باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعد از ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا نخستین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال رئال مادرید با یک نمایش درخشان دیگر از ستاره تازه واردش، موفق شد دومین بازی خود در فصل جدید لالیگا را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.
سرخیو آریباس که به تازگی از رئال راهی آلمریا شده در مصاحبه جدید خود گفت که حالا بهتر متوجه می‌شود در چه باشگاه عظیمی بازی می‌کرد.
باشگاه رئال مادرید تایید کرد که زانوی مصدوم تیبو کورتوا امروز جراحی شده و همه چیز نیز خوب پیش رفته است.
بارسلونا در دیداری تدارکاتی با سه گل از سد رئال مادرید عبور کرد.
بعد از حواشی و جنجال‌های فراوانی که در ورزشگاه مستایا و در جریان دیدار والنسیا و رئال مادرید رخ داد و توهین‌هایی که به وینیسیوس جونیور شد، حالا پلیس اسپانیا چند نفر را در این رابطه شناسایی و دستگیر کرده است. پلیس والنسیا ۳ نفر را که در حین توهین نژادپرستانه به وینیسیوس شناسایی شده بودند را بازداشت کرده و باشگاه والنسیا آن‌ها را مادام العمر از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد.
پلیس ملی اسپانیا خبر داد که سه نفر از توهین کنندگان به وینیسیوس در جریان بازی یکشنبه شب والنسیا-رئال را دستگیر کرده است.
سیتی به احتمال زیاد لیگ قهرمانان امسال را می‌برد. شما چه فکر می‌کنید؟
سرخوشی شاگردان کارلو آنچلوتی از فتح آخرین ال‌کلاسیکوی فصل خیلی زود به پایان رسید.
تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل ویارئال با نتیجه ۳-۲ مغلوب شد.
رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل ویارئال با نتیجه ۳-۲ مغلوب شد.
باشگاه بارسلونا 24 ساعت قبل از بازی مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو لالیگا، تصمیم انضباطی سفت و سختی علیه 3 هوادار خشن خود گرفت.
کریم بنزما کاپیتان رئال مادرید به‌مناسبت ولنتاین، برای سه نفر گل و کادو فرستاد.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: در دهه فجر امسال ۴۸ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در تایباد افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
بارسلونا در نمایشی برتر در الکلاسیکوی سوپرکاپ اسپانیا توانست رئال مادرید را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارد و به عنوان قهرمانی برسد.
بارسلونا با پیروزی ۳-۱ مقابل رئال مادرید به مقام قهرمانی سوپر جام فوتبال اسپانیا دست یافت.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن به سه تیم بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس درباره برنامه های سوپرلیگ طعنه زد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم و گشایش ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مالی، تکمیل پروژه خانه جوان در این شهرستان پس از ۳ سال توقف از سرگرفته شد.
در ال‌کلاسیکوی رفت فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لالیگای اسپانیا، رئال‌مادرید موفق شد در سانتیاگو برنابئو با نتیجه ۳-۱ از سد بارسلونا بگذرد.
در رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید در خانه مقابل بارسلونا با نتیجه ۳ بر ۱ به برتری رسید و به صدر جدول بازگشت.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
در روز مصدومیت کریم بنزما و غیبت این ستاره فرانسوی، رودریگو و وینیسیوس جونیور در خط حمله رئال مادرید عملکرد درخشانی داشته و عامل اصلی برتری ۱-۴ این تیم در برنابئو برابر مایورکا لقب گرفتند.
رئال مادرید اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا را با برد برابر سلتیک شروع کرد.
رئال مادرید که تا دقیقه ۸۸ برابر اسپانیول متوقف شده بود، با دو گل دیرهنگام کریم بنزما توانست ۱-۳ پیروز شده و صدرنشین لالیگا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ