استاد پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی با اشاره به اینکه زمین لرزه امروز در شرق تهران ناشی از فعال‌بودن گسل ایوانکی است، گفت: باید پایش دقیق این گسل صورت گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - معاون امداد و نجات هلال احمر استان خوزستان از اعزام تیم‌های ارزیاب به کانون زمین لرزه چهار ریشتری بامداد امروز در اندیکا خبر داد.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه زلزله قیامدشت در گسل پارچین - ایوانکی بوده است، گفت: زمین لرزه امروز تک لرزه‌ای بوده و مردم به هیچ عنوان نگران نباشند.
یک زمین لرزه به بزرگی ۶.۲ ریشتر، صبح امروز (پنجشنبه) فیلیپین را لرزاند.
زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر امروز در منطقه شمالی اوکایالی، پرو، رخ داد. گزارش فوری از خسارت یا تلفات اعلام نشده است.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: شمار کشته شدگان زمین لرزه ترکیه به ۴۸ هزار نفر رسید.
مرکز لرزه‌نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ساعت وقوع این زمین لرزه را ۰۸:۱۷:۵۷ دقیقه صبح امروز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه و عمق آن را در ۱۰ کیلومتری زمین اعلام کرده است.
زمین لرزه امروز حدود سه هفته بعد از زلزله‌هایی رخ داده که تاکنون در ترکیه و سوریه بیش از ۵۰ هزار کشته برجا گذاشته است.
زمین لرزه‌ ای به بزرگی ۶.۱ در مقیاس ریشتر امروز در «هوکایدو» ژاپن گزارش شده است.
مرکز لرزه‌نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ساعت وقوع این زمین لرزه را ۰۴.۴۱ دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه ۳ اسفندماه) و عمق آن را در ۱۱ کیلومتری زمین اعلام کرده است.
زمین لرزه‌ ای به بزرگی ۵.۷ در مقیاس ریشتر امروز غرب رومانی را به لرزه درآورد.
شاهرود- فرماندار شاهرود با بیان اینکه زمین لرزه ۳.۴ ریشتری در شمال شهرستان و در شهر مجن بامداد امروز رخ داد، گفت: این زلزله خساراتی نداشته است.
رئیس‌ جمهور ترکیه امروز در بازدید از مناطق زلزله زده این کشور گفت که در واکنش اولیه دولت وی به زمین لرزه اخیر، مشکلاتی وجود داشت.
رئیس مرکز لرزه نگاری کشور از وقوع زمین لرزه ۴.۱ ریشتری در مرز استانهای خوزستان، چهار محال بختیاری، اصفهان و لرستان خبر داد.
معاون اردوغان امروز در بیانیه ای جدیدترین آمار کشته شدگان و زخمی های زمین لرزه شدید در کشورش را اینگونه رسانه ای کرد: در زلزله امروز ۱۵۴۱ نفر کشته و ۹۷۳۳ تَن هم مصدوم شده‌اند.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای از رایزنی تلفنی لاوروف با همتای ترکیه ای خود در ارتباط با زمین لرزه شدید امروز در ترکیه خبر داد.
رسانه ها از رایزنی تلفنی امروز رییس جمهور روسیه با همتای ترکیه ای خود درباره زمین لرزه شدید در ترکیه خبر می دهند.
بر اساس آمار‌های رسمی، زمین لرزه بامدادی امروز در ترکیه ۹۱۲ قربانی و در سوریه ۵۶۰ کشته برجا گذاشته است.
رئیس مرکز پیش بینی زلزله در پژوهشگاه بین المللی زلزله گفت: زمین لرزه امروز ترکیه با زلزله خوی از لحاظ زمین ساختی و گسل ارتباطی ندارد.
بزرگترین پس لرزه ۴.۵ ریشتر بود که امروز ساعت ۱۸:۱۱ به وقوع پیوست.
صبح امروز چهارشنبه زمین لرزه ای به قدرت ۷.۲ ریشتر در سواحل اندونزی در نزدیکی دریای مولوکاس رخ داد، تاکنون از تلفات جانی در این زلزله گزارشی منتشر نشده است.
این زمین لرزه در ساعت ۱۳:۳۸ ظهر امروز رخ داد و در برخی شهرستان‌های همجوار از جمله ارومیه نیز احساس شد. همچنین ساعت ۱۳:۱۹ امروز نیز زمین لرزه ۳.۶ ریشتری خوی را لرزانده بود.
سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع چند زمین لرزه در آرادان، گفت: این شهرستان از صبح امروز تا کنون هشت بار لرزیده است.
حجت رستمی با بیان اینکه حدود ۲۰۰ منزل مسکونی بر اثر زمین لرزه ۵.۴ ریشتری بامداد امروز دچار خسارت شدند، گفت: بیشتر خسارت منازل مسکونی در این زمین لرزه، ترک دیوار بوده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با اشاره به زمین لرزه بامداد امروز سه‌شنبه در این استان گفت: ارتباطات پایدار است و بررسی‌ها نشان می دهد هیچ قطعی ارتباطی در این مناطق نداشتیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ