ترکیب اصلی دو تیم منچسترسیتی و سویا که از ساعتی دیگر در یونان در سوپرجام اروپا به مصاف هم می‌روند اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، در اولین دیدار فصل جدید میهمان برنلی است.
هادی محمدی برای رسیدن به ترکیب اصلی سپاهان کار بسیار سختی را در پیش دارد.
علی نعمتی بازیکنی بود که پس از بازگشت وحید امیری به میادین کار بسیار سختی برای حضور در ترکیب اصلی داشت.
ترکیب اصلی دو تیم بایر لورکوزن و آاس رم که در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا به مصاف هم می‌روند اعلام شد.
پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی ترکیب اصلی دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید را برای دیدار امشب در برگشت نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ اعلام کردند.
بعید است مرحله دوم این رقابت‌ها هم مرحله سختی برای شهداب تلقی شود که در این دوره با چند ستاره نامی پا به این رقابت‌ها گذشته است. ستاره این تیم سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی ایران است که به‌طور بسیار واضحی سطحش از این رقابت‌ها بالاتر است و مربی تیم هم رغبت نمی‌کند در تمامی دیدار‌ها از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند
دکتر محمد هاشمی، بیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران می‌گوید: رژیم غذایی اصولی که مبتنی بر مصرف همه گروه های غذایی و عدم حذف وعده های غذایی اصلی در کنار داشتن برنامه تحرکی روزانه است ، کاهش وزن متعادلی بین نیم تا ١ کیلو در هفته را بدنبال خواهد داشت . کاهش وزن سریع و در مدت کوتاه با رژیم های غذایی کم کالری با عوارضی از جمله بروز سوء تغذیه، تحلیل ماهیچه ها و از همه مهم تر، افت سطح متابولیسم بدن همراه است. به این ترتیب نه تنها در ادامه به سختی می توان از رژیم های غذایی نتیجه گرفت بلکه شخص با افزایش وزنی به مراتب بیش از گذشته نیز مواجه خواهد شد. منبع: خبرآنلاین
ترکیب رسمی دو تیم میلان و اینتر برای دربی اروپایی و جدال دو تیم در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.
ترکیب اصلی دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی که از ساعتی دیگر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند اعلام شد.
رئال مادرید و اوساسونا امشب در فینال کوپا،دل ری در ورزشگاه المپیک سویل به مصاف هم می‌روند.
آرسنال امشب در دیداری حساس از هفته سی و چهارم لیگ برتر میزبان چلسی است.
پپ گواردیولا و توماس توخل، ترکیب اصلی خود برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را مشخص کردند.
وحدت حنانوف که یکی از بازیکنان جوان و خوب پرسپولیس در این فصل بوده کار سختی برای حضور دوباره در ترکیب اصلی سرخ‌ها دارد.
کارلو آنچلوتی می گوید که انتخاب ترکیب اصلی تیمش برای بازی برابر بارسا در بازی چهارشنبه شب یکی از دشوارترین کارهای ممکن است.
مهاجم ایرانی هال سیتی یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل برنلی است.
سرمربی تیم ملی فوتبال هال سیتی تاکید کرد که تا زمان بازگشت اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی به ترکیب اصلی تیمش سه هفته دیگر زمان لازم است.
کادر فنی تیم فوتبال سپاهان کار سختی برای انتخاب ترکیب اصلی مقابل فولاد خوزستان دارد.
ربیع خواه که جز بازیکنان کم حاشیه و آرام فوتبال محسوب می‌شود، حال در سمتی متفاوت قرار گرفته و باید دید آیا خودش را در ترکیب اصلی تیم قرار خواهد داد یا از کنار زمین تیم دریا بابل را هدایت می‌کند؟
مانوئل آکانجی، مدافع سوئیسی منچسترسیتی، که امسال تابستان به این تیم پیوست می‌گوید راه‌ یافتن به ترکیب اصلی سیتی یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا است.
بروسیا دورتموند شرایط سختی را در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا و لیگ قهرمانان تجربه می‌کند و بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
پپ گواردیولا بسیار خوشحال است که ارلینگ هالند و جولین آلوارز را در اختیار دارد و وعده داد که از آنها همزمان در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.
یحیی گل‌محمدی در حالی که مهاجم خارجی تیمش هنوز به مرز آمادگی نرسیده، کار سختی برای انتخاب 11 بازیکن اصلی دارد.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش دارد اما ممکن است در یک صورت به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود.
علی نعمتی کار سختی برای حفظ جایگاهش در ترکیب اصلی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ