یک رسانه‌ آمریکایی اعلام کرد دولت بایدن اخیراً معافیت‌های تحریمی صادر کرده که به دولت عراق اجاز می‌دهد بدهی برق خود به ایران را پرداخت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه عراقی مدعی شد که بسته بودن پنجره استقلال، باعث مشکل برای ثبت قرارداد بازیکن عراقی این تیم شده است.
وزارت خارجه مولداوی، سفیر روسیه در این کشور را جهت ادای پاره‌ای توضیحات درباره ادعای فعالیت جاسوسی مسکو در مولداوی، احضار خواهد کرد.
وزارت خارجه مولداوی، سفیر روسیه در این کشور را جهت ادای پاره‌ای توضیحات درباره ادعای فعالیت جاسوسی مسکو در مولداوی، احضار خواهد کرد.
یک رسانه عراقی مدعی شد باشگاه پرسپولیس به ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق پیشنهادی بیش از ۵۰۰ هزار دلار داده است.
یک رسانه عراقی مدعی شد باشگاه پرسپولیس به ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری داده است.
رسانه اماراتی مدعی شد که مهدی قایدی تمایل دارد تا به حضور در استقلال ادامه دهد.
براساس ادعای یک رسانه آمریکایی، دولت این کشور تمایلی ندارد تا از انگلیس تبعیت کرده و برای اوکراین موشک کروز تامین کند.
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره ادعای یک رسانه آمریکایی مبنی بر گفتگوی با شرکایش درباره توافق موقت با ایران، گفت که ما در در تماس دائمی با متحدان و شرکای خود درباره ایران هستیم.
یک رسانه فرانسوی مدعی است لیونل مسی به صورت جدی به بازگشت به بارسلونا فکر می‌کند و معتقد است بازگشت به بلوگرانا برای او فرصتی طلایی خواهد بود.
یک رسانه بلژیکی که به انتشار اخبار شارلوا می پردازد، از دعوت حسین زاده به تیم ملی خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه همچنین در مورد مطالب مطرح شده در ارتباط با توافق ایران و عربستان در نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال و طرح این ادعا از سوی این رسانه که قرار است فعالیت شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال در پی توافق ایران و عربستان تعطیل شود، گفت: توافق صورت گرفته بین ایران و عربستان در چارچوب مذاکرات محرمانه و عالی انجام شده است. عموماً رسانه‌ها در مورد این توافق‌ها به گمانه‌زنی رسانه‌ای می‌پردازند، ولی شما این حق را به سخنگوی وزارت خارجه بدهید که در مورد گمانه‌زنی رسانه‌ای اظهار نظر نکند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست هفتگی خود با خبرنگاران نیز در مورد ادعای رسانه آمریکایی در مورد تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا با وساطت قطر گفت: در مورد مذاکرات غیرمستقیم وجود دارد و ما هم تایید کنیم و تبادل زندانیان با واسطه صورت گرفته و در حال انجام بود که با بدعهدی آمریکا انجام نشده است.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به انتشار گزارش یک رسانه آمریکایی درباره کشف اورانیوم غنی شده با خلوص بیش از ۸۰ درصد در ایران واکنش نشان داد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان به ادعای آمریکا درباره تعلیق موقت و جزئی تحریم ها علیه سوریه به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان در این کشور واکنش نشان داد.
یک رسانه انگلیسی در روایتی که همه بخش‌های آن از سوی برزیل مورد تأیید قرار نگرفت مدعی شده برزیل تحت فشار آمریکا پهلوگیری دو ناو ایران در بندر ریو را به تأخیر انداخته است.
این ادعا در حالی رسانه ای شد که مقام های تهران اعلام کردند که پدافند هوایی ایران حمله سه کوادکوپتر کوچک به کارخانه مهمات سازی در شهر اصفهان، در مجاورت سایتی که به ادعای وال استریت ژورنال هدف تحریم های آمریکا قرار دارد را رهگیری و خنثی کرده است.
بر اساس ادعای روز پنج‌شنبه یک شبکه ماهواره‌ای، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست‌کم سه بار طی دو ماه گذشته با سعید ایروانی، سفیر ایران در سازمان ملل در نیویورک دیدار داشته است. این رسانه نزدیک به عربستان سعودی برای تایید ادعای خود به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اشاره کرده است که گفت هرگاه منافع آمریکا ایجاب کند، برای ارسال پیام‌های خاص و قاطعانه به ایران، راه‌هایی برای ارتباط داریم. با این حال نمایندگی ایران در سازمان ملل اخبار منتشرشده مبنی بر این دیدار را نادرست دانسته است.
بنا به ادعای یک رسانه آمریکایی، نیروهای اوکراینی برنامه ترور یکی از فرماندهان ارشد ارتش روسیه را طرح ریزی کرده بودند.
طبق ادعای خبرنگار رسانه آمریکایی، علی کریمی و خانواده‌اش به‌زودی به آمریکا مهاجرت می‌کنند.
طبق ادعای خبرنگار رسانه آمریکایی، علی کریمی و خانواده‌اش به‌ زودی مهاجرت می‌کنند.
مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی خطیب مسجد مکی زاهدان در توئیتر مدعی شد: «اخباری مبنی بر تعرض جنسی به زندانیان زن در رسانه‌ها بازتاب یافته و روایت برخی از زندانیان مؤید این امر است.»  این ادعای عبدالحمید که تکرار مواضع اخیر یک رسانه مشهور امریکایی است، درحالی مطرح شده که اساساً CNN نیز در گزارش خود بدون ارائه مستندات، مدعی شده بود که منبع ادعای او افراد ناشناس هستند.
مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی خطیب مسجد مکی زاهدان در توئیتر مدعی شد: «اخباری مبنی بر تعرض جنسی به زندانیان زن در رسانه‌ها بازتاب یافته و روایت برخی از زندانیان مؤید این امر است.»  این ادعای عبدالحمید که تکرار مواضع اخیر یک رسانه مشهور امریکایی است، درحالی مطرح شده که اساساً CNN نیز در گزارش خود بدون ارائه مستندات، مدعی شده بود که منبع ادعای او افراد ناشناس هستند.
فرماندهی مرکزی نیروهایی آمریکایی سنتکام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «یک قایق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز ۵ دسامبر یک اقدام غیر حرفه‌ای را علیه کشتی های امریکایی در تنگه هرمز به انجام رسانده است.»
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست صمیمانه با آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی، خبرنگاران تحریم شده صدا و سیما از جانب آمریکا، انگلیس و کانادا بر حمایت قاطع دستگاه سیاست خارجی از جامعه رسانه‌ای کشور تاکید کرد. امیرعبداللهیان گفت: تحریم شما نشان می‌دهد که کارتان تاثیرگذار بوده است و حال آن که امریکایی‌ها و برخی کشور‌های غربی، مدعی حمایت از رسانه آزاد هستند و برای چند صدمین بار در عمل نشان دادند که این اظهارات شان، کاملا متناقض و دوگانه است و کاملا خلاف ادعای شان عمل می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ