شیره انگور از فرآورده‌های انگور است که از آب انگور بدست می‌آید و برای بدن بسیار مفید بوده و دارای طبع گرم است. سرشار از مواد مغذی و معدنی بوده و برای درمان کم خونی، پیشگیری از سرطان و بالا بردن تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاکوتی، گیاهی با ده‌ها خاصیت اعجاب آور است. به علاوه، عطر و طعم فوق‌العاده‌ای دارد و بسیاری از مردم برای تهیه آن به شکل تازه، به دامان طبیعت می‌روند. اما فارغ از عطر و بوی بی‌نظیر این گیاه، تا چه اندازه با خواص کاکوتی کوهی آشنا هستید؟ آیا می‌دانید موارد منع مصرف آن چیست؟ این مطلب، یک راهنمای جامع درباره کاکوتی است که ضمن برشمردن فواید کاکوتی، شما را با مضرات این گیاه کوهی هم آشنا خواهد کرد. پس با ما همراه شوید تا شیوه درست استفاده از این گیاه در موقعیت‌های مناسب را بیاموزید.
خواص آووکادو سبب شده است تا این میوه راه ورود خود را به صنایع مختلف دارویی، آرایشی و بهداشتی یافته و نقش مهمی در بین مواد اولیه محصولات این حوزه ایفا نماید. این میوه که در بسیاری از مناطق دنیا نیز برداشت نشده و به عنوان یک میوه وارداتی شناخته می‌شود و خواص اعجاز انگیزی دارد.
فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به محضر رهبر انقلاب، از الطاف معظم له نسبت به بسیجیان و گروه‌های جهادی قدردانی و بر آمادگی بسیجیان برای یک نبرد بزرگ و یک جهاد عظیم و اعجاز جدید تاکید کرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به محضر رهبر انقلاب، از الطاف معظم له نسبت به بسیجیان و گروه‌های جهادی قدردانی و بر آمادگی بسیجیان برای یک نبرد بزرگ و یک جهاد عظیم و اعجاز جدید تاکید کرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به محضر رهبر انقلاب، از الطاف معظم له نسبت به بسیجیان و گروه‌های جهادی قدردانی و بر آمادگی بسیجیان برای یک نبرد بزرگ و یک جهاد عظیم و اعجاز جدید تاکید کرد.
فرمانده کل سپاه در پیامی به محضر رهبر انقلاب، از الطاف معظم له نسبت به بسیجیان و گروه‌های جهادی قدردانی و بر آمادگی بسیجیان برای یک نبرد بزرگ و یک جهاد عظیم و اعجاز جدید تاکید کرد.
بیش از ۱۹ هزار آتشفشان در زیر دریا که تاکنون توسط فناوری سونار کشف نشده بودند، با استفاده از داده‌های راداری با وضوح بالا کشف شده‌اند.
یک رسانه‌ آمریکایی اعلام کرد دولت بایدن اخیراً معافیت‌های تحریمی صادر کرده که به دولت عراق اجاز می‌دهد بدهی برق خود به ایران را پرداخت کند.
هل، ادویه نواحی گرمسیری است که عطر و طعم دلچسبی به غذاها می‌دهد. اما علاوه بر اینکه چاشنی عالی است، خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد که اهمیت گنجاندن آن در رژیم غذایی را می‌رساند.
در هر اتاق این خزانه جعبه‌هایی از بذر‌ها قرار دارد و بازدیدکنندگان مجازی می‌توانند آن‌ها را از نزدیک ببینند. اولین بار است که این تور مجازی برگزار می‌شود و مردم می‌توانند از راه دور داخل این انبار بذر را ببینند. افراد تا زمانی که در یک سفر سازماندهی شده و به همراه یک راهنمای تور هستند، می‌توانند از این خزانه بازدید کنند. اما بازدید آن برای عموم آزاد نیست.
قدمت فیبر کربن به سال ۱۸۷۹ بر می‌گردد، زمانی که توماس ادیسون نخ‌های پنبه‌ای یا نقره‌های بامبو را در دمای بالا می‌پخت. در حقیقت ادیسون بود که اولین بار این الیاف را اختراع کرد. الیاف کربن با کارایی بالاتر از اواسط دهه ۵۰ میلادی در آمریکا ساخته شد. رشته‌هایی با ۲۰ درصد کربن که استحکامی بالا داشتند. این محصول یک دهه بعد در یک مرکز تحقیقاتی بریتانیایی توسعه یافت، جایی که پتانسیل استحکام فیبر کربن در آن محقق شد.
جریانی از پلاسمای خورشیدی شب گذشته به زمین رسید و اتمسفر زمین را با ذرات باد خورشیدی باردار کرد که باعث نمایش شفق‌های قرمز کمیاب در بخش‌های وسیعی از کانادا، شمال ایالات متحده و اروپا شد.
آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در دیدار با سردار رادان فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عدم اطلاع مردم نسبت به بعضی اقتدارآفرینی‌ها و اموری که موجب قدرت جمهوری اسلامی و اعجاب جهانیان شده است، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی و موشکی از قدرت خوبی برخورد است و مایه افتخارند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از حضور اعجاب انگیز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد.
هزاران سال است که نارگیل توسط انسان استفاده می‌شود؛ میوه‌ ای با ظاهری اعجاب انگیز که خواص فراوانی هم دارد.
اعجاب انگیزترین دستاورد جدید جیمز وب!
هالک، ستاره سابق تیم ملی برزیل، تصاویری از کاهش وزن عجیبش در جریان 90 دقیقه حضور در میدان خبر داده است.
ویدیویی از ارتفاعات ماسوله در استان گیلان منتشر شده است که در آن بارش برف جلوه خاصی به این منطقه جنگلی در دل کوهستان داده است. منبع: فارس
خطیب مسجدالاقصی و رئیس هیئت عالی اسلامی فلسطین تاکید کرد که هرگز به صهیونیست ها اجازه سلطه بر این مسجد را نخواهیم داد.
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: ما معجزه تفکر بسیج و نهاد بسیج را در چله اول انقلاب و هم اکنون در چله دوم انقلاب مشاهده می‌کنیم و امید به اعجاز این شجره طبیه در پیشبرد آرمان‌های اسلامی داریم.
وزیر امور خارجه گفت: آنجا که هنر در خدمت باور و اعتقاد دینی قرار می‌گیرد، «هنر متعالی» نمایان می‌شود و هنرمندان فاخر به نمایش اعجاز هنرشان می‌نشینند.
زیتون یکی از مفیدترین انواع میوه‌هاست که فواید زیادی برای بدن دارد. مصرف زیتون به صورت روزانه و در حد معقول می‌تواند به بهبود وضعیت سلامت و جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری‌ها کمک کند. بهتر است برای بهره‌مند شدن از خواص اعجاب انگیز زیتون از زیتون طبیعی و شکسته شده به جای زیتونی که به وسیله سود فرآوری شده است، استفاده کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ