با سوت پایان دو مسابقه حساس گروه D، یک شیرجه و دو پرچم سرنوشت برنده و بازنده و صعود کننده را تغییر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک فضانورد روس پرواز آزمایشی روی یک بازوی رباتیک را انجام داد. این فرایند بخشی از یک پیاده روی فضایی موفقیت آمیز در خارج ایستگاه فضایی بین المللی بود.
کارشناس اقتصادی به تابناک گفت: به جای تکیه بر جریمه‌های مالیاتی، راه حل عملی‌تر و تاثیرگذارتر در تعدیل قدرت وام دهی بانک‌های ناسازگار نهفته است؛ به گونه‌ای که بانک مرکزی به عنوان رگولاتور شبکه بانکی صلاحیت اجرای این اقدام را دارد.
کیلیان امباپه باید قبل از سفر پی اس جی به ژاپن پاسخ نهایی خود را بدهد و اگر تمدید نکند، تیم را در این تور همراهی نخواهد کرد.
وقوع تیراندازی جمعی در نیویورک آمریکا به کشته و زخمی شدن دست کم چهار تن منجر شد.
وحید امیری می‌گوید هنوز خودروهای خارجی که پاداش بازیکنان بودند، از گمرک آزاد نشده است.
روحانی شیعه پاکستانی گفته دولت ایران به افراد نیازمند یارانه می‌دهد. اگر وارد خانه یک ایرانی معمولی شوید، همه چیز مورد نیازتان از جمله یخچال را پیدا خواهید کرد! حتی اگر در یک مکان فقط یک خانه وجود داشته باشد یا کسی در جزیره زندگی کند، باز هم برق وجود دارد. زیرا از خداوند یاری خواسته اند.
پیکر یک پاراگلایدر سوار که از روز شنبه در ارتفاعات دماوند مفقود شده بود، امروز پیدا شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی راهور تهران بزرگ گفت: طبق گزارش‌ها طی سال گذشته حدود ۱۳ هزار راکب موتورسیکلت سوار در خیابان‌های پایتخت بر اثر تصادف مجروح شدند.
اعتماد عمومی شهروندان و مردم به قربانگاهی می‌رود که در آن همه چیز برای منافع اقلیتی ذبح می‌شود. حالا شهروندانی اعتماد عمومی خود را از دست می‌دهند که برای خرید یک پراید ساده یا پول ندارند و یا ناچار هستند بار‌ها در قرعه کشی‌های تحقیر آمیز خودروسازان شرکت کنند و ناگاه می‌شنوند که چطور نمایندگان، مدیران، دولتمردان و روسا بدون هیچ ضابطه‌ای خودرو‌های شاسی بلند چند میلیاردی را تحویل می‌گیرند.
مدیر تیم‌های ملی بوکس گفت: پزشکی که قلب سرمربی تیم ملی را جراحی کرده بود، مجوز سوار شدن به هواپیما را به نهرودی نداد.
ملی پوش دوچرخه‌سواری کشورمان امروز در مجموع ۳ مرحله تور فمیناس اسپانیا به مقام بیست و سومی دست یافت.
ملی پوش دوچرخه‌سواری کشورمان امروز در مجموع ۳ مرحله تور فمیناس اسپانیا به مقام بیست و سومی دست یافت.
فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز به کمک یک وسیله جالب به سالن کریپتو آمد.
رئیس قوه مقننه گفت: امروز دشمنان‌مان در نقاطی ایستاده‌اند و در ابعاد مختلف در حال جنگ ترکیبی با ما هستند که دقیقاً در همان نقاط ضعف داریم و اگر کارآمد عمل می‌کردیم، دچار مشکلاتی از این جنس نبودیم.
بنز W۱۷۰ در انواع گوناگونی، چون سدان ۴ در، کابریو لیموزین ۴ در، پیکاپ ۲ در، ون ۴ در و رودستر ۲ در تولید و به بازار عرضه می‌شد.
براساس اعلام یکی از مسافران پرواز عسلویه به تهران شرکت هواپیمایی«الف» از پذیرش و سوار کردن ۱۵ مسافر به پرواز خودداری کرده است.
رئیس انجمن پارادوچرخه سواری از اعزام یک ورزشکار به کمپ تمرینی سوییس خبر داد و گفت: بهروز فرزاد به عنوان تنها نماینده پارادوچرخه سوار ایران برای شرکت در کمپ تمرینی بهمن ماه عازم سوییس می شود.
تأیید حکم قصاص قاتل مرد موتور سوار
قاتل مرد زانتیا سوار پیدا نشد
ولزرویس با تولید خودروی جدید «رولزرویس اسپکتر» خود به بخش جدیدی به نام «سوپر کوپه الکتریکی فوق لوکس» وارد شده است.
دو بازیکن ملی‌پوش پرسپوليس بعد از جدال با مس رفسنجان، جدا از سایر بازیکنان آزادی را ترک کردند.
کشف جسد پاراگلایدر سوار در جنگل
رئیسی با بیان اینکه همه بر یک کشتی سوار هستیم و ناکامی هر کدام از ما به پای نظام جمهوری اسلامی نوشته می‌شود، گفت: بنده به سهم خود در دولت هر قانونی را که در مجلس تصویب می‌شود، بدون معطلی برای اجرا ابلاغ می‌کنم.
امروز طرفداران فوتبال در ایران منتظر نمایش سردار آزمون در مقابل دورتموند خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ