میوه‌ها را داخل ترکیب آب و آبلیمو بریزید و بگذارید چند دقیقه خیس بخورد. این کار مانع تغییر رنگ میوه‌ها به قهوه‌ای می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از دلایل اصلی تغییر رنگ کابینت هایگلاس تابش مستقیم نور است. تابش نور مستقیم بر کابینت‌های سفید، سبب زرد شدن و کابینت‌ها رنگی، سبب رنگ پریدگی آن‌ها خواهد شد؛ بنابراین برای جلوگیری از تابش مستقیم نور کافیست در محیط آشپزخانه خود از پرده‌ها نازک استفاده نمایید تا هم از نور برای روشنایی محیط استفاده کنید و هم از زرد شدن و تغییر رنگ کابینت‌های گلاس رنگی خود جلوگیری کنید.
وزیر امور خارجه سوئد ادعا کرد که کشورش تلاش می‌کند با تغییر قانون از تکرار حملات شنیع علیه قرآن کریم جلوگیری کند!
خاورمیانه به دنبال تغییر گسترده و رهایی از سیاست های گذشته است، اما کسانی هستند که نزدیکی کشورهای این منطقه را منشأ تهدید می بینند و هر کاری برای جلوگیری از تولد منطقه جدید انجام می دهند.
یکی از مشکلات اساسی در تهیه انواع شور و ترشی، کپک‌ها هستند، اما زیاد نگران نباشید، چون با دانستن برخی ترفند‌ها می‌توانید از کپک زدن انواع ترشی جلوگیری کنید. کپک‌هایی که روی ترشی تشکیل می‌شوند، سم خطرناک مایکوتوکسین تولید می‌کنند که باعث نرم شدن مواد غذایی و تغییر طعم و رنگ آن‌ها می‌شوند. این سم می‌تواند باعث بروز مسمومیت غذایی هم شود. در اینفوگرافیک زیر با روش‌هایی برای کپک نزدن ترشی آشنا می‌شوید.
به طور معمول ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و شارژ حساب شهروندی است.
برای جلوگیری از هرگونه اختلال در خدمات، شهروندان باید آخرین تغییرنشانی خود را ظرف مدت ۲۰ روز به سازمان ثبت احوال کشور اعلام کنند.
رئیس رئال مادرید هشدار داد تا برای جلوگیری از تکرار اتفاقات نژادپرستانه باید ساختار داوری تغییر کند.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به استفاده از سلاح سرد توسط معتادان در زمانیکه از ورود آن‌ها به بوستان‌ها جلوگیری می‌شود، گفت: پیمانکاران بخاطر ترس از تجمع معتادان، جمع‌آوری پسماند در این محله را به ساعت ۴:۳۰ صبح تغییر دادند و لکه‌های بزرگ سیاه را در معابر شاهد بودیم که بار‌ها رنگ آمیزی می‌شدند، اما مجددا این لکه‌ها ایجاد شده است.
مطابق قانون چنانچه نشانی محل سکونت هر یک از هموطنان تغییر کند یا ثبت نشده باشد، می‌بایست به منظور تسهیل در این امر و کاهش رفت و آمد‌ها و جلوگیری از مشکلات در ارائه خدمات در آینده نشانی جدید خود را در سامانه تغییر نشانی در پایگاه اطلاع رسانی ثبت احوال ثبت کنند.
به همان اندازه که آمریکا ترجیح می‌دهد شاهد تغییر رژیم در افغانستان باشد، برای آینده قابل پیش‌بینی به یک دولت باثبات معقول و با توانایی کافی برای کمک به تسهیل برنامه‌های بشردوستانه، خنثی کردن داعش خراسان و جلوگیری از فروپاشی دولت و جنگ داخلی در افغانستان نیاز دارد. اصلاح مسیری که با از بین بردن بسیاری از تفکرات تثبیت‌شده در مورد تعامل با طالبان، زمینه جدیدی را در روابط ایالات متحده و افغانستان ایجاد می‌کند.
هرچند هنوز درمان قطعی برای برطرف کردن کبد چرب پیدا نشده است، می‌توان با تغییر در سبک زندگی از شدت یافتن این بیماری جلوگیری کرد یا حتی باعث کاهش آن شد.
تغییر لهجه افراد ممکن است به دلیل نیاز یا تمایل به درک واضح‌تر و پذیرفته شدن در یک جامعه جدید باشد. هم چنین، آنان ممکن است بخواهند از مورد تمسخر قرار گرفتن برای نحوه صحبت کردن شان جلوگیری کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
رئیس قوه قضاییه گفت: از فناوری‌های نوین در امر ورود به موقع برای جلوگیری از ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری‌ها، یا استفاده نمی‌شود یا بسیار کم استفاده می‌شود.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین و استون‌ویلا، می‌گوید از احتمال تغییر قوانین پنالتی برای جلوگیری از بازی‌های ذهنی دروازه‌بان‌ها مقابل پنالتی‌زن‌های حریف نگران نیست.
مایکروسافت در ابتدا به سرعت ابزار چت هوش مصنوعی بینگ را محدود کرد تا از تنظیم پاسخ‌های نامناسب توسط آن جلوگیری کند، اما پس از چند روز تصمیم خود را تغییر داد.
وحیدی گفت: مصوبه‌ای وجود دارد که در آن مشخص کرده در چه شاخصی از آلودگی، مدارس باید تعطیل باشند. گروه‌های اضطراری استان‌ها براساس همین مصوبه ناچارند تصمیم به تعطیلی بگیرند. در هرحال این موضوع موجب شد تا با کمک سازمان محیط زیست پیشنهاد جدیدی را برای دولت تعیین کنیم تا این استاندارد‌ها را کمی تغییر دهیم تا لازم نباشد در این شرایط مدارس مان را تعطیل کنیم.
وحید شقاقی شهری می‌گوید که تلاش امروز وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیریت کلان بازار سرمایه برای اعتمادآفرینی سهامداران است که در این مسیر باید مانع از تصمیمات غیرکارشناسی وزارتخانه‌ها، تصمیم‌های شبانه و دفعتی و تغییر مکرر مقررات شد، که این اقدام در جهت بازگشت اعتمادها، قطعا اثرگذار است.
دکتر الهام اختری، متخصص طب سنتی و استاد دانشگاه نوشت: «برخی افراد با خون دماغ، تغییر فشار خون، تغییر خلق و خو، و تغییرات پوستی به به استقبال پاییز می‌روند، زیرا طبیعت پاییز سرد و خشک است! این فصل خصوص برای آن‌هایی که مزاج گرم و‌تر دارند، مناسب‌تر و خوشایندتر است.»
یک درمان استنشاقی جدید ابداع شده که داده های ژنتیک در ریه ها را تغییر می دهد تا از ابتلای فرد به ویروس کرونا جلوگیری کند.
محققان ورقه های مخصوصی ابداع کرده اند که با تغییر رنگ، میزان نیتریت در گوشت های فراوری شده را تشخیص می دهد و از مشکلات سلامتی مرتبط با مقدار زیاد این ماده جلوگیری کند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خپارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خپارس در روزهای آینده بورس است.
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه‌ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود. سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه‌ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ