زیتون یکی از مفیدترین انواع میوه‌هاست که فواید زیادی برای بدن دارد. مصرف زیتون به صورت روزانه و در حد معقول می‌تواند به بهبود وضعیت سلامت و جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری‌ها کمک کند. بهتر است برای بهره‌مند شدن از خواص اعجاب انگیز زیتون از زیتون طبیعی و شکسته شده به جای زیتونی که به وسیله سود فرآوری شده است، استفاده کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خواص ضد میکروبی و ضد التهابی روغن سیاه دانه آن را به یک درمان ایده آل برای آکنه تبدیل می کند. یک بررسی نشان داد که افرادی که به طور مداوم لوسیون ساخته شده از روغن سیاه دانه را به صورت موضعی روی پوست خود استفاده می کردند نسبت به افرادی که این کار را نمی کردند ضایعات آکنه کمتری داشتند.
گل کلم دارای غنی‌ترین منابع آنتی‌اکسیدان‌ها می‌باشد. این آنتی‌اکسیدان‌ها به کاهش استرس اکسیداتیو در سلول‌های کبد کمک می‌کنند. استرس اکسیداتیو می‌تواند باعث آسیب به سلول‌های کبدی شده و به تشدید کبد چرب منجر شود.
پونه کوهی یکی از گیاهان دارویی بسیار مفید است که در درمان بیماری‌ها مفید است و سلامت بدن شما را تضمین می‌کند. خیلی از خانواه‌ها به طور سنتی در هنگام سرماخوردگی از دمنوش پونه کوهی استفاده استفاده می‌کنند. در مجموع پونه کوهی خواص پرشماری دارد. خواص آنتی بیوتیکی، درمان سردرد و گلودرد و کاهش استرس و ... شماری از فواید مهم این دمنوش گیاهی و طبیعی به حساب می‌آید.
دارچین از پوست درخت دارچین تهیه می‌شود و از دیرباز هم به عنوان ادویه و هم به عنوان دارویی سنتی استفاده شده است.
دارچین از پوست درخت دارچین تهیه می‌شود و از دیرباز هم به عنوان ادویه و هم به عنوان دارویی سنتی استفاده شده است.
موسیر یکی از گیاهان دارویی است که در ایران و مناطق مختلف دیگر جهان کشت می‌شود. این گیاه دارای خواص بسیاری است که می‌تواند در سلامت شما موثر باشد.
ترکیب ماست با گیاه کاکوتی آرامبخش و خواب آور است.
وی او دی‌ها به سراغ محتوا‌های ارزان‌تر رفته‌اند که مخاطب نسبت به آن اقبال نسبی نشان می‌دهد، نظیر ناتو، مافیا، پدرخوانده، ضد که عمدتاً با بازیگران ارزان و درجه دو تولید شده و برنامه‌هایی چون آوای جادویی، صداتو، آن ساید، نیمه شب و وقت خواب که برای دفع الوقت نیز کارآمدی ندارند. افت کیفیت سریال‌ها و پخش سریال‌هایی چون سیاه چاله، حیثیت گمشده، عقرب عاشق و پدر گواردیولا نیز تلاش برای تولیدات ارزان‌تر با تکیه بر عوامل مقابل دوربین ارزان‌تر و بازیگران گرانقیمت و مطرح کمتر است.
وی او دی‌ها به سراغ محتواهای ارزان تر رفته‌اند که مخاطب نسبت به آن اقبال نسبی نشان می‌دهد، نظیر ناتو، مافیا، پدرخوانده، ضد که عمدتاً با بازیگران ارزان و درجه دو تولید شده و برنامه‌هایی چون آوای جادویی، صداتو، آن ساید، نیمه شب و وقت خواب که برای دفع الوقت نیز کارآمدی ندارند. افت کیفیت سریال‌ها و پخش سریال‌هایی چون سیاه چاله، حیثیت گمشده، عقرب عاشق و پدر گواردیولا نیز تلاش برای تولیدات ارزان تر با تکیه بر عوامل مقابل دوربین ارزان تر و بازیگران گرانقیمت و مطرح کمتر است.
پژوهشگران ایالات متحده و مکزیک دریافته‌اند که مصرف پکان، می‌تواند به شکلی موفقیت‌آمیز، اثرات منفی رژیم غذایی پرچرب را کاهش دهد.
خیار به عنوان یک میوه تازه و سرشار از آب، اغلب در فصل‌های گرم تابستان مصرف می‌شود. اما برخلاف باور‌های عمومی، خواص خواب‌آور خیار در شب همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر بخوابید و صبحگاهی مناسب‌تری داشته باشید.
ما معمولاً برای مسواک زدن، آرایش کردن یا رانندگی به آینه نگاه میکنیم. آینه جزو اشیاء روزمره با کاربرد‌های خسته‌کننده شده است. اما در گذشته برخی آینه‌ها بسیار خاص بودند، حتی می‌توان گفت آن‌ها «جادویی» بودند.
آنتی اکسیدان های موجود در ریواس به مبارزه با رادیکال های آزاد در بدن کمک می کند که از ما در برابر استرس اکسیداتیو و آسیب سلولی محافظت می کند. خواص آنتی اکسیدان ها برای مبارزه با رادیکال های آزاد ممکن است خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان را کاهش دهد.
خاکشیر به دلیل خاصیت ادرارآوری خود، باعث دفع مواد زائد از طریق کلیه‌ها می‌شود و به پاک‌سازی کبد کمک می‌کند و ازاین‌رو برای سم‌زدایی بدن و پاک‌سازی پوست بسیار سودمند است. این گیاه همچنین باعث شادابی و افزایش شفافیت پوست می‌شود، خاکشیر همچنین تسکین‌دهنده زخم و جراحات پوستی است.
سیر و پیاز در ادبیات ما استعاره است از چیزهای بدبو، بدقیافه و... ولی اگر از بو و قیافه‌شان بگذرید، بچه‌های این خانواده آن‌قدر خاصیت دارند که خیلی از خوشبوها و خوش‌قیافه‌های گیاهان هم به گرد پایشان نمی‌رسند.
عمادی متذکر شد: میوه به ویژه در فصل تابستان نباید از سبد خانوار حذف شود و میوه‌هایی نظیر هنداونه و طالبی باید به صورت مداوم در گرما مورد استفاده قرار گیرند.
وقتی از عصاره گیاه گلپر استفاده می‌کنیم، فعالیت ضد میکروبی به خوبی انجام می‌شود. قارچ کاندیدا به دلیل وجود مخمر رشد می‌کند. معمولاً باکتری‌های لاکتوباسیلوس به کنترل رشد مخمر کمک می‌کنند. اگر این اتفاق نیفتد، باید از عصاره گیاه گلپر استفاده کنید تا عفونت کاندیدا کاهش یابد.
دنی مورفی، هافبک سابق لیورپول، می‌گوید دکلان رایس در گفتگو با او از جادوی خاص میکل آرتتا صحبت کرده است.
بررسی‌ها نشان داده خوردن این میوه به دلیل داشتن بتاکاروتن فراوان و به خصوص ترکیبی به نام کریپتوگزانتین، ریسک ابتلا به سرطان رحم را پایین می‌آورد.
چای گل محمدی برای مقابله با انواع مشکلات تنفسی ناشی از سرماخوردگی و آنفلوانزا مفید است. بنابراین توصیه می شود با فرا رسیدن روزهای سرد سال از این چای غافل نباشید.
زیتون میوه‌ای است که دارای خواص بسیار زیادی بوده و اثر مثبت آن در تامین سلامت قابل توجه است؛ به طوری که سودمندی‌های فراوانی برای اعضای مختلف بدن دارد. در این مطلب با خواص جادویی زیتون و روغن زیتون آشنا می‌شوید.
شاید مشهورترین شایعه درباره جیوه قرمز ماجرای چرخ خیاطی‌های حاوی این ماده جادویی باشد. بر اساس این شایعه دیگر لازم نبود برای یافتن جیوه قرمز دنبال خفاش‌ها راه بیفتید یا درون اهرام مصر را بکاوید، کافی بود که صاحب خوش شانس نوعی خاص از چرخ خیاطی باشید تا به این گنج گرانبها برسید.
جینسینگ به ریشه یک نوع گیاه اشاره دارد که بومی مناطق شرق آسیا و شمال آمریکاست که برای هزاران سال به عنوان یک گیاه جادویی برای حفظ سلامتی و افزایش طول عمر شناخته می‌شد و طبقات بالای جامعه از آن استفاده می‌کردند.
سیاه دانه به دلیل وجود ماده تیموکنیم که ترکیب اصلی فعال آن است، پتانسیل دارویی و دارای فعالیت آنتی اکسیدانی، ضد التهاب، ضد سرطان، ضد درد و میکروبی بسیار بالایی است؛ ولی باید توجه داشت که مصرف آن برای برخی از افراد از جمله زنان باردار و افراد با فشار خون پایین توصیه نمی‌‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ