اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاپنی‌ها که چندی پیش شایعه شده بود ممکن است با ترکیب اصلی به ایران سفر نکنند، گمانه‌زنی‌ها را برعکس کرده و با تمام قدرت خودشان را به ارومیه رسانده‌اند. این تیم صبح دیروز با ۱۵ بازیکن وارد ارومیه شد تا در نهایت ۱۴ بازیکن این تیم پس از ثبت‌نام نهایی در مسابقات شرکت کنند. نکته درخور توجه درباره فهرست ژاپن این است که تمامی نفراتی را که در لیگ ملت‌های جهان داشتند، با خود به ارومیه آورده‌اند
کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان جدید رئال مادرید، امیدوار است که در ترکیب این تیم بدرخشد و در سانتیاگو برنابئو ماندنی شود.
بازگشت ایران و عربستان به مناسبات دوجانبه با بازگشایی سفارتخانه‌ها و سرکنسولگری‌ها، نقطه عطفی در بن‌بست روابط دو قدرت خاورمیانه است که می‌تواند دربردارنده یک ارزش استراتژیک نیز باشد و آن شکل‌دهی به همکاری‌های منطقه‌ای میان بازیگرانی است که از «منازعه-رقابت-همکاری» تهران و ریاض متاثر می‌شوند. در همین چارچوب، سفیر ایران در عربستان که روزهای پایانی هفته جاری وارد ریاض می‌شود و ماموریت دیپلماتیک خود را آغاز می‌کند، در گفت‌وگویی به ابعاد و زوایای احیای روابط جمهوری اسلامی و پادشاهی سعودی پرداخت.
بازگشت ایران و عربستان به مناسبات دوجانبه با بازگشایی سفارتخانه‌ها و سرکنسولگری‌ها، نقطه عطفی در بن‌بست روابط دو قدرت خاورمیانه است که می‌تواند دربردارنده یک ارزش استراتژیک نیز باشد و آن شکل‌دهی به همکاری‌های منطقه‌ای میان بازیگرانی است که از «منازعه-رقابت-همکاری» تهران و ریاض متاثر می‌شوند. در همین چارچوب، سفیر ایران در عربستان که روزهای پایانی هفته جاری وارد ریاض می‌شود و ماموریت دیپلماتیک خود را آغاز می‌کند، در گفت‌وگویی به ابعاد و زوایای احیای روابط جمهوری اسلامی و پادشاهی سعودی پرداخت.
گزا روهریگ بازیگر مجار در این فیلم در نقش «مسیح»، ماتیاس اسخونارتس بازیگر بلژیکی در نقش «پتروس»، توفیق برهم بازیگر فلسطینی در نقش «یوحنا»، مارک رایلنس بازیگر بریتانیایی در نقش «شیطان» و لیلا حاتمی در نقش «مریم مجدلیه» ظاهر شده‌اند. همایون ارشادی دیگر بازیگر ایرانی این فیلم است. متیو کازویتس بازیگر فرانسوی این فیلم هم به تازگی گفته است مالیک روزی ۵ ساعت فیلمبرداری می‌کرد و ۳ هزار ساعت فیلم برای تدوین وجود دارد. هنوز روشن نیست پس از تدوین کدام شخصیت‌ها در فیلم باقی می‌مانند چون مالیک پس از تدوین «خط باریک سرخ» همه نقش بیلی باب تورنتون، میکی رورک، ویگو مورتنسن و بیل پولمن را حذف کرد. همین بلا سر بازیگران «به سوی شگفتی» هم آمد و همه بازی جسیکا چستین و بری پیپر حذف شد. کریستین بیل هم همین تجربه را برای «ترانه به ترانه» دارد.
بررسی نقشه‌های آمریکا برای ایجاد تشکیلات شبه نظامی جدید در سوریه و وعده مقاومت لبنان برای نابودی رژیم صهیونیستی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
شیطنت عجیب افرادی که قصد دامن زدن به حواشی کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن را داشتند مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته است.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: نقشه راه جدید بانک مرکزی برای اصلاح ساختار ها تدوین شده است.
استقلال در این سال‌ها همیشه پدیده‌های جوان و جدیدی داشته است؛ سرمایه‌هایی که اگر قدر ببینند شاید رویای قهرمانی را هم تعبیر کنند.
باشگاه پاری سن ژرمن تمام تلاشش را به کار گرفته تا بتواند واکنشی از کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، بگیرد.
بارسلونا قصد دارد عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، را روبروی هواداران بارسلونا قرار دهد تا به نوعی تصمیمش را تلافی کرده باشد.
روزنامه آرمان ملی تاکید کرده که سکوت احمدی‌نژادی‌ها،‌ تلاشی برای راه یافتن به مجلس است.
بنابراین نباید سکوت احمدی‌نژادی‌ها را ساده تعبیر کرد. برخی هدف او را فضاسازی برای راه یافتن یارانش به مجلس دوازدهم می‌دانند بنابراین به نحوی رفتار می‌کند که حاشیه‌ای برای آن‌ها ایجاد نشود.
دروازه بان سابق تیم ملی بعد از چند فصل سخت حالا در شرایطی قرار دارد که ممکن است سال متفاوتی را برایش رقم بزند.
دورتموند در میان باشگاه های بوندسلیگا بیشترین ظرفیت را در ورزشگاهش وستفالن برای تماشاگران دارد.
کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که این متهم در در شهرهای مختلف با نقش پردازی های شیادانه خود را به عوان سردار به سوژه هایش که بیشتر زنان بودند نزدیک کرده و پس از اعتماد سازی به بهانه ازدواج ، فروش حواله خودرو، دریافت وام زنان را در تور شیطانی خود گرفتار کرده است.
۹ زن با حضور در اداره پلیس از این مرد شیطان صفت که با نقش پردازی و با تهدید دست به اقدام شوم و کلاهبرداری زده بود شکایت کردند و تحقیقات برای شناسایی دیگر طعمه‌های این مرد در دستور کار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.
مرد شیطان صفت با فریب زنان راننده خودروی آن‌ها را متوقف و نقشه شیطانی‌اش را اجرا می‌کرد.
جامعه مدرسین در بیانیه‌ای تاکید کرد: سیاستی فاجعه بار و شیطانی در بعد جهانی در کار است تا با حیازدائی در جوامع بشری و عناوین جذابی، چون آزادی زنان و حقوق زن، قید و بند‌های حافظ کرامت زن را از بین ببرد. در پروژه ترویج مفاسد اخلاقی و حجاب ستیزی در ایران، دستان جبهه استکبار و نقش سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن به وضوح دیده می‌شود.
«سولماز» که خودش با پسری جوان رابطه دوستی داشت، آن قدر احساسات و عواطف مرا برانگیخت که فکر می‌کردم فقط با ازدواج می‌توانم از این شرایط رهایی یابم. خلاصه با نقشه «سولماز» من هم با پسر ۲۴ ساله‌ای که از دوستان دوست پسر او بود، تلفنی آشنا شدم و بدین ترتیب روابط خیابانی من و «عظیم» به دیدار‌های پنهانی کشید و زمانی به خود آمدم که دیگر هستی و عفتم را از دست داده بودم و چاره‌ای جز ادامه این ارتباط شیطانی نداشتم تا شاید «عظیم» با من ازدواج کند.
متهم پرونده سرقت‌های عابر بانک، پس از جلب اعتماد طعمه خود، چنین وانمود می‌کرد که تشنه یا گرسنه است! سپس از راننده‌ای که فریب عشوه‌های شیطانی را خورده بود، تقاضا می‌کرد تا برای او آبمیوه، پیتزا یا ساندویچ بخرد. او در ادامه نقشه اش بلافاصله پشت سر راننده از خودرو پیاده می‌شد؛ و در فروشگاه کنار وی می‌ایستاد هنگامی که راننده رمز کارت بانکی را با صدای بلند به فروشنده می‌داد تا بهای خرید آبمیوه یا اغذیه را بپردازد، او بی درنگ شماره رمز را حفظ و بعد یادداشت می‌کرد.
رئیس جمهور روسیه هشدار داد که تلاش‌ها برای تغییر و بازخوانی نقش مسکو در پیروزی در جنگ جهانی دوم، راه را برای احیای «ایدئولوژی کشنده نازیسم» هموار می‌کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کودک ربایی به خاطر سرقت طلا/ اشتباه شیطانی!/ راز قتل قدیمی در پرونده سارق تیزرو لو رفت/ دزد سابقه دار با ۴۵ فقره سرقت به چنگ پلیس افتاد/ نقشه شیطانی نگهبان پارک برای تعرض به زنان/ ماجرای دزدی با ۶۰ سابقه کیفری!/ محاکمه زن کارتن‌خواب به اتهام قتل پسر ۴ ساله
مهرماه امسال زن جوانی به اداره پلیس رفت و گفت: در کنار پارکی در منطقه مینی‌سیتی بودم که ناگهان مرد جوانی به سراغم آمد و از من ساعت پرسید، همین که سرم را پایین گرفتم تا ساعت را به او بگویم ناگهان چاقویی روی گلویم قرار داد و مرا به زور به داخل اتاقک نگهبانی کشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ