اعضای تیم کیک بوکسینگ واکوی ایران با حضور در اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند، با نوبختی سفیر کشورمان دیدار و گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مراسمی با حضور حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از مجاهدت، رشادت و قهرمانی فرزاد بادپا نیروی خدماتی حرم شاهچراغ تقدیر شد.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی در نامه ای به مدیرعامل بانک گردشگری، از حمایت و مشارکت در برگزاری دوره آموزشی بین المللی سه روزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تقدیر و تشکر کرد.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام با نیروی خدوم حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و مادرش دیدار و از رشادت این خادم در ماجرای حادثه تروریستی اخیر تجلیل و قدردانی کرد.
سامان فلاح در بازگشت به ورزشگاه دستگردی مورد استقبال باشگاه سابقش قرار گرفت.
مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن از خبرنگاران تقدیر کرد.
نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از حسن علیخانی، گزارشگر قدیمی اصفهان تقدیر کرد.
دو بازیکن جدید سپاهان در اتفاقی جالب توجه برای سومین بار در تیمی مختلف همبازی خواهند شد.
باشگاه استقلال با انتشار یک طرح گرافیکی از زحمات بازیکن سابق خود تشکر کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت به منظور برگزاری شایسته سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قدردانی کرد.
باشگاه صنعت نفت در تقدیر از ابراز همدردی جامعه فوتبال، اطلاعیه ای را منتشر کرد.
در مراسم رونمایی از تالار مولدسازی دارایی‌های دولت، از بانک سپه به ‌دلیل پیشتازی این بانک در اجرای آئین‌نامه مولدسازی دارایی‌های دولت توسط وزیر اقتصاد تقدیر شد.
گردان جنین با انتشار بیانیه ای از محور مقاومت به ویژه ایران به خاطر حمایت از ملت فلسطین برای مقابله با تجاوزات صهیونیست‌ها تقدیر و تشکر کرد.
جمعی از بانوان فرهیخته که به عنوان زائر عازم سرزمین وحی شده‌اند با تقدیر از شکل گرفتن «بلوغ مدیریتی» در عملیات حج، خواستار اتخاذ تدابیر ویژه برای رعایت بهداشت در منا و عرفات شدند.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای برخورد اخیر دولت آلبانی با تروریست‌ها را قابل تقدیر دانست و اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران تعقیب تروریست‌ها در خارج از مرز‌های خود را به‌صورت جدی در دستور کار خود دارد.
صبح امروز بسیاری از خانواده‌های اعضای گرفتار در فرقه منافقین در مقابل سفارت ترکیه در تهران تجمع کردند.
سومین نشست افق تحول رسانه ملّی صبح امروز سه‌شنبه ۶ تیر با حضور و سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. همچنین در این مراسم از ۴۴ سال مجاهدت فرهنگی حجت‌الاسلام محسن قرائتی در رسانه ملی تجلیل شد.
جمعی از مدیران بانکی کشور به نمایشگاه الکامپ آمدند تا از نزدیک با محصولات دیجیتال اپراتور اول ارتباطی کشور آشنا شوند و تقاضای بهره‌برداری از راهکارهای هوشمندسازی همراه اول را داشته باشند.
دبیر شورای نگهبان از رئیس و کارکنان قوه قضائیه برای تلاش جدی در برخورد با فساد تقدیر و تشکر کرد.
دو لژیونر فوتسال ایران امروز با رئیس فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، برای سپری کردن تعطیلاتش راهی مصر شده و وزارت گردشگری این کشور جایزه‌ای را به او اهدا کرده است.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به اختتامیه رویداد ملی «سه گام» گفت: در این مراسم سه هنرمند گیلانی شایسته تقدیر شدند.
از شرکت بیمه معلم در طرح "پرداخت مستقیم دیه ناشی از تصادفات قابل گذشت توسط شرکت‌های بیمه به‌صورت توافقی و بدون طرح در مراجع قضایی" که با پیشنهاد دادگستری هرمزگان پیاده‌سازی شد، تقدیر به‌عمل آمد.
او از فروردین ۱۳۹۸ تاکنون عهده‌دار سفارت فرانسه در تهران بوده است. فیلیپ تیه بو سفیر فرانسه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ رونوشت استوارنامه خود را به محمدجواد ظریف وزیر سابق امور خارجه تقدیم کرده بود.
کاردار سفارت رژیم صهیونیستی در آنکارا گفت که سفیر ترکیه مانند سفرای سایر کشورها استوارنامه خود را در قدس اشغالی تحویل خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ