باشگاه الهلال عربستان ساعتی پس از برگزار معارفه رسمی نیمار از یک خرید بزرگ دیگر رونمایی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الکساندر میتروویچ، خرید جدید باشگاه الهلال عربستان وارد ریاض شد.
الکساندر میتروویچ مهاجم فولام بمب بعدی الهلال باشگاه متمول عربستان خواهد بود.
الهلال همچنان به دنبال یک مهاجم است و مذاکرات با فولام برای به خدمت گرفتن السکاندر میتروویچ را از سر گرفته و پیشنهاد جدیدی به این باشگاه انگلیسی ارسال کرده است.
الکساندر میتروویچ، ستاره صربستانی فولام فاش کرده است که بخاطر هم وطنش نواک جوکوویچ حاضر است با هر کسی، حتی کل تیمش درگیر شود.
باشگاه الهلال عربستان در سومین تلاش برای جذب الکساندر میتروویچ در آستانه رسیدن به موفقیت قرار دارد.
باشگاه الهلال با الکساندر میتروویچ به توافق رسیده و اکنون تنها پاسخ مثبت فولام باقی مانده است.
توتو مرکاتو از توافق نهایی باشگاه الحتا با الکساندر مرکل، مدافع میلان خبر داد.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد با مهار ضربه پنالتی الکساندر میتروویچ مانع از افزایش برتری فولام در نیمه اول شد.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، از این که برای مدتی طولانی با روبرتو فیرمینو هم بازی بوده ابراز خوشحالی کرد.
الکساندر میتروویچ، ستاره صربستانی فولام، به دلیل هل دادن داور دیدار این تیم مقابل منچستریونایتد که دو هفته پیش برگزار شد با محرومیت 8 هفته‌ای مواجه شد.
مارکو سیلوا، سرمربی فولام و الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی این تیم، از رفتار خود در بازی با منچستریونایتد اظهار پشیمانی کردند.
اتحادیه فوتبال قصد دارد الکساندر میتروویچ، مهاجم فولام، را به دلیل هل دادن داور بازی دیشب این تیم مقابل منچستریونایتد به شدت مجازات کند و احتمالا محرومیت سنگینی در انتظار او است.
مارکو سیلوا، سرمربی فولام، که خودش امشب در بازی مقابل یونایتد به دلیل اعتراض به داور اخراج شد از الکساندر میتروویچ که او هم در این مسابقه اخراج شد خواست احساساتش را کنترل کند.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، در آستانه بازی تیمش با منچستریونایتد می‌گوید قهرمانی شیاطین سرخ در جام اتحادیه برایش تلخ بوده و نمی‌توانسته جام را در دستهای آنها تماشا کند.
الکساندر لوکاشنکو گفت: ما هیچ جرم سیاسی در قانون نداریم! هیچ جرمی نیست که به اتهامش آدم‌ها را تحت تعقیب قرار داده باشیم. اصلا نداریم.
رئیس‌ جمهور بلاروس امروز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پیام‌ تبریکی خطاب به سید ابراهیم رئیسی اعلام کرد که در صدد سفر به ایران است.
الکساندر پاتو هنوز از پیوستن به چلسی پشیمان است و اعتقاد دارد باشگاه لندنی او را قریب داد.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، بعد از دومین شکست پیاپی این تیم در لیگ برتر که دیشب مقابل لیدز اتفاق افتاد می‌گوید شکی نیست که لیورپول مشکل دارد.
الکساندر کولاروف، ستاره سابق منچسترسیتی، می‌گوید پپ گواردیولا بدون شک با این تیم فاتح لیگ قهرمانان خواهد شد.
ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول، از این که توانسته است پاسخ انتقادهای اخیر را بدهد خوشحال است.
ویدئویی در کانال تلگرامی نزدیک به دفتر مطبوعاتی رئیس جمهور بلاروس منتشر شده است که او را در حال خرد کردن هیزم نشان می دهد و می گوید که اجازه نمی دهد اروپا یخ بزند.
الکساندر میتروویچ، مهاجم صرب فولام، که هفته پیش دو بار دروازه لیورپول را باز کرده بود در مقابل ولوز عملکردی ضعیف داشت.
که ارسال از سمت راست باعث شد الکساندر میتروویچ با پروازی بلند و ضربه سر دقیق و فنی خود دروازه آلیسون بکر را باز کند. البته به نظر می‌رسید این بازیکن هنگام بلند شدن ترنت الکساندر آرنولد را هل داد و مانع پرش مدافع لیورپول برای دفع توپ شد.
الکساندر میتروویچ، مهاجم 29 ساله و صربستانی فولام، در شرایطی مشکوک موفق شد گل اول این تیم را برابر لیورپول به ثمر برساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ