روزنامه دیلی میل اعلام کرد که کریم بنزما در یک حالت به تیم ملی فوتبال فرانسه برمی‌گردد و آن این است که زیدان هدایت تیم را برعهده بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوراللهی و کریم بنزما در یک تیم قرار گرفتند!
وینیسیوس که در ابتدا فقط یک میلیون یورو از رئال دستمزد می گیرد، حالا دستمزدش یازده برابر شده و با جدایی ادن هازارد و کریم بنزما، از این حیث شماره یک تیمش است.
بر خلاف چیزی که به نظر می‌رسید، انتقال کریم بنزما از رئال به الاتحاد عربستان رایگان نبود.
بر خلاف چیزی که به نظر می رسید، انتقال کریم بنزما از رئال به الاتحاد عربستان رایگان نبود.
فلورنتینو پرز تا بازی های پیش فصل رئال در تور آمریکا صبر خواهد کرد و اگر عملکرد مهاجمان ناامیدکننده باشد، برای جذب یک شماره 9 جدید اقدام خواهد کرد.
جدایی کریم بنزما از رئال مادرید به معنای پایان کار هر سه ضلع مثلث مشهور خط حمله این تیم و یکی از بهترین خطوط حمله تاریخ رئال بود: مثلثی متشکل از کریم بنزما، گرت بیل و کریستیانو رونالدو.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید جدایی ناگهانی کریم بنزما در برنامه‌ رئال مادرید برای جذب مهاجم تغییر مهمی ایجاد کرده و باشگاه اسپانیایی حالا به دنبال به خدمت گرفتن هری کین است.
اشتباه یک رونامه اسپانیایی باعث شد که تصور شود تیم اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی مشتری کریم بنزما شده است.
تقابل رئال-سیتی در نیمه نهایی چمپیونزلیگ صحنه یک دوئل شخصی بین هالند و بنزما هم هست.
فاستینو آسپریلا، مهاجم سابق کلمبیایی، می‌گوید در حال حاضر بهترین مهاجم دنیا را کیلیان امباپه و بعد از او کریم بنزما می‌داند.
کریم بنزما شاید راه گلزنی به هر تیمی را خوب بلد باشد ولی نزدیک به 10 سال است که راه دروازه اوساسونا را گم کرده است.
روبرت لواندوفسکی با گلزنی در بازی امشب مقابل بتیس بازهم از کریم بنزما فاصله گرفت.
ادو آگیره، خبرنگار ال‌چیرینگیتو، یک بار دیگر گفت که همه چیز حکایت از این دارد که کریم بنزما برای تمدید قرارداد با رئال تردیدهایی جدی دارد.
طبق اعلام رسانه فرانسوی بنزما در برابر پیشنهاد وسوسه انگیز تیم عربستانی وسوسه نمی‌شود و می‌خواهد قراردادش را با رئال مادرید تمدید کند.
هنوز احتمال بازگشت کریم بنزما به ترکیب تیم ملی فرانسه در آینده وجود دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به احتمال حضور بنزما در دیدار فینال برابر آرژانتین واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی فرانسه ترجیح داد پاسخ مبهمی به سوالی در خصوص یک احتمال دیوانه وار در فینال جام جهانی بدهد.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعد از ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا نخستین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت.
دوشنبه شب مراسم اهدای توپ طلای فرانس فوتبال در شهر پاریس انجام می‌شود و کریم بنزما برنده احتمالی این جایزه است.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
هوادران رئال مادرید در دیدار شب گذشته مقابل شاختار دونتسک بنری به ورزشگاه بردند که در آن تصویر کریم بنزما در حال نمایش توپ طلا دیده می شد.
هوادران رئال مادرید در دیدار شب گذشته مقابل شاختار دونتسک بنری به ورزشگاه بردند که در آن تصویر کریم بنزما در حال نمایش توپ طلا دیده می شد.
اونای نونیز، مدافع سلتاویگو، که تیمش فردا مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرد با ستایش از کریم بنزما می‌گوید ستاره فرانسوی مثل فوتبالیستی 20ساله بازی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ