فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و مذاکرات جدی او برای پیوستن به استقلال حتی پرسپولیسی های قدیمی را از نسل های مختلف به حرکت درآورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلاد فخرالدینی پس از شکست برابر پرسپولیس واکنش متفاوتی به صحنه گل پیروزی سرخپوشان داشت.
راسموس هویلند، مهاجم جدید منچستریونایتد، یکی دیگر از آن مثال‌های معروف تلاش و پشتکار است که طی تنها 18 ماه مسیر حرفه‌ای متفاوتی را دنبال کرده است.
باشگاه چلسی در نظر دارد با ارائه پیشنهادی متفاوت برای جذب کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن تلاش کند.
محمود فکری و دستیارانش این روزها سخت تلاش می‌کنند که تیمی متفاوت را روانه رقابت‌های لیگ برتر کنند.
امین قاسمی نژاد تلاش زیادی کرد تا در دیدار با ملوان، مانع از شکست تیمش شود.
در یکسال گذشته تلاش مسئولان قضایی بر برنامه محوری بوده است. امروز قوه قضاییه با چند سال پیش متفاوت است و همیشه اعلام کردیم که قوه قضاییه با برنامه حرکت می‌کند. قوه قضاییه با برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت حرکت می‌کند. در ابتدای سال گذشته برنامه‌های عملیاتی دستگاه قضا را به تفکیک دادگستری‌های سراسر کشور اعلام کردیم و این برنامه‌ها عملیاتی شده و در سال جاری نیز این کار اجرا شد و با تجربه‌ای که پیدا کردیم قطعا برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۲ پخته‌تر است.
سیدحسین حسینی برای بالا بردن جام قهرمانی استقلال در مسابقات حذفی همه تلاش خود را به کار گرفته است.
صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شناسایی و انتخاب فرد اصلح اصول و موازینی دارد که طبق آن به نامزد‌ها در شاخص‌های مختلف که با ضریب‌های متفاوت اعمال می‌شود نمره می‌دهد و ارزیابی را انجام می‌دهد و افراد از بالاترین نمره به‌ترتیب وارد لیست می‌شوند.
فشارهای متفاوت روی تیم صدرنشین، موضوعی که یحیی گل محمدی تلاش می کند با آن کنار بیاید.
در حالی که سپاهان، استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی لیگ بیست و دوم تلاش می‌کنند، تراکتور راه دیگری را می‌رود و برنامه متفاوتی را پیش می‌برد.
کارشناس جهان عرب می‌گوید امسال با سال‌های دیگر متفاوت است، چرا که رژیم غاصب اسرائیل دچار شکاف داخلی شدید شده و ممکن است بدون تلاش نیروهای مقاومت برای حذف آن، در اثر جنگ داخلی نابود شود.
کارشناس جهان عرب می‌گوید امسال با سال‌های دیگر متفاوت است، چرا که رژیم غاصب اسرائیل دچار شکاف داخلی شدید شده و ممکن است بدون تلاش نیروهای مقاومت برای حذف آن، در اثر جنگ داخلی نابود شود.
کشمکش بر سر شال و روسری و مانتوست. حجاب زنان از شهریورماه ۱۴۰۱ در ایران و همزمان با اعتراض به مرگ «مهسا امینی»، تغییر کرد و حالا به‌دلیل همین تغییر شکل، برخی زنان از حقوقی محروم می‌شوند و کافه‌ها و رستوران‌ها هم بسته می‌شوند. دولتمردان این روز‌ها تلاش می‌کنند با قوانین یا دستورالعمل‌هایی بتوانند پوشش زنان را شبیه به قبل از شهریورماه ۱۴۰۱ کنند. جامعه‌شناسان و فعالان سیاسی، اما به عاقبت این تلاش‌ها نگاه‌های متفاوتی دارند.
سابقه چند دهه اخیر نشان می‌دهد که تلاش مسئولان دولت‌های مختلف به بهانه‌های متفاوت در نهایت محدود کردن ارتباطات بین مردم و ارتباط آن‌ها با دنیای بیرون بوده و هرچند کمیت و کیفیت این ارتباط در گذر زمان به‌روزتر شده، اما از ممنوعیت دستگاه پخش ویدئو و ماهواره گرفته تا اعمال محدودیت در اعطای اینترنت پرسرعت خانگی و بعد هم چند موج فیلترینگ، اثبات می‌کند که حد مطلوب ارتباط مجازی و جهانی برای مسئولان کشور، چیزی تقلیل‌یافته‌تر از آن میزانی است که مردم مطالبه می‌کنند و به آن نیاز دارند.
مطالعات جدید تایید می‌کنند که داشتن پول بیش‌تر می‌تواند رفاه ما را بهبود بخشد. این در تضاد با تلاش همیشگی افراد قدرتمند است که همواره تلاش کرده اند تا روایت متفاوتی را بیان کنند.
در سال ۱۲۰۳ زمانی که فیلیپ دوم، پادشاه فرانسه، برای تصرف کوه تلاش کرد، بخشی از صومعه در آتش سوخت. وی با پرداخت هزینه ساخت صومعه‌ای که به نام La Merveille (شگفتی) شناخته می‌شود، این مساله را برای راهبان جبران کرد.
تلاش برای درک این که چرا زندگی روی زمین وجود دارد باید با آب آغاز شود، زیرا آب تنها چیزی است که زندگی روی زمین به آن نیاز دارد. اشکال مختلف زندگی می‌توانند با منابع غذایی بسیار متفاوت زنده بمانند، اما هیچ چیزی بدون آب قادر به زندگی نخواهد بود.
استقلال دور برگشت به تیم متفاوتی به نسبت دور رفت تبدیل شده و با روند گلزنی که در پیش گرفته به نظر می رسد، در پایان فصل به احتمال قوی عنوان تهاجمی ترین تیم را از آن خود خواهد کرد.
توانایی بارداری یوزپلنگ‌ها باید سال به سال بررسی شود چرا که در اسارت هم مراحل رشد و هم توانایی برای جفت‌گیری متفاوت از شرایط طبیعت است. تا جایی که ایران و فیروز توانایی بارداری داشته باشند، سعی می‌کنیم از آن‌ها موالیدی را به دست بیاوریم.
جشن «توانایی متفاوت بودن» با حضور عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر، شاهد صحنه‌ای جالب بود که در آن یکی از جوانان دارای معلولیت تلاش کرد تا دست رئیس جمهور را ببوسد، اما سیسی دست خود را پس کشید و مرد جوان را در آغوش گرفت. این جوان در حالی که گریه می‌کرد گفت: پدر و مادرم آدم‌های ساده‌ای هستند… من نمی‌توانم صحبت کنم. رئیس جمهور مصر نیز او را در آغوش گرفت و به سخنانش گوش داد.
رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه شرایط متفاوت امروز تیم ملی نسبت به چهار سال پیش گفت: تیم ملی درگیر تغییر نسل است اما در عین حال در تلاش برای کسب سکو در هانگژو هستیم.
مشهد ـ قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: با توجه به شروع ماه رمضان از پنجم فروردین این موضوع باعث می‌شود تا شرایط خدمت رسانی به زائران نسبت به سالهای گذشته متفاوت باشد.
از میان ۸ مرد محکوم به قصاص که دیروز پای چوبه دار رفتند، ۵ نفرشان قصاص شدند، اما ۳ نفر دیگر به زندان بازگشتند و اولیای دم به قاتلان مهلت دوباره دادند تا شاید با تلاش تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تهران از مرگ نجات یابند.
ایشان حج را برنامه مدبرانه الهی با زوایا و ابعاد و گستره‌ای متفاوت از سایر برنامه‌های دینی خواندند و گفتند: قرآن کریم حکمت حج را در یک جمله کوتاه «قیاماً للناس» یعنی ستون زندگی بشر بیان می‌کند. حج در بردارنده تعالیم و تمرین‌هایی است که به بشر و نسل‌های پی در پی می‌آموزد چگونه ارکان زندگی خود را انتخاب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ