایی از آرایش بازیکنان تیم خود در هفته اول لیگ برتر هستند.
محمدرضا نیک نژاد: مهاجرت در پایه دانش آموزی مخصوص طبقات خاصی است و گستردگی ندارد. همانطور که در ایران شکاف طبقاتی زیاد و آموزش طبقاتی شده و عموما دیگر رشته‌های برند و پول ساز برای پولدار‌ها مانده است. آمار‌ها نشان می‌دهد از ۴۰ رتبه اول کنکور فقط یک نفر از مدارس دولتی است یا در سه هزار رتبه اول کنکور ۷ تا ۸ درصد و چه بسا کمتر از مدارس دولتی هستند. از طرف دیگر فقط آدم‌های پولدار توان فرستادن کودکان خود به مدارس خارج از کشور را دارند و اگر در خانواده متوسط چنین تصمیمی بگیرند حتما فشار زیادی به آن‌ها وارد می‌شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات از روز سه شنبه ۱۶ خرداد هنوز تصمیمی برای تغییر زمان اجرای طرح ترافیک گرفته نشده است.
رضا عنایتی در شروع کار خود در تیم امید باید درباره کاپیتان تیم خود تصمیم بگیرد.
با تصمیم مدیران باشگاه سپاهان مسعود سعیدی به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال باشگاه انتخاب شد.
هر تصمیمی گرفته می شود، چه مربوط به کارت سوخت باشد و یا استاندارد بنزین، به شایعه گرانی این سوخت در فضای مجازی می انجامد. برخی نیز برای جا نماندن از بازار داغ شایعات بنزینی، هر روز بر طبل این شایعات به بهانه تایید و تکذیب می کوبند و این در حالی است که دولت همواره تاکید کرده که قیمت بنزین در سال جاری افزایش نخواهد داشت.
رئیس انجمن هاکی روی یخ ایران در نشست هیات رئیسه و مجمع فدراسیون جهانی پیشنهاد میزبانی ایران در مسابقات جام جهانی در دیوژن سه را مطرح کرد که البته هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.
مازیار زارع می‌گوید روی تصمیم سه ماه قبل خود مبنی بر جدایی از ملوان می‌ماند.
ایوب و سه همکارش با دیدن افزایش سریع تعداد افراد مبتلا به زوال عقل تصمیم گرفتند فناوری حاضر را ابداع کنند. این بیماری، عملکرد مغز را محدود می‌کند و به سردرگمی، از دست دادن حافظه و ناتوانی منجر می‌شود. بسیاری از این افراد مبتلا به این بیماری، جای اشیای مورد استفاده روزمره را فراموش می‌کنند که کیفیت زندگی آن‌ها را پایین می‌آورد و بار اضافی بر دوش مراقبین آن‌ها قرار می‌دهد.
چین تصمیم دارد فناوری چاپ سه بعدی روی ماه را  بررسی کند تا سازه هایی روی ماه بسازد. این درحالی است که چین سعی دارد برنامه های خود برای اقامتگاه بلندمدت چین را تثبیت کند.
تیم دسته سومی شادکام مشهد اولین بازی خانگی خود در مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال ایران را شنبه‌شب به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مورد پاداش آسیایی پرسپولیس و استقلال اظهارنظر کرد.
چهار سرمربی حاضر در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال موضع خود را درباره تک بازی بودن فینال لیگ برتر به ورزش سه اعلام کردند.
محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: رییس جمهوری که ۲۰میلیون رای می‌آورد، فکر می‌کند به اندازه ۲۰میلیون نفر می‌فهمد! وی افزود: یکی از مشکلات اساسی ساحت سیاسی ما نداشتن چند حزب قدرتمند است. لازمه و ابزار اساسی انتخابات، مردم سالاری و بالا بودن رای مردم، نظام حزبی است. تمام رییس‌جمهورهای ایران دو الی سه ماه مانده به انتخابات اوضاع به طوری رقم خورد که رای آوردند. وقتی کسی رییس‌جمهور می‌شود، باید از یک تشکیلات قدرتمند بیاید و آدم‌های مجرب و عالم همراهش باشند. رییس‌جمهوری باید سیستم را اداره کند، نه اینکه صبح بلند بشود و بر اساس اخبار روز تصمیمی بگیرد یا فرمانی صادر کند.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان‌های تهران و البرز در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس غیرحضوری دایر خواهند بود؛ تصمیمی که در هر دو استان شامل مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها هم می‌شود و در استان البرز دانشگاه‌ها را هم در بر می‌گیرد.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان‌های تهران و البرز در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری دایر خواهند بود. تصمیمی که در هر دو استان شامل مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها هم می‌شود و در استان البرز دانشگاه‌ها را هم در بر می‌گیرد.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باید در نشست بعدی خود سه تصمیم مهم برای آینده فوتبال ایران اتخاذ کنند.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، قصد دارد به همکاری با سه بازیکن قدیمی این تیم خاتمه دهد.
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ریاست مجلس به سه کمیسیون آموزش و تحقیقات، فرهنگی و اجتماعی مجلس ماموریت دادند گزارشی درباره موضوع دسترسی به اینترنت تهیه کنند تا ان شاءالله بتوانیم تصمیمی اتخاذ کنیم و نگذاریم به بخش‌های مختلف کشور اعم از بخش‌های علمی و مشاغل آسیبی وارد شود.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران در روزهای ملتهب پس از انتخابات فدراسیون فوتبال در تلاش است تیم ملی را با آرامش به جام جهانی برساند.
فلاحت پیشه گفت: ۱۰ نفر از نمایندگان مجلس دهم، تاوان یک سوال از وزیر کشور را دادند؛ من یکی از این ۱۰ نماینده بودم. ما از وزیر کشور این پرسش را طرح کردیم، چرا مسائل سال ۹۸ به گونه‌ای مدیریت نشد که این اندازه خسارت متوجه مردم و کشور نشود. ما به دنبال ابعاد پنهان موضوع بودیم. اما هرگز اجازه داده نشد وزیر کشور به مجلس دهم بیاید.
ساعتی پیش و با انتشار خبری روی سایت فدراسیون فوتبال خبر لغو مجمع انتخاباتی تبدیل به تیتر یک اخبار ورزشی ایران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ