در این ویدئو می بینید که یک زن تلاش می کند تا کوکابورا، محبوب ترین پرنده شکارچی استرالیا را نوازش کند. بعد هم واکنش جالب این پرنده زیبا را خواهید دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشرفت توان موشکی و پهپادی نیروی دریایی ایران در صدر خبری رسانه‌های عربی؛ رزمایش دریایی ایران حامل پیام‌هایی برای اسرائیل و آمریکاست.مجهز بودن ناوگان دریایی ایران به پهپاد و موشک‌های پیشرفته است./ایرانیک
رضا رشیدپور مجری سابق صداوسیما در لایو اخیر اینستاگرامی خود به فحاشی عده‌ای واکنش جالبی نشان داد.
فیلم ادعای سخنگوی دولت در خصوص واکنش جالب رئیسی به گران شدن یک کالای مورد نیاز مردم را در زیر مشاهده می کنید.
چندی پیش تصویری از اسکورت سنگین فرماندار تاکستان برای افتتاح یک پروژه حسابی جنجال به راه انداخت و حالا ویدیویی از آن منتشر شده که نشان میدهد رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس، ناگهان از ماشین فرماندار سبقت می‌گیرد تا ماشین نخست باشد. جالب اینکه در همان ایام پسر آقای نماینده هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حضور فرماندار پشت سر پدرش واکنش نشان داده بود.
لحظات جالب و جذاب دنیای فوتبال که کمتر اتفاق می‌افتد را در این بخش مشاهده کنید.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا این روزها با قدرت تمرینات خود برای تکرار قهرمانی در مستر المپیا را پیگیری می‌کند. به همین بهانه رونی کلمن چهره افسانه‌ای بدنسازی و قهرمان ۸ دوره مستر المپیا که به تناوب ویدئوهایی در واکنش به تمرینات بدنسازان برجسته را در کانال یوتیوبی خود به اشتراک می‌گذارد، این بار به سراغ هادی چوپان رفته و واکنشی به تمرینات این بدنساز ایرانی داشته است.
بستنی فروش های ترکیه که با شوخی کردن بستنی را تحویل می‌دهند، در واکنش با یک ایرانی عجول شوخی‌شان بی‌نتیجه ماند.
محمدرضا گلزار در واکنش به حاشیه‌های حضور تبلیغاتی‌اش در بازار موبایل ویدیوی تقطیع شده‌ای را منتشر کرده. فارغ از اینکه او در این فیلم به هیچ کدام از ابهامات مطرح شده پاسخ نداده، اما نکته جالب این ویدیو لحن و حتی تکیه کلام‌های اوست که شباهت عجیبی به محمود احمدی نژاد دارد.
یک اسب در نوشهیر ترکیه طی اتفاق جالبی فکر می کرد که مجسمه اسب واقعی است و شروع به بازی با آن مجسمه کرد.
واکنش جالب رهبر انقلاب به درخواست مردم از ایشان برای اهدای چفیه پس از اقامه نماز عید فطر را در این ویدئو می‌بینید.
واکنش جالب رهبر انقلاب به درخواست مردم از ایشان برای اهدای چفیه پس از اقامه نماز عید فطر را در این ویدئو می‌بینید.
تقی‌پور، نویسنده کتاب «ایران و اسراییل در دوران سلطنت پهلوی» گفت: ما در ادبیات فارسی ضرب المثلی تحت عنوان "پسر کو ندارد نشان از پدر" داریم. دولت جعلی اسرائیل کنونی با استقرار سلطنت رضاخان خاستگاه مشترکی دارند که جنگ جهانی اول است. برای اینکه ایران همگام با رویداد‌های منطقه پیش برود، یک قحطی مصنوعی درست کردند.
یک فود تستر آمریکایی بلاخره توانست قرمه سبزی و ته‌دیگ را تست کند.
پارس کردن عجیب دو سگ، هنگام پیاده روی در مواجهه با یک سگ رباتیک جالب و دیدنی بود.
واکنش امباپه به انتخاب مسی بعنوان بهترین بازیکن سال فیفا را ببینید.
تصویری دل‌انگیز از لحظه جالبی که یک سنجاب در تقابل با برف به وجود میاورد را ببینید.
ویدیویی جالب در فضای مجازی منتشر شده است که در آن یک راکُن به شکل جالبی سعی در جمع‌آوری برف های در حال بارش است./خبرفوری
دیدار دو تیم فوتبال عراق و عربستان در بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس با نتیجه ۲-۰ به نفع عراق به پایان رسید. در ابتدای این دیدار گزارشگر معروف اماراتی در مدح عراق و عراقی‌ها جملات جالبی را بیان کرد. شهر بصره عراق این روز‌ها میزبان مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس است. انتخاب نام جعلی "خلیج عربی" برای این مسابقات با واکنش مقامات مسئول ایران روبه‌رو شده است. مسابقات جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس هر چهار سال یک بار با حضور تیم‌های عراق، عمان، عربستان سعودی، یمن، بحرین، کویت، قطر و امارات برگزار می‌شود.
جشن «توانایی متفاوت بودن» با حضور عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر، شاهد صحنه‌ای جالب بود که در آن یکی از جوانان دارای معلولیت تلاش کرد تا دست رئیس جمهور را ببوسد، اما سیسی دست خود را پس کشید و مرد جوان را در آغوش گرفت. این جوان در حالی که گریه می‌کرد گفت: پدر و مادرم آدم‌های ساده‌ای هستند… من نمی‌توانم صحبت کنم. رئیس جمهور مصر نیز او را در آغوش گرفت و به سخنانش گوش داد.
مجری: بهترین بازیکن کیست؟ خودت را از لیست بیرون بگذار مسی:‌ نیمار، امباپه، هازارد، سوارز، آگوئرو مجری: بازیکنی را جا ننداختی؟ کسی که «شماره ۷» می‌پوشه.
لیونل مسی به عروسکی که در جریان شادی میان مردم آرژانتین به سمت او پرتاب شد واکنش جالبی نشان داد.
وقتی المیرا شریفی مقدم از نزدیک پیروز رو در هشت ماهگی می‌بیند! توضیحات جالب علیرضا شهرداری از اخلاق و رفتار پیروز را در این ویدئو بشنوید.
رامین رضاییان پس از تساوی سپاهان - پرسپولیس حاضر به صحبت درباره این مسابقه نشد.
یک دوربین مخفی از عراق را ببینید؛ جایی که یک عراقی قصد بیرون کردن یک زائر ایرانی از موکب را داشت، اما با واکنش دیگر شهروندان عراقی روبرو شد. نکته جالب توجه اهمیت زائر امام حسین بودن برای عراقی‌ها است و آن‌ها فرد ایرانی را به دلیل آنکه زائر است بیرون نمی‌کنند نه به خاطر ایرانی بودنش که مورد اختلاف آنهاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ