شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از حضور اعجاب انگیز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای نگهبان اظهار کرد: به نوبه خود از همه افراد و رسانه‌هایی که در چند روز گذشته برای معرفی شورای نگهبان تلاش کردند تشکر می‌کنم.
دبیر شورای نگهبان از رئیس و کارکنان قوه قضائیه برای تلاش جدی در برخورد با فساد تقدیر و تشکر کرد.
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی از موضع‌گیری مقتدرانه رئیس جمهور و رئیس مجلس درباره حقابه هیرمند تقدیر و تشکر کرد.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قواست، نمایندگان گله‌مند هستند، چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قوا است، نمایندگان گله‌مند هستند که چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه جمعی از نمایندگان در تقدیر و تشکر از جهادگران سازمان بسیج سازندگی را قرائت کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ۱۱ اردیبهشت ماه، روز کار و کارگر گفت: تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار انقلابی علیه امضاهای طلایی و بروکراسی بی خاصیت علیه کار و کارگر بود.
علی بسکابادی با اشاره به برگزاری جلسه شواری هماهنگی بانک‌های استان کرمان و مباحث مطرح شده گفت: از توجه و اقدامات دکتر علی رستمی و مجموعه ملی مس برای تأمین نقدینگی مورد نیاز صنایع استان کرمان تشکر ویژه بعمل آمد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: پروژه درهم شکستن اتحاد ملت با تدبیر خود مردم شکست خورد.
رئیس جمهور وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تذکر ایام مهم و نماد و نمودی برای گم نکردن راه توصیف و تصریح کرد: اقدامات ستاد مرکزی دهه فجر مصداق جهاد تبیین است.
اعضای شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان ضمن تقدیر و تشکر و حمایت از مواضع وزیر انقلابی آموزش و پرورش در مخالفت با تعطیلی مدارس به تمامی دست اندرکاران و تصمیم گیران اعلام می‌دارند «تعطیلی مدارس را تعطیل کنید» و راه‌های دیگری را برای کاهش آلودگی هوا جستجو کنید.
این تذکر در موارد متعددی از سوی نمایندگان به صورت فردی یا جمعی مطرح شده است.مثلا در سال 1399 حدود ۱۵۹ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به قالیباف، خواستار پیگیری اصلاح سازوکار اداره شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا شدند البته این چالش مختص این مجلس نبوده و مجلس گذشته نیز درگیر آن شده بود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری اظهار داشت: در ماجرا‌های اخیر بسیاری از روسای طوایف، علما، مسئولین و نهاد‌های امنیتی، نظامی و انتظامی زحمت کشیدند تا آسیب‌های بزرگتر ایجاد نشود و از این جهت از همه عزیزان تشکر می‌کنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری اظهار داشت: در ماجرا‌های اخیر بسیاری از روسای طوایف، علما، مسئولین و نهاد‌های امنیتی، نظامی و انتظامی زحمت کشیدند تا آسیب‌های بزرگتر ایجاد نشود و از این جهت از همه عزیزان تشکر می‌کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که رئیس جمهور هم به صورت شفاهی و هم به صورت کتبی در نامه‌ای ضمن تشکر از نمایندگان اعلام کرد که به دلیل استقبال از نخست وزیر ارمنستان نتوانسته در جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور یابد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محکومیت ناآرامی‌های اخیر شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای به صورت ویژه از فرماندهی انتظامی برای مقابله با اغتشاشگران تقدیر و تشکر کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از مهمان‌نوازی ملت و دولت عراق در اربعین حسینی امسال تقدیر و تشکر کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از پیشرفت صنعت دفاعی دانش‌بنیان و اقتدارآفرین کشور تقدیر و تشکر کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از عملکرد دولت سیزدهم در یک سال گذشته تقدیر و تشکر کردند.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: از جمعیت ۵۸۰ هزار نفری ایلام صرفا ۱۲۰ هزار نفر آنها تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از عملکرد دیوان محاسبات کشور تقدیر و تشکر کردند.
شورای هماهنگی تشکل های صنفی خدمات فنی مهندسی از نرخ های تعدیل هزینه های پیمانکاری اعلامی سه ماهه سوم و چهارم سال گذشته سازمان برنامه و بودجه، انتقاد کردند.
دکتر مسعود اسم‌خانی، مدیرعامل هلدینگ تاپیکو در حکمی محمد حسینی را به عنوان مدیرعامل شرکت نفت ایرانول منصوب و جایگزین مصطفی مومنی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ