لندر اینسایت ناسا در ماه می سال جاری میلادی زلزله ای به وسعت ۴.۷ را در مریخ ردیابی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رحیم استرلینگ در حال ساخت عمارتی مجلل است که بعد از پایان حدود 8 میلیون یورو ارزش خواهد شد.
عمارت جدید هری کین در حال تبدیل شدن به یکی از رویایی ترین ملک های لندن است.
این موضوع که آیا باید مسواک خود را قبل از قرار دادن خمیردندان روی برس آن خیس کنید یا آن را خشک نگه دارید، بحثی است که اختلاف نظر‌هایی درباره آن وجود دارد با این حال دکتر «ساحیل پاتل»، متخصص کلینیک «مارلیبون اسمایل» در لندن خیس کردن مسواک را توصیه نمی‌کند، زیرا معتقد است که خمیر دندان را رقیق می‌کند.
صفحات سومالی و نیوبین هم در حال فاصله گرفتن و جدا شدن از صفحه عربی در بخش شمالی هستند. طبق اعلام انجمن زمین‌شناسی لندن، این صفحات در منطقه آفار اتیوپی با هم تلاقی می‌کنند و یک سیستم شکاف Y شکل ایجاد می‌کنند.
روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی نوشت که پیش‌بینی می‌شود آمریکا به زودی کار تخلیه نفت از یک نفتکش ایرانی را که پیشتر توقیف کرده بود، آغاز کند. این کشتی در حال حاضر، در سواحل تگزاس لنگر انداخته است.
اعضای تیم منچسترسیتی بعد از فتح چمپیونزلیگ در استانبول به لندن برگشتند.
جود بلینگام، ستاره دورتموند، در حال انجام مذاکرات نهایی با سران رئال مادرید در لندن است.
تظاهرات گسترده مردمی در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم نوار غزه در شهر لندن در حال برگزاری است.
تظاهرات گسترده مردمی در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم نوار غزه در شهر لندن در حال برگزاری است.
در پیامی که روز دوشنبه در حساب کاربری توئییتر سفارت کشورمان منتشر شد آمده است: «با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اخیراً در ویدیوئی مغرضانه که در فضای مجازی پخش شده به دروغ ادعا شده‌است که دیپلمات‌ها یا خانواده‌های اعضای این سفارت درماه مبارک رمضان بعنوان مسافر و در حال صرف غذا هستند.»
چلسی امشب در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف لستر رفت و موفق شد حریفش را 3-1 شکست دهد.
وزیر دفاع انگلیس می گوید که لندن درباره ارسال یا عدم ارسال جنگنده به اوکراین تصمیم نهایی را نگرفته است.
یک کشتی نفت‌کش تایلندی که در رودخانه «مائه کلونگ» لنگر انداخته و در حال عملیات تعمیر و نگهداری بود، طعمه انفجار شد.
حال جانلوکا ویالی رو به وخامت گذاشته و با بازگشت سرطان، او در کلینیکی در شهر لندن بستری شده است.
صفحه‌نمایش برای والدین پرمشغله، به‌ویژه آن‌هایی که هیبریدی کار می‌کنند، یک موهبت است؛ فرزندتان را جلوی یک ویدیو می‌نشانید و فرصتی پیدا می‌کنید تا به یک همکار زنگ بزنید، ظرف‌ها را بشویید یا حتی دوش بگیرید. با این حال، دکتر جین شینسکی، رئیس آزمایشگاه کودک، که یادگیری و حافظه نوزادان را در دانشگاه لندن مطالعه می‌کند، می‌گوید که قبل از دو و نیم سالگی، کودکان از هر چیزی که روی صفحه می‌بینند چیز زیادی یاد نمی‌گیرند. آن‌ها در درک سخنان مشکل دارند و ارتباط رویداد‌های روی صفحه را با زندگی واقعی نمی‌فهمند.
چارلز سوم که در مقابل ساختمان شهرداری در لوتون، در ۴۶ کیلومتری شمال لندن، در حال ملاقات با مردم بود هدف حمله با تخم مرغ قرار گرفت.
اولنا زلنسکا همسر رئیس جمهور اوکراین در سفر به لندن مورد استقبال آکشاتا مورتی همسر ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس قرار گرفت. زلنسکا برای شرکت در کنفرانس پیشگیری از خشونت جنسی در جنگ به لندن رفته است. زلنسکا خواستار واکنش جهانی به استفاده از خشونت جنسی به عنوان یک سلاح شد و گفت دادستان‌های اوکراین در حال بررسی بیش از ۱۰۰ جنایت توسط سربازان روسی هستند.
ساکنان پایتخت انگلیس با برگزاری تظاهرات، به اوضاع بد معیشتی و سیاست های اقتصادی دولت اعتراض کردند.
افزایش تعداد روباه‌ها در شهر لندن، دانشمندان انگلیسی را به تحقیقات بیشتر درخصوص این گونه واداشته است، طبق تحقیقات انجام شده توسط پروفسور داون اسکات، رئیس اجرایی دانشکده علوم حیوانات، روستایی و محیطی دانشگاه ناتینگهام ترنت، افزایش تعداد روباه‌ها منجر به افزایش تعارضات آن‌ها با گربه‌ها شده است و اکثر مواقع در این رقابت، گربه‌ها برنده می‌شوند.
نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه انقلاب چون زنده است، دشمن دارد گفت: آمریکایی‌ها اذعان می‌کنند که این انقلاب هر روز در حال پیشروی است و در مقابل، آن‌ها مجبور به عقب‌نشینی از مواضع خود هستند و حتی نگرانند که مبادا ایران دستور تشکیل حزب‌الله در لندن و واشنگتن را بدهد.
تا به حال هیچ کس صدای برخورد یک شهاب سنگ به سیاره دیگر را نشنیده است. این درحالی است که لندر «اینسایت» ناسا امواج صوتی از برخورد صخره فضایی با مریخ را ثبت کرده است.
در شمال شرق لندن درون ساختمان با نمای بتنی ساده چندین نفر با سخت کوشی در حال بریدن، دوخت و طراحی مجدد یونیفورم‌های اعضای خاندان سلطنتی و کارکنان دربار بریتانیا در دوره تازه کنونی هستند.
پس از اعلام خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم، دولت لندن به مدت ۱۰ روز عزای عمومی اعلام کرد. گفته شده عزای عمومی در انگلیس تا زمان خاکسپاری الیزابت دوم طی ۱۰ روز آینده ادامه خواهد داشت. شامگاه پنجشنبه درگذشت ملکه الیزابت دوم تائید شد. او طی هفتاد سال گذشته تاج و تخت سلطنت در انگلیس را در در اختیار داشت و دوره او به عنوان طولانی‌ترین دوره پادشاهان در انگلیس یاد می‌شود، سرانجام در سن ۹۶ سالگی درگذشت. الیزابت دوم در ۶ فوریه ۱۹۵۲ به تاج و تخت نشست. در طول سلطنت ۷۰ ساله خود، استعمارزدایی و استقلال بیش از ۲۰ کشور از انگلیس را نظاره کرد و در حال حاضر نیز پس از او فرزند ارشدش، چارلز ۷۳ ساله پادشاه انگلیس خواهد بود.
مصرف این ماده توهم‌زا با بقیه موادی که اسم‌شان را تا به حال شنیده‌اید، کمی تفاوت دارد. اول از همه، آن را در طبیعت می‌خورند و در زمان مصرف آهنگ‌های خاصی پخش می‌شود و دوم اینکه مصرف‌کننده‌ها یک لیدر دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ