رئیس اتحادیه تعمیرکاران با اشاره به گسترش روغن موتور تقلبی، گفت: با توجه به بالا بودن قیمت روغن موتور، سودجویان به صورت حرفه ای روغن موتور تقلبی را در قوطی های برندهای معتبر وارد می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه یمنی از گسترش مخالفت‌های مردمی در جنوب یمن نسبت به حضور نظامیان آمریکایی در دریای سرخ و مداخلات این کشور خبر داد.
امسال کشت برنج بدون استفاده از آفت کش های شیمیایی در ۱۰۰ هکتار و ۷ شهرستان و نیز مشارکت ۴۶ کشاورز در حال پیگیری است.
روسیه از دبیرکل سازمان ملل به‌دلیل اظهارات وی در خصوص عرضه رایگان غلات توسط مسکو به‌آفریقا انتقاد کرد.
نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه واشنگتن، حاکی از گسترش نگرش منفی مردم کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به توافقنامه های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
سرلشکر باقری در دیدار با وزیر دفاع بلاروس اظهار داشت: کشورهای مستقل و همسو که با تحریم‌های ظالمانه آمریکا و دنیای غرب مواجه هستند باید روابط و تعاملات مناسبی داشته باشند.
معاون اول رئیس‌جمهور گسترش زبان فارسی را یکی از مؤلفه‌های اقتدار سیاسی، دیپلماسی و نفوذ علمی کشور در سایر کشورها دانست.
سفر رییس جمهوری ایران به آفریقا فرصت های همکاری بخش کشاورزی را افزایش داده و امید است بخشی از چالش های اقتصادی تولیدکنندگان با بازارهای جدید حل و فصل شود.
وزیر نفت ایران و وزیر انرژی امارات متحده عربی در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک دیدار و بر گسترش همکاری‌های نفتی ۲ کشور تأکید کردند.
وزیر نفت ایران و وزیر انرژی امارات متحده عربی در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک دیدار و بر گسترش همکاری‌های نفتی ۲ کشور تأکید کردند.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مقابله با مواد مخدر قرار دارد و این مبارزه‌ای در جهت کمک به همه کشورهای جهان است.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: طرح مدیریت جامع آبخیزداری تضمینی برای امنیت زیستی، غذایی و ملی است زیرا هر چه از سطح مراتع کاسته شود به عرصه های بیابانی کشور افزوده می‌شود.
در نشست مشترک معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی و معاون توسعه تجارت وزارت خارجه برزیل، بر گسترش همکاری‌های کشاورزی بین دو کشور تاکید شد.
شهرک سازی صهیونیست‌ها در کرانه باختری همچنان ادامه دارد و طی ساعات گذشته بر دامنه تحرکات آنها افزوده شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به نقش مهم بورکینافاسو در منطقه آفریقا، سیاست جمهوری اسلامی ایران بر پایه گسترش همکاری با کشورهای آفریقایی به‌ویژه بورکینافاسو است.
در شرایطی که بازار خودرو‌های خارجی، ماه هاست چشم انتظار عرضه گستره شاسی بلند‌های آسیایی و اروپایی است، چند روزی است که خبر عرضه صد‌ها شاسی بلند مونتاژی در بورس کالا حاشیه ساز شده است. از یک سو مقام مسئول در وزارت صمت مخالف است؛ از سوی دیگر بورسی‌ها فرش قرمز پهن کرده اند!
رئیس جمهور در دیدار مشاور امنیت ملی هند با اشاره به سابقه طولانی روابط دوستانه دو کشور گفت: امروز نیز اراده سران ایران و هند گسترش روابط به ویژه در عرصه اقتصادی و تجاری است.
دوقطبی آمریکا و چین در حوزه فناوری حالا به عرصه هوش مصنوعی هم رسیده است. در سال ۲۰۲۱ دولت بایدن صادرات تراشه‌های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی به چین را ممنوع کرد و در حال حاضر تنها چند تراشه‌ساز چینی وجود دارند که توانایی تولید جایگزین محصولات آمریکایی را دارند. با این حال، اما تنوع کاربرد‌های هوش مصنوعی و گستره آن‌ها به قدری است که می‌تواند رقابت این دو کشور را وارد فاز تازه‌ای کند.
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین با بیان اینکه اجرایی شدن توافقات به همت و عزم جدی فعالان اقتصادی مربوط می‌شود، گفت: از اواخر بهار امسال افتتاح چهار دفتر نمایندگی ایران در چین برنامه‌ریزی شده است تا بتوانیم در بازار‌های هدف در کشور چین برگزاری نمایشگاه برای معرفی و عرضه محصولات را در دستور کار قرار دهیم
رئیس جمهوری به نگاه مشترک چین و ایران در زمینه مبارزه با یکجانبه‌گرایی در جهان، حفظ استقلال و ضرورت قدرتمند شدن اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های متقابل دو کشور فرصت بسیار مناسبی برای گسترش همکاری‌های مشترک هم در سطح آسیا و هم در عرصه دو جانبه ایجاد کرده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم ایجاد نهضت گسترش زبان فارسی در جهان، گفت: دولت باید با بنیادهای فعال در امر آموزش و گسترش زبان فارسی در جهان همکاری کند.
سیاتیک معمولا یک طرف بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد، از قسمت پایین کمر یا باسن شروع می‌شود و تا یک پا گسترش می‌یابد که البته گاهی این عارضه در هر دو پا بروز می‌کند.
بانک آینده با هدف تکمیل سبد محصولات مالی خود و بهره‌مندی مشتریان از مزایای سرمایه‌گذاری کم‌ریسکِ میان‌مدت و بلندمدت در بازار سرمایه، اقدام به عرضه واحدهای «صندوق سرمایه‌گذاری گسترش فردای ایرانیان» کرده است.
سهام عدالت گونه‌ای از یارانه است که از دولت نهم به مردم واگذار شد و با هدف گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران عرضه گردید و از زمان واگذاری تاکنون خبرهای زیادی پیرامون این سهام منتشر شده است. در جدیدترین خبر زمان واریز و میزان سود سهام عدالت بیان شده است.
مهم نیست که کشاورزان در کشور‌های ثروتمند تا چه اندازه زیرک باشند قحطی شدید در سال‌های آینده به دلیل درگیری‌های انسانی و تغییرات اقلیمی گسترش و عمیق‌تر خواهد شد. امنیت غذایی باید به بخشی از تمام توافق‌های تجاری و اقتصادی بین المللی بزرگ بین کشور‌های صنعتی گروه جی -۱۰ تبدیل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ