در شمال شرق لندن درون ساختمان با نمای بتنی ساده چندین نفر با سخت کوشی در حال بریدن، دوخت و طراحی مجدد یونیفورم‌های اعضای خاندان سلطنتی و کارکنان دربار بریتانیا در دوره تازه کنونی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با استفاده از قوطی‌های فلزی نوشابه بمب‌های کوچکی ساخته‌اند و برای ساخت پایدارکننده دم و اتصال آن‌ها با نارنجک درون قوطی از فناوری چاپ سه‌بعدی بهره برده‌اند. این بمب‌های کوچک با استفاده از یک میکرو پهپاد ساده تبدیل به پهپادهای انتحاری مینیاتوری هم می‌شوند.
این جت خصوصی شرکت فرانسوی داسو "فالکون ۱۰ ایکس" نام دارد هواپیمایی مجلل و ۷۵ میلیون دلاری که قرار است از سال ۲۰۲۵ میلادی پرواز کند و لقب "پنت هاوس آسمان ها" را از آن خود کرده و با بمباردیه گلوبال ۷۵۰۰ مقایسه می‌شود.
یکی از مهم‌ترین یافته‌های درون غار تئوپترا، بقایای یک دختر ۱۵ تا ۱۸ ساله بود که ۷ هزار سال قبل از میلاد در یونان زندگی می‌کرد. پس از سال‌ها کار فشرده، در سال ۲۰۱۸ چهره این نوجوان توسط دانشمندان بازسازی و نام «آوگی» (سپیده دم) برای او انتخاب شد.
باستان‌شناسان حین حفاری در استان هوآرال پرو، مقبره‌ای کشف کردند که متعلق به یک شخص اشرافی از فرهنگ چانکای است. درون این مقبره اشیائی منحصر به فردی از جمله یک پارو و مجسمه‌های عجیب کشف شده است.
محققان در آزمایشگاه، نمونه‌هایی از بی‌مهرگان دریایی را که درون زباله‌ها زندگی می‌کردند بررسی کردند و از تنوع این موجودات بسیار شگفت‌زده شدند. حتی برخی از این موجودات، مانند شقایق دریایی، شروع به ساختن خانه‌های پلاستیکی خود با استفاده از زباله‌هایی مانند بطری‌ها کرده بودند.
میلیون‌ها نفر بین قرن ۱۶ تا سال ۱۹۶۰ فریب «صنعت نمایش انسان» را خوردند و در باغ وحش‌های انسانی به انسان‌های درون نمایشگاه‌ها خیره شدند.
سال ۲۰۱۸، باستان‌شناسان نخستین مدرک متقاعدکننده‌ای را کشف کردند که نشان میداد ساکنان هرکولانیوم مرگ وحشتناکی را تجربه کردند: بافت نرم بدن آن‌ها و خونشان در اثر مجاورت با حرارت بسیار شدید فوارن آتشفشان جوشید و جمجه‌هایشان از درون منفجر شد.
این قایق تفریحی دارای یک آشیانه بالگرد و گاراژ‌های مختلفی می‌باشد. هم چنین، فضای لازم برای قرار دادن اسباب بازی‌های آبی در آن قایق تفریحی نیز وجود دارند. این قایق تفریحی با بودجه ۸۰ میلیون یورویی ساخته می‌شود.
۱۳ هزار گونۀ شناخته شده از موجودات ریز دریایی وجود دارد؛ از یاقوت‌های دریایی آبی رنگ تا کرم‌های انگلی بسیار کوچک. بعضی از آن‌ها آزادانه شنا می‌کنند و بعضی‌های دیگر به یک گیاه یا حیوان دیگر چسبیده‌اند. بعضی از این انگل‌ها می‌توانند به درون رحم کوسه‌ها بروند و به جنین درون بدن آن‌ها بچسبند.
تصاویری از نمایی از درون کاکپیت جنگنده اف۱۸ در زمان برخاستن از روی ناو هواپیمابر را تماشا کنید. /خبرفوری
فدراسیون فوتبال ایران اقدام به انتشار عکس های خاص خبری از فضای درونی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
دانشمندان اخیرا سوسک فسیل‌شده‌ای با عمر ۳۰ میلیون سال درون یک تکه کهربا کشف کرده‌اند. جرج پوینار، حشره‌شناس و استاد کالج علوم OSU (دانشگاه ایالت اورگن) یک گونه سوسک جدید شناسایی کرده است.
اینجا یکی از ده‌ها پاتوق معتادان و کارتن‌خواب‌هایی است که متجاهر خطاب می‌شوند، متجاهران لامکانی که سال‌هاست خانه‌هایشان را درون کوله‌ای جا داده و شب را زیر سقف آسمان می‌گذرانند، پاتوقی نام آشنا برای رهگذران یکی از محلات قدیمی شرق تهران؛ اینجا معروف به پاتوق اتابک ـ مسگرآباد است.
علیرغم آن که گردشگران برای تماشای این مسجد هجوم می‌آورند ظهور مجدد آن از درون آب روستا‌های اطراف را به یاد آوارگی و بحران فزاینده آب می‌اندازد.
علیرغم آن که گردشگران برای تماشای این مسجد هجوم می‌آورند ظهور مجدد آن از درون آب روستا‌های اطراف را به یاد آوارگی و بحران فزاینده آب می‌اندازد.
کشتی World Europa دارای یک سرسره مارپیچ ۱۱ طبقه، هفت استخر، یک پارک آبی با فناوری مجازی به علاوه ۱۳ مکان غذاخوری است. هنگام قدم زدن تصاویر دلفین‌های باشکوهی در حال شنا کردن بالای سرتان روی یک صفحه ال‌ای دی ۳۲۵ متر مربعی دیده می‌شوند و حسی شبیه حس واقعی بودن شنای دلفین‌ها را منتقل می‌کنند.
جمعه ۲۲ مهرماه دو نیروی حافظ امنیت بسیجی به یک خودروی پراید با پلاک غیربومی مشکوک شده و آن را متوقف می‌کنند. افراد درون خودرو ناگهان به نیروهای بسیجی تیراندازی کرده و فرار می‌کنند.
سنگ قبر ناصرالدین شاه که پیکره‌ای از او را به نقش کشیده است، در گوشه‌ای از کاخ گلستان، معروف به «خلوت کریمخانی» نگهداری می‌شود. این سنگ در محفظه‌ای شیشه‌ای قرار داده شده که درون آن نیز اسکناس‌هایی انداخته شده است؛ صحنه‌ای که البته چندان ناآشنا به نظر نمی‌آید، اما نه در کاخ گلستان و در تابوت شیشه‌ای که از یک سنگ قبر با ارزش‌های هنری و تاریخی محافظت می‌کند.
سنگ قبر ناصرالدین شاه که پیکره‌ای از او را به نقش کشیده است، در گوشه‌ای از کاخ گلستان، معروف به «خلوت کریمخانی» نگهداری می‌شود. این سنگ در محفظه‌ای شیشه‌ای قرار داده شده که درون آن نیز اسکناس‌هایی انداخته شده است؛ صحنه‌ای که البته چندان ناآشنا به نظر نمی‌آید، اما نه در کاخ گلستان و در تابوت شیشه‌ای که از یک سنگ قبر با ارزش‌های هنری و تاریخی محافظت می‌کند.
در جریان بازی درون تیمی، بیرانوند و حسینی درون دروازه‌ها بودند در ادامه بیرانوند به دلیل مصدومیت جای خودش را به نیازمند داد.
هواداران اسپورتینگ، بنفیکا و... به طارمی القابی مانند غواص، شیرجه زن، استخر و... نسبت داده اند و با ساخت تصاویر ادیت شده از پرش‌های طارمی به درون استخر، او را به شبیه سازی متهم می‌کنند
ویدیویی دیده نشده از درون ضریح مطهر سقای کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) را ببینید.
مدیرمسئول همشهری نوشت: روشن است که ضارب هیچ ارتباطی با ایران ندارد. اندک سواد و تجربه امنیتی اجازه نمی‌دهد که در درون آمریکا ضارب مسلمان باشد، در صحنه راحت بماند. ارادتش به انقلاب اسلامی را در اکانتش مشهود و مستند کند و عامدانه رد پا بگذارد (اگر تصاویر منتشره درست باشد)، اما انگشت اتهام به سوی ما می‌آید.
ساخته ژان پیر مِلویل با بازی آلن دلون، یکی از آثار مهم در ژانر جنایی است که با تکیه بر اصول کلاسیک این ژانر و در عین حال، بهره گیری از پرداخت‌هایی که به نوعی امضای این کارگردان محسوب می‌شود، این فضا را به باورپذیرترین شکل ممکن پیش روی تماشاگر به تصویر می‌کشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ