وزیر دفاع انگلیس می گوید که لندن درباره ارسال یا عدم ارسال جنگنده به اوکراین تصمیم نهایی را نگرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سایت footballfancast با اعلام اینکه مهدی طارمی آرزوی بازی در انگلیس را در سر دارد از او به عنوان بهترین بازیکن حال حاضر آسیا یاد کرد.
مسی در حال حاضر در شبکه اجتماعی اینستاگرام تنها چهار تیم را دنبال می‌کند. این چهار تیم عبارتند از: بارسلونا از اسپانیا، نیولد اولد بویز از آرژانتین و منچسترسیتی و چلسی از انگلیس.
مارک کلاتنبرگ، داور مشهور انگلیسی که در حال حاضر رییس کمیته داوران مصر است، واکنش تندی به صحبت‌های رئیس سابق کمیته داوران مصر نشان داد‌.
باتلر نخستین زنی است که سکان این نهاد جاسوسی را برعهده می‌گیرد. وی در حال حاضر معاون رئیس ام‌آی۵ است و از ماه آینده کار خود را بi عنوان جانشین جرمی فلمینگ آغاز خواهد کرد.
ارزشمندترین تیم های ملی حال حاضر فوتبال دنیا در گرافیک زیر مشخص شده است. انگلیس، تیم بدون افتخار در چنددهه اخیر بالای فهرست قرار دارد
مهاجم سابق منچستریونایتد با ستایش از مارکوس رشفورد می‌گوید او در کنار امباپه بهترین بازیکن حال حاضر دنیا است و انگار از زمان جدایی رونالدو از شیاطین سرخ همه انرژی او به این مهاجم انگلیسی منتقل شده است.
وزیر دفاع انگلیس می گوید در حال حاضر موضوع توانایی دفاع اوکراین از خود در اولویت غرب قرار دارد.
ملی پوش انگلیسی منچستریونایتد با گلزنی در بازی امشب، آمار شگفت انگیز خود بعد از جام جهانی را ادامه داد.
مارکا ادعا می کند که جود بلینگام در حال حاضر نه علاقه ای به تمدید با دورتموند دارد و نه پیشنهاد منچسترسیتی را قبول خواهد کرد. او فقط رئال را می خواهد.
سرمربی کهنه کار آرژانتینی که در حال حاضر بدون تیم است، می تواند با یک تیم انگلیسی به عرضه مربیگری برگردد.
کرن با بیان این‌که انگلیسی‌ها و دو تابعیتی‌ها باید «صد در صد» ایران را ترک کنند، خواستار آن شد که تمامی شهروندان غربی که در حال حاضر در ایران حضور دارند، از «امن‌ترین راه» این کشور را ترک کند.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید تنها نگرانی او در حال حاضر بازی برابر آمریکا است.
یکی از چالشی‌ترین کارهای کی‌روش انتخاب ترکیب 11 بازیکن اصلی تیم ملی در سه مصاف خواهد بود که البته در حال حاضر مهم‌ترین کار انتخاب ترکیب مناسب برای دیدار با انگلیس است.
یکی از چالشی‌ترین کارهای کی‌روش انتخاب ترکیب 11 بازیکن اصلی تیم ملی در سه مصاف حتی خواهد بود که البته در حال حاضر مهم‌ترین کار انتخاب ترکیب مناسب برای دیدار با انگلیس است.
جیمی کاراگر معتقد است که انتظارات از انگلیس بالاست، با این حال، ساوت‌گیت باید بعد از جام جهانی از سمتش کنار برود.
ساکنان پایتخت انگلیس با برگزاری تظاهرات، به اوضاع بد معیشتی و سیاست های اقتصادی دولت اعتراض کردند.
مقام ارشد امنیتی دولت روسیه اعلام کرد سرویس‌های امنیتی آمریکا و انگلیس در حال جذب و استخدام عناصر سازمان‌های تروریستی بین‌المللی هستند تا آنها را برای کمک به کی‌یف، به اوکراین منتقل کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید که لازم نیست چیزی به اسم تیم ملی انگلیس اضافه کنم چون آنها همین حال حاضر هم تیم بسیار بزرگی هستند.
در حال حاضر همه‌پرسی الحاق چهار منطقه شامل دو جمهوری دونتسک و لوهانسک در منطقه شرقی دونباس و همچنین زاپروژیا و خرسون در جریان است و امروز پایان خواهد یافت. اوکراین و کشور‌های غربی همه‌پرسی‌ها را ساختگی خوانده و مدعی هستند نتایج آن از قبل تعیین شده و آن را به رسمیت نخواهند شناخت.
پس از اعلام خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم، دولت لندن به مدت ۱۰ روز عزای عمومی اعلام کرد. گفته شده عزای عمومی در انگلیس تا زمان خاکسپاری الیزابت دوم طی ۱۰ روز آینده ادامه خواهد داشت. شامگاه پنجشنبه درگذشت ملکه الیزابت دوم تائید شد. او طی هفتاد سال گذشته تاج و تخت سلطنت در انگلیس را در در اختیار داشت و دوره او به عنوان طولانی‌ترین دوره پادشاهان در انگلیس یاد می‌شود، سرانجام در سن ۹۶ سالگی درگذشت. الیزابت دوم در ۶ فوریه ۱۹۵۲ به تاج و تخت نشست. در طول سلطنت ۷۰ ساله خود، استعمارزدایی و استقلال بیش از ۲۰ کشور از انگلیس را نظاره کرد و در حال حاضر نیز پس از او فرزند ارشدش، چارلز ۷۳ ساله پادشاه انگلیس خواهد بود.
تمام اعضای خانواده سلطنتی یا در کاخ بالتیمور در اسکاتلند هستند و یا در راه رفتن به این کاخ، محل سکونت ملکه الیزابت هستند.
شاهزاده «چارلز» پسر ملکه انگلیس و وارث تاج و تخت او و به همراه همسرش در حال حاضر بر بالین وی حاضر شده و شاهزاده «ویلیام» پسر چارلز نیز فوراً خود را به این کاخ رسانده‌ است.
بر اساس گزارش‌ها، تسلیحات و منابع مالی انگلیس برای حمایت از اوکراین تا پایان سال ۲۰۲۲ دچار محدودیت خواهد شد.
اوپو K10 Vitality Edition با گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و چیپست اسنپدراگون 778G ارائه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ