جمعی از مدیران بانکی کشور به نمایشگاه الکامپ آمدند تا از نزدیک با محصولات دیجیتال اپراتور اول ارتباطی کشور آشنا شوند و تقاضای بهره‌برداری از راهکارهای هوشمندسازی همراه اول را داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مراسمی با حضور حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از مجاهدت، رشادت و قهرمانی فرزاد بادپا نیروی خدماتی حرم شاهچراغ تقدیر شد.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی در نامه ای به مدیرعامل بانک گردشگری، از حمایت و مشارکت در برگزاری دوره آموزشی بین المللی سه روزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تقدیر و تشکر کرد.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام با نیروی خدوم حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و مادرش دیدار و از رشادت این خادم در ماجرای حادثه تروریستی اخیر تجلیل و قدردانی کرد.
کشوری‌فرد سرپرست سازمان لیگ در نامه‌ای به مدیران لیگ برتری به آنها اعلام کرده تیمهایی که مدارک مدنظر را به آن نهاد تقدیم نکرده‌اند فقط 11+3 بازیکنشان برای هفته اول ثبت می‌شود.
هشتم خرداد ماه سال 1402 اجلاس تجلیل از مدیران شایسته سال گذشته، در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. هدف از برگزاری این همایش، بهبود فضای بیزینس‌های داخلی با رویکرد استراتژیک کارآفرینی و مشتری مداری، در سالی بود که با عنوان «رشد تولید و مهار تورم» نام‌گذاری شده است.
مدیران موقت استقلال در حالی‌که احتمال دارد در مجمع ماه جاری و یا با ورود خریدار جدید دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشند، دست به ایجاد یک تعهد سنگین جدید زده‌اند و قول‌های عجیبی به مربی پرتغالی خود داده‌اند که قرار است بزودی امضا شود
مدیران موقت استقلال در حالی‌که احتمال دارد در مجمع ماه جاری و یا با ورود خریدار جدید دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشند، دست به ایجاد یک تعهد سنگین جدید زده‌اند و قول‌های عجیبی به مربی پرتغالی خود داده‌اند که قرار است بزودی امضا شود
طی برنامه‌ای در وزارت میراث فرهنگی و همزمان با هفته موزه‌ها و میراث فرهنگی، از مدیران برخی از بناهای تاریخی و یگان حفاظت از میراث فرهنگی تجلیل شد.
دادستان کل کشور با بیان اینکه ما در حوزه برخورد با بی‌حجابی یک نقص قانونی داشتیم که لایحه‌ای برای برطرف شدن آن تنظیم و تحویل دولت شده است، گفت: دولت پس از انجام اصلاحاتی لایحه را تقدیم مجلس کرده است و انتظار می‌رود که مجلس این قانون را تصویب و نهایی کند.
دادستان کل کشور با بیان اینکه ما در حوزه برخورد با بی‌حجابی یک نقص قانونی داشتیم که لایحه‌ای برای برطرف شدن آن تنظیم و تحویل دولت شده است، گفت: دولت پس از انجام اصلاحاتی لایحه را تقدیم مجلس کرده است و انتظار می‌رود که مجلس این قانون را تصویب و نهایی کند.
مسئولین باشگاه فولاد خوزستان قبل از بازی با آلومینیوم اراک از ساسان انصاری به دلیل رکوردشکنی در لیگ برتر تقدیر کردند.
فاطمی امین در پیامی از همه فعالان صنعتی، معدنی، تجاری، کارآفرینان و کارگران، مدیران و کارکنان وزارت صمت در دوره ۲۰ماهه تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت تقدیر و تشکر کرد.
مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: از پیشنهادات حوزه امور زنان به مدیران و مسئولان، اجرای جدی محرم‌سازی در مدارس دخترانه برای شادابی و نشاط دختران است. بحث محرم‌سازی جزء زیر برنامه‌های سازمان نوسازی مدارس است با این حال مدیران بعضی از مدارس با تمهیداتی توانسته‌اند در این زمینه موفق عمل کنند که لازم است رصد و شناسایی شوند و مورد تقدیر قرار گیرند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بی تدبیری مسئولان وزارت ورزش و مدیران استقلال، آبی پوشان را در سخت ترین شرایط قرار داده است گفت: آبروی استقلال رفت و این تیم دچار بحران شدیدی شده است.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از مدیران برتر دستگاههای اجرایی در حوزه محیط زیست تقدیر به عمل خواهد آمد.
مدیران باشگاه آلومینیوم پیش از بازی برابر سپاهان از بازیکن سابق خود تقدیر کردند.
در سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور که با حضور مدیران ارشد بانک مرکزی ج.ا.ایران برگزار شد، از 10 رئیس شعبه موفق بانک آینده تجلیل و تقدیر صورت گرفت.
شنیده ها حاکی از آن است که محمود فکری سرمربی تیم سایپا به دلیل برخی مشکلات، طی روزهای آینده استعفای خود را تقدیم مدیران باشگاه خواهد کرد.
گلر سوییسی بایرن مونیخ پیش از شروع بازی از سوی مدیران تیم سابقش مورد تقدیر قرار گرفت.
مدیران باشگاه پیکان امروز مصادف با روز زن از برخی بانوان ورزشکار تقدیر به عمل آوردند.
مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت آلومینیوم در تمرین امروز این تیم حضور یافتند.
برخی از مدیران شهری دست داشتن پیمانکاران شهرداری در زباله‌گردی که بخشی از آن‌ها کودکان زباله‌گردند را انکار نمی‌کنند. دستفروشان هم از اینکه برخی از نیرو‌های حریم‌بان شهرداری از آن‌ها برای سانت‌سانت پیاده‌رو‌ها اجاره می‌گیرند، گلایه می‌کنند. از دیگر نمونه‌های این موضوعات، پارکبان‌ها هستند که قرار بود جمع‌آوری شوند، اما در برخی از معابر پرتردد تهران افرادی هستند که پول می‌گیرند تا اجازه پارک خودرو را بدهند. اما آن‌ها هم برای ایستادن در این معابر باید بخشی از درآمد خود را به نیرویی از شهرداری تقدیم کنند.
مراسم تقدیر از بازیکنان تیم فوتسال بانک ایران زمین، با حضور مدیرعامل، مدیران امور توسعه سرمایه انسانی، پشتیبانی و مهندسی، روابط عمومی و روسای ادارات حوزه مدیریت، امور کارکنان، ارزیابی عملکرد کارکنان و بازیکنان این تیم برگزار شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی از همت و تلاش مدیرعامل، هیات مدیره و کارکنان ایران‌ خودرو دیزل در مسیر خروج از رکود و بحران‌های متعدد مالی و تولیدی این شرکت تقدیر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ